Muggkaare Skrevet 10. juni 2016 Del Skrevet 10. juni 2016 Serr, jeg kan da ikke være eneste som har drukket øl her? Skriv drit. Post nakenbilder. Dunder i vei som faen. Det var jo mye fetere her før i tida. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 10. juni 2016 Del Skrevet 10. juni 2016 Jeg røyker hasj og spiser hardkokte egg. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 10. juni 2016 Del Skrevet 10. juni 2016 Har ikke røyka hasj på flere år. Hardkokt egg hørtes uansett dritditt ut. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 10. juni 2016 Del Skrevet 10. juni 2016 (endret) Undervurdert snack-mat. Det er digg å ha noe i fingrene. Skrelle de, ta på salt for hver eneste bit. Perfekt å sitte med foran TV-en. Endret 10. juni 2016 av Skurupu Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 10. juni 2016 Del Skrevet 10. juni 2016 Kokt egg er nam. Jeg spiste så mye biff idag at jeg tror jeg er på vei til å dø. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 10. juni 2016 Del Skrevet 10. juni 2016 Kokt egg er nam. Jeg spiste så mye biff idag at jeg tror jeg er på vei til å dø. våkna opp Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 10. juni 2016 Del Skrevet 10. juni 2016 (endret) Problemet med skrekkfilmer er at så mange bygger (litt for mye) på det overnaturlige. Og det blir vanskelig å tro på. Endret 10. juni 2016 av Emancipate Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 10. juni 2016 Del Skrevet 10. juni 2016 (endret) Problemet med skrekkfilmer er at så mange bygger (litt for mye) på det overnaturlige. Og det blir vanskelig å tro på.Begynner du å putte inn demoner, romvesener og annet sånn så detter jeg helt ut. Jeg må ha det enkelt. Jeg må kunne bruke fantasien og det å skremme meg selv. Som i the Blair Witch project. Pga det jeg nettopp nevnte her så er den filmen min favoritt. For jeg har en livlig fantasi. Edit: filmen i seg selv er jo ikke så bra, men med mitt hode så blir den veldig bra. Endret 10. juni 2016 av Overmoden2.0 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 10. juni 2016 Del Skrevet 10. juni 2016 Derfor bør du se The Omen. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 10. juni 2016 Del Skrevet 10. juni 2016 (endret) Problemet med skrekkfilmer er at så mange bygger (litt for mye) på det overnaturlige. Og det blir vanskelig å tro på. Begynner du å putte inn demoner, romvesener og annet sånn så detter jeg helt ut. Jeg må ha det enkelt. Jeg må kunne bruke fantasien og det å skremme meg selv. Som i the Blair Witch project. Pga det jeg nettopp nevnte her så er den filmen min favoritt. For jeg har en livlig fantasi. Fikk lyst vise deg noen bilder på pm, men ser du di bildene blir du sur etter på Endret 10. juni 2016 av Jokingnutria Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 10. juni 2016 Del Skrevet 10. juni 2016 (endret) Problemet med skrekkfilmer er at så mange bygger (litt for mye) på det overnaturlige. Og det blir vanskelig å tro på.Begynner du å putte inn demoner, romvesener og annet sånn så detter jeg helt ut. Jeg må ha det enkelt. Jeg må kunne bruke fantasien og det å skremme meg selv. Som i the Blair Witch project. Pga det jeg nettopp nevnte her så er den filmen min favoritt. For jeg har en livlig fantasi. Fikk lyst vise deg noen bilder på pm, men ser du di bildene blir du sur etter på Nå må du! Edit: jeg har tatt sovemedisin så du må skynte deg før jeg sovner. Endret 10. juni 2016 av Overmoden2.0 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 10. juni 2016 Del Skrevet 10. juni 2016 (endret) What Lies Beneath begynte kjedelig, men etter hvert tok den av og ble brått meget skremmende. believes that her lakeside Vermont home is haunted by a ghost - or that she is losing her mind. Det er tvilen om hva som går for seg, så man må lure på hvor faren kommer fra neste gang, som er det skumle. Om man vet det er en demon er katta ute av sekken, og det blir mindre skummelt. Endret 10. juni 2016 av Emancipate Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 10. juni 2016 Del Skrevet 10. juni 2016 Jeg har blitt så mye skuffet over filmer at jeg tør nesten ikke å begynne å se de en gang. Kjempe bra helt til de fucker det opp. Var en film som jeg syns var bra (husker ikke navn) men så plutselig kommer det ett monster med en kjempe lang tunge laget av mennesker sine tunger og da slo jeg av. Har hatt nok av sånne filmopplevelser. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 10. juni 2016 Del Skrevet 10. juni 2016 (endret) Haha, det kommer ikke noe sånt i den filmen. Never Talk to Strangers syntes jeg var veldig bra, men det gjorde visst ikke alle andre. Bare 5/10 stjerner. Men der er det ingenting overnaturlig eller fantasy, garantert. Det er lenge siden jeg så den, da. Endret 10. juni 2016 av Emancipate Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 10. juni 2016 Del Skrevet 10. juni 2016 Jeg har blitt så mye skuffet over filmer at jeg tør nesten ikke å begynne å se de en gang. Kjempe bra helt til de fucker det opp. Var en film som jeg syns var bra (husker ikke navn) men så plutselig kommer det ett monster med en kjempe lang tunge laget av mennesker sine tunger og da slo jeg av. Har hatt nok av sånne filmopplevelser. Star Wars i ii iii iv v vi Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 10. juni 2016 Del Skrevet 10. juni 2016 Men noen filmer som har overasket meg veldig er filmer som frozen (ikke barnefilmen) the call, ATM og så en film jeg ikke husker navnet på Men alt foregår på Skype. Så enkelt, men jeg blir helt oppslukt i handlingen. Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 10. juni 2016 Del Skrevet 10. juni 2016 Jeg har blitt så mye skuffet over filmer at jeg tør nesten ikke å begynne å se de en gang. Kjempe bra helt til de fucker det opp. Var en film som jeg syns var bra (husker ikke navn) men så plutselig kommer det ett monster med en kjempe lang tunge laget av mennesker sine tunger og da slo jeg av. Har hatt nok av sånne filmopplevelser. Star Wars i ii iii iv v vi SW liker jeg, men send pm med bilder takk. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 10. juni 2016 Del Skrevet 10. juni 2016 Jeg ble lagt til en samtale med PMs. Tror ikke du blir dritimponert. Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 10. juni 2016 Del Skrevet 10. juni 2016 (endret) Nei, jeg skjønte ikke helt hva de bildene og The Blair Witch project hadde til felles. Eller andre grøssere. Endret 10. juni 2016 av Overmoden2.0 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 10. juni 2016 Del Skrevet 10. juni 2016 Tror jeg ble kastet ut. Faen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå