Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2

L4r5

Anbefalte innlegg

Kan sikkert ikke sammenlignes, men jeg hadde en lignende episode når jeg var yngre. Jeg hadde en kattunge som ble veldig syk etter at den sluttet å spise av moren sin. Den måtte mates annenhver time hele døgnet ellers kom den til å dø, siden den ikke spiste av kattemor. Alt i verden utenfor bare forsvant og jeg var i en slags transe der jeg sov innimellom matetidene og gjorde ingenting annet i 4 dager. Så kviknet den til og ble sterk igjen. Håper det skjer med barnet deres også :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei, får vel se å komme meg ut og høste rabarbraen, det er jo St. Hansaften, for pokker!

Hvordan går det med jobbinga for tiden? I følge dine poster her og på Facebook ser det ut som om du lever det glade liv. Du har jo faktisk tid til å være ute i sola, når jeg kommer hjem har sola gått ned. Fikk ei lita halvtime da jeg kom hjem i går, men sola ble borte igjen like fort som den kom...

Jeg bruker noen timer om dagen på nav, finn, jobbsafari, og jobbnorge, mens jeg leter etter jobber. Resten av tiden går med til søvn / gaming / lesing, eller - når det er pent vær - ligge ute på verandaen og få i meg d-vitaminer. I tillegg til at jeg holder på med bil-lappen, i et håp om at det skal gjøre det enklere å få jobb.

Lenke til kommentar

Første tur ut av sykehuset på to uker. Skal besøke noe familie grunnet bursdag. Føles rart. Når man er inne på sykehuset, er det som om alt står stille og verden utenfor eksisterer ikke.

Hvordan går det med lillemor? Fremdeles respirator?
Det går fint, gikk over en kg i helga og blitt mer stabil. Flytter masse på seg i kuvøsa og.

Hun har aldri vært på respirator forresten. Har holdt med cpap foreløpig :)

Lenke til kommentar

Ignorerings funksjon er bak mål. Da blir man jo ikke oppmerksom på sånt og kan kommentere det.

Man må jo kunne si sin mening om noe. :)

Hvis du ikke blir oppmerksom på det, blir du heller ikke negativt påvirket av det. Du lever videre i godt humør, uten å bli "fornærmet" eller lignende.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...