€uropa Skrevet 24. juni 2015 Del Skrevet 24. juni 2015 Jeg har kommet over et spill som er skikkelig avhengighetsskapende. Jeg har klart å komme til level 8 én gang. Ellers taper jeg alltid på level 7. Advarsel: Not safe for work! http://promo.lifeselector.com/2048/index.html?nats=MjQxMS4zLjMuNy4wLjAuMC4wLjA Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 24. juni 2015 Del Skrevet 24. juni 2015 Her har du enda et spill du kan kaste vekk livet ditt på: http://agar.io/ Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 24. juni 2015 Del Skrevet 24. juni 2015 Noen som vet om man får kjøpt noe som dette i fysisk butikk i norge? http://www.amazon.com/gp/product/B00THMPGZG/ref=ox_sc_act_title_2?ie=UTF8&psc=1&smid=A2CDOJPZDXQI09 Har vært innom 4 Clas Ohlson og en Biltema, uten at de har hatt det. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 25. juni 2015 Del Skrevet 25. juni 2015 Er det noen av dere som muligens selger en SSD billig? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2015 Kjøp og salg er ikke lov på forumet. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 25. juni 2015 Del Skrevet 25. juni 2015 Kjøp og salg er ikke lov på forumet.Ah, ja. Sorry. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 25. juni 2015 Del Skrevet 25. juni 2015 Noen som vet om man får kjøpt noe som dette i fysisk butikk i norge? http://www.amazon.com/gp/product/B00THMPGZG/ref=ox_sc_act_title_2?ie=UTF8&psc=1&smid=A2CDOJPZDXQI09 Har vært innom 4 Clas Ohlson og en Biltema, uten at de har hatt det. Biltema har noe i den duren hvertfall: Dette. Noe enda bedre hos Teknik kanskje, hvis du har butikk nærved: dette Lenke til kommentar
multisync Skrevet 25. juni 2015 Del Skrevet 25. juni 2015 Jeg har herved gått fra å sterk mislike, til å hate google. Lenke til kommentar
Glowman Skrevet 25. juni 2015 Del Skrevet 25. juni 2015 Er det noen av dere som muligens selger en SSD billig? Har en 60Gb Intel ssd jeg vurderer å selge. Dette er et helt unikt objekt Pga effektiviteten den har kontra størrelze. Men jeg trenger 200.-kr direkte betalt til min advokat for å kunne gi deg dette produktet verdt 2000.- kr pga arvestrid. Vi bege viner på dette. Ta kontakt-- GA+/@damnit.comsom Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. juni 2015 Del Skrevet 25. juni 2015 Jeg har ingen som helst problem med Google. Enlighten me. 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 25. juni 2015 Del Skrevet 25. juni 2015 Jeg har ingen som helst problem med Google. Enlighten me. Lurte også på det. Google er da det beste som har skjedd på nettet. Street view feks. Hadde han sagt facebook skulle jeg forstått det. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 25. juni 2015 Del Skrevet 25. juni 2015 (endret) Dritten skal absolutt linke sammen alt av tjenester, linke alt mulig med google+ som jeg helst ikke vil ha en gang. Linke opp for å få bruke play store på mobilen. Vil absolutt at jeg skal være logget inn til enhver tid, og kan jo ikke få lov til å søke uten at de skal ha det linket til kontoen min bare fordi jeg har gmail åpen i en annen fane. Og først nå fant jeg ut at på mobilen på ett eller annet tidspunkt har endret seg sånn at ca. 50% av nummerne jeg hadde lagret hadde blitt lagret hos google, i stedet for telefonen, så da jeg linket opp en annen g-mailkonto så mistet jeg plutselig halvparten av kontaktene, ffs. Altså, mye bra produkter de har laget, men synes det er latterlig irriterende hvordan de skal ha "oversikt" over deg ved at du 100% av tiden skal være logget inn ved at alle de forskjellige tjenestene er linket sammen, så er du logget inn på mailen din, så er du også innlogget på alt annet. Endret 25. juni 2015 av multisync Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 25. juni 2015 Del Skrevet 25. juni 2015 Tror de egentlig bare prøver å gjøre alt enkelt, samle alt på din bruker så det er en kobling mellom alt. Men de klarer det ikke helt smertefritt akkurat.. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 25. juni 2015 Del Skrevet 25. juni 2015 (endret) Joda, sikkert flott for en del. Men gi meg friheten til å ikke måtte være innlogget på alt samtidig. Kunne vært så enkelt som tick-bokser for å si hva du vil som skal være koblet sammen, og hva du vil logge inn inviduelt på. Liker f.eks. ikke å ha søkehistorikken koblet til kontoen min. Endret 25. juni 2015 av multisync Lenke til kommentar
j-- Skrevet 26. juni 2015 Del Skrevet 26. juni 2015 Slutt å bruke Google-tjenester. Er ikke værre. Yay, første dag i ferien min. 7 uker to go :'D Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 26. juni 2015 Del Skrevet 26. juni 2015 Skjønner problemet, du har et visst poeng. Jeg ser det sånn, at så lenge man holder seg lavt i terrenget på nettet og ikke gjør skriver noe spesielt/suspect og sånn vil du 99 % ikke bli lagt merke til engang. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. juni 2015 Del Skrevet 26. juni 2015 Sto opp før åtte i dag. Føltes jævlig. Hovedsakelig grunnet mange alarmer, mattestykker, og en masete katt. Og nå er jeg på vei ut døra også. Føles for jævlig. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 26. juni 2015 Del Skrevet 26. juni 2015 Har du et formål med å gå ut så tidlig? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 26. juni 2015 Del Skrevet 26. juni 2015 Slutt å bruke Google-tjenester. Er ikke værre.this Skjønner problemet, du har et visst poeng. Jeg ser det sånn, at så lenge man holder seg lavt i terrenget på nettet og ikke gjør skriver noe spesielt/suspect og sånn vil du 99 % ikke bli lagt merke til engang. LOL Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 26. juni 2015 Del Skrevet 26. juni 2015 Hva er det som er så farlig da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå