Overmoden2.0 Skrevet 10. juni 2016 Del Skrevet 10. juni 2016 Jeg så ikke deg på listen over deltakere. Kanskje ikke samme pm? Masse pupper? Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 10. juni 2016 Del Skrevet 10. juni 2016 Like greit. Ingen av de puppene slår mine uansett, og de kan jeg se hver dag. Verre for dere andre da men. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 10. juni 2016 Del Skrevet 10. juni 2016 Ironien over at dere diskuterer kun dere i mellom, i full offentlighet, om PM, er ganske morsomt 3 Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 10. juni 2016 Del Skrevet 10. juni 2016 Men han kan jo ikke diskutere der om han er kastet ut av samtalen Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 10. juni 2016 Del Skrevet 10. juni 2016 Stakkars meg. Hvor skal jeg nå se pupper? Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 11. juni 2016 Del Skrevet 11. juni 2016 Du får Google pupper. Tror det var det han hadde gjort. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2016 Like greit. Ingen av de puppene slår mine uansett,Bevis det. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 11. juni 2016 Del Skrevet 11. juni 2016 Like greit. Ingen av de puppene slår mine uansett,Bevis det.Du kan jo se anfall sine? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 11. juni 2016 Del Skrevet 11. juni 2016 Tårene renner. Fyllesyke av en dimensjon ukjent. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2016 Du kan jo se anfall sine?Ja? Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 11. juni 2016 Del Skrevet 11. juni 2016 Jeg så ikke deg på listen over deltakere. Kanskje ikke samme pm? Masse pupper? Han var ikke der, det var to pm da Det var samme PM ja. Nei det var ikke det Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 11. juni 2016 Del Skrevet 11. juni 2016 Hvorfor kastet du meg ut? Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 11. juni 2016 Del Skrevet 11. juni 2016 (endret) Hvorfor kastet du meg ut? Jeg kastet deg ikke ut ok sender til alle pm som det er bilder av jenter Endret 11. juni 2016 av Jokingnutria Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 11. juni 2016 Del Skrevet 11. juni 2016 (endret) Like greit. Ingen av de puppene slår mine uansett, og de kan jeg se hver dag. Verre for dere andre da men. Bilde bevis takk, mange bilder takk Endret 11. juni 2016 av Jokingnutria Lenke til kommentar
00034343 Skrevet 11. juni 2016 Del Skrevet 11. juni 2016 Fascinerende. For en uke siden ble tiggerne her i byen hanket inn av politiet pga narkosalg. Vært en rolig uke etter det. Men nå er de ute igjen, og har tydeligvis byttet ut den gamle bilparken sin med fine Audier. Hill dem. Syns forøvrig ingen av dem ser spesiellt fattige ut. Alle rumenerene er jo kjempetjukke. Så en kar i Oslo han var så tjukk at han måtte løfte på magen når han skulle flytte seg. Seriøst. Har noen skikkelige "babushka" damer i Drammen også. Også sitter de alltid og kjefter på hverandre på mobiltlf med koppen foran seg. Med mindre du er totalt gal, så får du enkelt gratis sted å bo, samt penger her i norge. Og er du totalt gal, så blir du hanka inn og sendt på psykiatrisk hvor du får matpenger, mat, og sted å være. Før pleide de å kjøre tiggere i busser til sentrum, og slippe de av her og der, da det var veldig organisert. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 11. juni 2016 Del Skrevet 11. juni 2016 Problemet med skrekkfilmer er at så mange bygger (litt for mye) på det overnaturlige. Og det blir vanskelig å tro på. Se The Witch. Den er basert på kildematerialet fra hekseprosessene i New-England. Stoffet er overnaturlig, ja, men ikke mindre troverdig enn at titusenvis ble brent i troen på det. Magisk stemning og fantastiske bilder. 1 Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 11. juni 2016 Del Skrevet 11. juni 2016 Jeg står i kø og venter på å treffe Bianca del Rio, og irriterer meg over ølprisen på Ole Bull. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 11. juni 2016 Del Skrevet 11. juni 2016 Nå skal jeg teste noe som heter Bohemian lager. En av de fineste øllboxene jeg har sett tror jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå