Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2

L4r5

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9817324

Robin : Holy Benedict Arnold , Batman...there's something fishy with this Trump-cat !

Batman : Yes , there's something fiendish with mr Trump , like the Penguin trying to go straight but we all know how *that* turns out !

WE HAVEN'T ONE MOMENT TO LOSE.....the world as we know it (gravalvorlig pause)......could be......in serious jeopardy.

:D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Feber, null stemme og en hoste som gjør så vondt at jeg begynner å grine når jeg hoster. God sommer liksom :(

skjære opp 10 hvitløk båter fint, å ha hvitløken oppi stor vann flaske exe cola flaske med vann. det hjelper mot forkjølese, men allt må drikkes opp, god bedring :)

Lenke til kommentar

Jeg anser Trump som en av de største truslene for verdensfreden for øyeblikket. En så oppfarende fyr som commander-in-chief for verdens mektigste armé? Neitakk!

Skremmende at noe sånt kan nå sålangt i det hele tatt. Og så når vi har en krigers Putin på andre siden, det blir greier.

Lenke til kommentar

Skremmende at noe sånt kan nå sålangt i det hele tatt. Og så når vi har en krigers Putin på andre siden, det blir greier.

Problemet er at "vi" har lagt opp til det selv. Han går rett i strupen på den politiske korrektheten som har vokst frem de siste 10-15 årene. "Alle" har blitt fornærmet på alle andres vegne. Folk er lei det. Jeg er også lei det. Men å velge Trump er ikke kuren.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg har gitt opp å bli sjokkert over kandidatene i det amerikanske valget.

Gang på gang har jeg tenkt at "han kommer ALDRI til komme langt", også tar jeg skammelig feil. Trump inget unntak.

Tankesettet til en amerikaner må være milevis unna tankesettet til en nordmamm. Det er virkelig bakvendtland.

Lenke til kommentar

Jeg hadde stemt på både Putin og Trump. Er så lei slimete, unnvikende og feige politikere at jeg har fått full forståelse for persondyrking av ledere med autoritære trekk. Og massebevegelser har sin sjarm. Dessuten er jeg ikke mexicaner, homo, muslim eller journalist, men en hvit mann, så jeg ville hatt alt å tjene på en Trump eller en Putin.

Norge er for trygt til at slike bevegelser kan oppstå, men den dagen da alt går til helvete og folket setter seg i bevegelse, skal jeg marsjere med dem. Jeg ser lett for meg at jeg hadde marsjert med bolsjevikene i Russland, nazistene i Tyskland, maoistene i Kina eller tredjestanden i Frankrike. Jeg savner de store ideologiene ass. Jeg kunne blitt radikal muslim, men jeg er for glad i alkohol og lettkledde kvinner. 

Lenke til kommentar

Med metoden over kan forkjølelsen gå over etter bare to uker.

Uten kan den vare i hele 14 dager!

Du trur ikke på det,? Har testet det mot bihulebetennelse, jeg spiste 10 rå hvitløk båter på noen min, etter på brukte jeg mine rollerblades for å svettet ut avfallsstofene ut av kroppen. neste dag hadde jeg null smerter, da jeg hadde bihulebetenelse hadde jeg  fra 1 uke til 14 dager. hvitløk er antibiotika :)

Lenke til kommentar

Med metoden over kan forkjølelsen gå over etter bare to uker.

Uten kan den vare i hele 14 dager!

Du trur ikke på det,? Har testet det mot bihulebetennelse, jeg spiste 10 rå hvitløk båter på noen min, etter på brukte jeg mine rollerblades for å svettet ut avfallsstofene ut av kroppen. neste dag hadde jeg null smerter, da jeg hadde bihulebetenelse hadde jeg  fra 1 uke til 14 dager. hvitløk er antibiotika :)

Det går ikke ann å svette ut avfallsstoffer. Gammel myte. Eneste du oppnår er å bli dehydrert.

Lenke til kommentar

Du trur ikke på det,?

Nope. Placebo at best.

Har testet det mot bihulebetennelse, jeg spiste 10 rå hvitløk båter på noen min, etter på brukte jeg mine rollerblades for å svettet ut avfallsstofene ut av kroppen. neste dag hadde jeg null smerter, da jeg hadde bihulebetenelse hadde jeg fra 1 uke til 14 dager. hvitløk er antibiotika :)

(Min utheving)

La meg sitere fra Felleskatalogen:

Hvordan forløper sykdommen?

Bihulebetennelse varer oftest 1-2 uker, og man blir normalt helt frisk igjen.

'Nuff said.

edit: Glemte å legge ved kilde. http://www.felleskatalogen.no/medisin/sykdom/bihulebetennelse

Endret av L4r5
Lenke til kommentar

Satt å så QI for et par dager siden hvor det kom et forslag med at det å være folkevalgt skulle være en plikt å delta i.

Vi går til stemmeurne og velger folk som faktisk har lyst til å sitte å krangle med andre og drive politisk clusterfuck for sin egene fordeler så hvorfor ikke innføre et lotteri hvor folk er pliktige til å være rådmenner, ordførere, fylkesmenn, stortingspolitikere osv osv :wee:

Lenke til kommentar

Trump kan jeg til en viss grad skjønne, men Putin? Jeg håper virkelig det er av mangel på kunskap enn noe annet.

Klart jeg hadde støttet Putin om jeg var russer. Han kjemper for sitt folk og sitt land. At folk i Vesten ikke forstår Putin, handler først og fremst om at de ikke forstår russere. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...