Muggkaare Skrevet 14. juni 2016 Del Skrevet 14. juni 2016 Du trenger ikke håndbrekket uansett. Akkurat hjemme fra trening. Så sliten at jeg spyr. Føffaen. Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 14. juni 2016 Del Skrevet 14. juni 2016 Hadde eg vore nokre år yngre og brydd meg om likes på instagram etc, hadde eg vore eit grådig trist menneske. Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 14. juni 2016 Del Skrevet 14. juni 2016 (endret) Når daten ditcher meg for fotball med kamerater når vi er på date så er jeg usikker på om jeg skal kalle det en vellykket date eller ikke :/ Endret 14. juni 2016 av Overmoden2.0 Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 14. juni 2016 Del Skrevet 14. juni 2016 Ein gong måtte eg ditche deilig taco med vener for å henge med eksen. Åffyfan. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 14. juni 2016 Del Skrevet 14. juni 2016 Når daten ditcher meg for fotball med kamerater når vi er på date så er jeg usikker på om jeg skal kalle det en vellykket date eller ikke :/ Høres ut som en kjip fyr. Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 14. juni 2016 Del Skrevet 14. juni 2016 Ja, rart egentlig for det var jo fryktelig hyggelig. Praten gikk lett og ingen pinlige stillheter før han plutselig sier at han skal stikke å se fotball med noen kompiser. Haha. Føler meg fantastisk nå altså. Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 14. juni 2016 Del Skrevet 14. juni 2016 Mislykket. Ja, det er vel ingen tvil om det sånn seriøst. Haha. Dagens selvtillit boost. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 14. juni 2016 Del Skrevet 14. juni 2016 Faen meg lang tid det tar å down load Resident evil 7 demo Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 14. juni 2016 Del Skrevet 14. juni 2016 (endret) Men siden det var en kaffe date så er det jo ikk sikkert det var en sånn seriøs date i hannes øyner. Så vi får nå se om jeg hører noe fra han. Fikk en klem og vi snakkes, men den kan jo ha vært overfladisk. Men gir ikke akkurat ett godt inntrykk å ditche meg for fotball. Edit: jeg tviler sterkt på at jeg hører noe fra han. Endret 14. juni 2016 av Overmoden2.0 Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 14. juni 2016 Del Skrevet 14. juni 2016 Men siden det var en kaffe date så er det jo ikk sikkert det var en sånn seriøs date i hannes øyner. Så vi får nå se om jeg hører noe fra han. Fikk en klem og vi snakkes, men den kan jo ha vært overfladisk. Men gir ikke akkurat ett godt inntrykk å ditche meg for fotball. Edit: jeg tviler sterkt på at jeg hører noe fra han. En kaffedate er jo en bli-kjent-greie, det at han legger planer etterpå betyr jo at han ikke hadde planer om å pule deg. Er ikke mislykket av den grunn. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 14. juni 2016 Del Skrevet 14. juni 2016 Men siden det var en kaffe date så er det jo ikk sikkert det var en sånn seriøs date i hannes øyner. Så vi får nå se om jeg hører noe fra han. Fikk en klem og vi snakkes, men den kan jo ha vært overfladisk. Men gir ikke akkurat ett godt inntrykk å ditche meg for fotball. Edit: jeg tviler sterkt på at jeg hører noe fra han. Liker du ikke fotball Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 14. juni 2016 Del Skrevet 14. juni 2016 Men siden det var en kaffe date så er det jo ikk sikkert det var en sånn seriøs date i hannes øyner. Så vi får nå se om jeg hører noe fra han. Fikk en klem og vi snakkes, men den kan jo ha vært overfladisk. Men gir ikke akkurat ett godt inntrykk å ditche meg for fotball. Edit: jeg tviler sterkt på at jeg hører noe fra han. En kaffedate er jo en bli-kjent-greie, det at han legger planer etterpå betyr jo at han ikke hadde planer om å pule deg. Er ikke mislykket av den grunn. Joda, jeg syns bare det var så rart at plutselig mitt i en samtale så skal han stikke. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 14. juni 2016 Del Skrevet 14. juni 2016 Ja, han burde sagt fra på forhånd om han hadde andre planer etterpå. Det betyr ikke at han ikke liker deg, men jeg synes det er slitsomt med folk som oppfører seg sånn at man ikke har oversikt. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 14. juni 2016 Del Skrevet 14. juni 2016 Jeg vet ikke med andre, men om jeg legger planer med noen og har planer med noen andre etterpå, pleier jeg å si det til den første så personen vet at jeg skal noe etterpå. Litt sånn.. normal folkeskikk? Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 14. juni 2016 Del Skrevet 14. juni 2016 Ja, om det var en plan han hadde fra før av så syns jeg at han kunne sagt det. For hadde jeg visst det hadde jeg kunne planlagt i forhold til buss for det gikk en buss 5 min før han sa det. Men istedenfor må jeg vente til 2248. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 14. juni 2016 Del Skrevet 14. juni 2016 (endret) Faen meg 3 timer igjen, av å down load demoen ja ja Endret 14. juni 2016 av Jokingnutria Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 14. juni 2016 Del Skrevet 14. juni 2016 Ja, om det var en plan han hadde fra før av så syns jeg at han kunne sagt det. For hadde jeg visst det hadde jeg kunne planlagt i forhold til buss for det gikk en buss 5 min før han sa det. Men istedenfor må jeg vente til 2248.Bor du på Ravnanger eller noe? Lenke til kommentar
Coa Skrevet 14. juni 2016 Del Skrevet 14. juni 2016 Å herre, begynner å kaldsvette bare noen nevner ordet "kaffedate". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå