Bytex Skrevet 23. juni 2015 Del Skrevet 23. juni 2015 Kan sikkert ikke sammenlignes, men jeg hadde en lignende episode når jeg var yngre. Jeg hadde en kattunge som ble veldig syk etter at den sluttet å spise av moren sin. Den måtte mates annenhver time hele døgnet ellers kom den til å dø, siden den ikke spiste av kattemor. Alt i verden utenfor bare forsvant og jeg var i en slags transe der jeg sov innimellom matetidene og gjorde ingenting annet i 4 dager. Så kviknet den til og ble sterk igjen. Håper det skjer med barnet deres også Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. juni 2015 Del Skrevet 23. juni 2015 Nei, får vel se å komme meg ut og høste rabarbraen, det er jo St. Hansaften, for pokker! Hvordan går det med jobbinga for tiden? I følge dine poster her og på Facebook ser det ut som om du lever det glade liv. Du har jo faktisk tid til å være ute i sola, når jeg kommer hjem har sola gått ned. Fikk ei lita halvtime da jeg kom hjem i går, men sola ble borte igjen like fort som den kom... Jeg bruker noen timer om dagen på nav, finn, jobbsafari, og jobbnorge, mens jeg leter etter jobber. Resten av tiden går med til søvn / gaming / lesing, eller - når det er pent vær - ligge ute på verandaen og få i meg d-vitaminer. I tillegg til at jeg holder på med bil-lappen, i et håp om at det skal gjøre det enklere å få jobb. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 23. juni 2015 Del Skrevet 23. juni 2015 Pluss at du slipper å fise rundt på en moped resten av ditt voksne liv Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. juni 2015 Del Skrevet 23. juni 2015 Det er ikke så ille, jeg stortrivdes de 11 åra jeg farta rundt på scooteren min, men i år ville hun ikke starte opp igjen, så da er det vel over og ut for meg og 50ccm-er. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 24. juni 2015 Del Skrevet 24. juni 2015 Første tur ut av sykehuset på to uker. Skal besøke noe familie grunnet bursdag. Føles rart. Når man er inne på sykehuset, er det som om alt står stille og verden utenfor eksisterer ikke.Hvordan går det med lillemor? Fremdeles respirator?Det går fint, gikk over en kg i helga og blitt mer stabil. Flytter masse på seg i kuvøsa og. Hun har aldri vært på respirator forresten. Har holdt med cpap foreløpig Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 24. juni 2015 Del Skrevet 24. juni 2015 (endret) dnfk meetup 2015 Endret 24. juni 2015 av Occi Lagt bilde i spoiler for folk som blir trigget. 7 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 24. juni 2015 Del Skrevet 24. juni 2015 (endret) Det er derfor jeg aldri går på meetups igjen. Jeg ville være bak L4r5 Endret 24. juni 2015 av Bytex Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 24. juni 2015 Del Skrevet 24. juni 2015 Å legge det i spoiler endrer vel ikke noe. Alle går inn og ser når de ikke vet hva det er.Ok kall meg kjip, men syns det er over streken å sette visse utvalgte brukernavn på sånt noe. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 24. juni 2015 Del Skrevet 24. juni 2015 Å legge det i spoiler endrer vel ikke noe. Alle går inn og ser når de ikke vet hva det er. Ok kall meg kjip, men syns det er over streken å sette visse utvalgte brukernavn på sånt noe. Du er kjip. 1 Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 24. juni 2015 Del Skrevet 24. juni 2015 Å legge det i spoiler endrer vel ikke noe. Alle går inn og ser når de ikke vet hva det er. Ok kall meg kjip, men syns det er over streken å sette visse utvalgte brukernavn på sånt noe. Du er bare bitter fordi navnet ditt ikke var med. 2 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 24. juni 2015 Del Skrevet 24. juni 2015 Tror ingen av oss er så HÅR-såre at vi bryr oss nevneverdig. *poker videre* Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 24. juni 2015 Del Skrevet 24. juni 2015 Man har da ignoreringsfunksjon for en grunn? 1 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 24. juni 2015 Del Skrevet 24. juni 2015 Jeg ble brunere av 3 dager i Fredrikstad, enn av 11 måneder på Filippinene. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 24. juni 2015 Del Skrevet 24. juni 2015 Ignorerings funksjon er bak mål. Da blir man jo ikke oppmerksom på sånt og kan kommentere det. Man må jo kunne si sin mening om noe. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 24. juni 2015 Del Skrevet 24. juni 2015 Ignorerings funksjon er bak mål. Da blir man jo ikke oppmerksom på sånt og kan kommentere det. Man må jo kunne si sin mening om noe. Hvis du ikke blir oppmerksom på det, blir du heller ikke negativt påvirket av det. Du lever videre i godt humør, uten å bli "fornærmet" eller lignende. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 24. juni 2015 Del Skrevet 24. juni 2015 Er i godt humør jeg. Liker å kritsere når det passer seg sånt. Ingenting rart med det. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 24. juni 2015 Del Skrevet 24. juni 2015 Ble satt i en litt dårlig plass så jeg.. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå