Overmoden2.0 Skrevet 11. juni 2016 Del Skrevet 11. juni 2016 Spiste like greit så mye at jeg kasta opp, kasta opp så hardt at jeg besvimte. Fyfaen, tar helt av her hjemme Lenke til kommentar
Coa Skrevet 11. juni 2016 Del Skrevet 11. juni 2016 Jeg står i kø og venter på å treffe Bianca del Rio, og irriterer meg over ølprisen på Ole Bull. Hva ligger en halvliter på? Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 11. juni 2016 Del Skrevet 11. juni 2016 Problemet med skrekkfilmer er at så mange bygger (litt for mye) på det overnaturlige. Og det blir vanskelig å tro på.Se The Witch. Den er basert på kildematerialet fra hekseprosessene i New-England. Stoffet er overnaturlig, ja, men ikke mindre troverdig enn at titusenvis ble brent i troen på det. Magisk stemning og fantastiske bilder. THE VVITCH it is Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 11. juni 2016 Del Skrevet 11. juni 2016 Eneste kjedelige er at det er alt for lyst til en sånn film Lenke til kommentar
Coa Skrevet 11. juni 2016 Del Skrevet 11. juni 2016 (endret) Det er kjipt det der. Har en stabel med bøker jeg ikke vil lese før det begynner å mørkne ute. Sommeren er for kort til å begynne å påkalle mørket når det enda er lyst og varmt. Skrekk, eksistensiell pessimisme og svartmetall er blant det som hører høst og vinter til. Edit: Nei, trekker det tilbake. Eksistensiell pessimisme året rundt. Endret 11. juni 2016 av Pozzo Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 11. juni 2016 Del Skrevet 11. juni 2016 Du som liker fotball, hva synes du om di 3 fotball kampene på tv i dag Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 11. juni 2016 Del Skrevet 11. juni 2016 Anbefaler virkelig the vvitch! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. juni 2016 Del Skrevet 11. juni 2016 Har hatt den på radaren en stund. Får vel se den. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 11. juni 2016 Del Skrevet 11. juni 2016 Spiste like greit så mye at jeg kasta opp, kasta opp så hardt at jeg besvimte. Fyfaen, tar helt av her hjemme Er du bipolar? tar du dnp for å gå ned i vekt? 1 Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 11. juni 2016 Del Skrevet 11. juni 2016 (endret) Nei, og nei. Men har en tendens til å overspise. 500 g biff og en bakt potet kunne jeg vel ikke akkurat forvente å klare å holde nede. Edit: aldri spist så mye at jeg har kastet opp. Så dette var en heller ubehagelig opplevelse, og jeg som hater å spy. Endret 11. juni 2016 av Overmoden2.0 Lenke til kommentar
j-- Skrevet 11. juni 2016 Del Skrevet 11. juni 2016 Nei, og nei. Men har en tendens til å overspise. 500 g biff og en bakt potet kunne jeg vel ikke akkurat forvente å klare å holde nede. Edit: aldri spist så mye at jeg har kastet opp. Så dette var en heller ubehagelig opplevelse, og jeg som hater å spy. Skjønner ikke hva du klager på - du fikk dobbelt så mye smak ut av maten som du ellers ville Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 11. juni 2016 Del Skrevet 11. juni 2016 Hahaha. Kunne heller kost meg mer med maten isteden for å smake på den litt ekstra i retur Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 11. juni 2016 Del Skrevet 11. juni 2016 Du som liker fotball, hva synes du om di 3 fotball kampene på tv i dag Med tanke på at jeg har vært fyllesyk så halvsov jeg meg igjennom de to første. England - Russland var grei da, morsomt at Russland utliknet på slutten. Huhei! Lenke til kommentar
j-- Skrevet 11. juni 2016 Del Skrevet 11. juni 2016 Apropos mat: gikk for lakrisbåter til lørdagsgodt i dag. I sammenheng med at jeg ble 28 i dag. Livet glir over i pensjonisttilværelsen. Ebber ut. Snart slutt. Snart kamferdrops. Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 11. juni 2016 Del Skrevet 11. juni 2016 Apropos mat: gikk for lakrisbåter til lørdagsgodt i dag. I sammenheng med at jeg ble 28 i dag. Livet glir over i pensjonisttilværelsen. Ebber ut. Snart slutt. Snart kamferdrops. Gratulerer med dagen. Ble selv 28 for ikke så lenge siden. Grusomt Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. juni 2016 Del Skrevet 11. juni 2016 Snart spiser du druer fordi det er bra for fordøyelsen. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. juni 2016 Del Skrevet 11. juni 2016 (endret) Eller tygger på sellerirot biter, men spytter ut "gresset" fordi det er for vanskelig å fordøye. Det gjorde farmor mens hun så på nyhetene kl 21. Spytta dem ut og stabla i høyden på et papir. Endret 11. juni 2016 av Bytex Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå