Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2

L4r5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Altså, har gått på fleire dates med interesse i utgongspunktet. Den har kanskje forsvunne i løpet av daten, men eg tar sexen likevel, sjølv om det ikkje blir nokon date 2.

Liker å holde ons og dates fra hverandre. Er det kun sex så er det greit at det ligger åpen, men en date hvor vedkommende uttrykker at daten var vellykket og så blir det puling uten at det blir en date nr 2 er kjipt å erfare. Da føles det ut som det kun var sex vedkommende var ute etter.

Lenke til kommentar

Da må jeg være interessant, for jeg får som regel date 2 uten sex :D men for all del, pul på date nr en, men å hoppe til køys etter en kopp kaffe blir litt for desp for min del.

Edit:men er det hjemmedate så faller det jo seg litt mer naturlig å pule da selvfølgelig.

Endret av Overmoden2.0
Lenke til kommentar

We are living in america.. :roll:

AMEDIKA

Spilte den på jukeboxen i en i bar full av agressive, grisefulle, russiske skaphomser, dypt alkoholiserte kvinner og ravere på pepper en søndag ettermiddag klokken to i våres. Den slo an. Det toppet seg da Du Hast ble spilt og det brøt ut slosskamp i baren. 

Lenke til kommentar

Dette er det tidligste jeg har gått ut (seks-syv-tiden) og kommet hjem (kvarter siden) på år og dag. Men, men. Sånn går det når minstesøss har et hvitt år, og mutter'n er trett. Ble i det minste mye god mat og drikke (bare og vente på Lycos og hans "Disgusting" her).

Parma e mozzarella di Bufala og en Frati blonde, ravioli alla siracusana og et par glass Osvaldo Viberti Barbera d'Alba fra 2015, og en panna cotta, etterfulgt av en Cuba Libre (dessverre med Captain Morgan Spiced Rum, men det var i det minste Coca-Cola), og en caipirinha.

Lenke til kommentar

Har lyst å se en skikkelig skummel film. En som drar meg inn i handlingen og får meg litt å ligge å holde pusten og gjerne får meg til å gjemme meg under dyna. Jeg belønner vedkommende som kommer med det beste tipset med en bj. Eventuelt massasje om det er en jente.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...