Llandari Skrevet 9. juni 2016 Del Skrevet 9. juni 2016 Føler meg ganske heldig som mottar nakensnaps av venninna mi.. Ingen som sender sånt til meg lenger. Alle har sluttet Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 9. juni 2016 Del Skrevet 9. juni 2016 Hun fikk sovne med den. Nå har jeg tatt den ut. Kan selvfølgelig ikke ligge der hele natta nei. Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 9. juni 2016 Del Skrevet 9. juni 2016 Hun prøvde å riste liv i henne i sted. "våkne småen Lise, lev, eg elsker deg" Lenke til kommentar
Coa Skrevet 9. juni 2016 Del Skrevet 9. juni 2016 (endret) Det er vel bare bra at barnet får et naturlig forhold til døden. La barnet våke. Kjørte på to fugler i dag. En som sto i veien og en som smalt i ruta. Den første ble liggende i veibanen å flakse, den andre falt død i bakken. Det føles som jeg har gjort noe galt. Usunt. Endret 9. juni 2016 av Pozzo Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 9. juni 2016 Del Skrevet 9. juni 2016 Føler og hun burde få den siste stunden med henne. Alt skjedde så brått og så fort at ja. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 9. juni 2016 Del Skrevet 9. juni 2016 Får vel begynne å inkludere henne og når jeg sender nakensnaps. Så bygger vi sterkere bånd kanskje, så vi slutter å slå hverandre på byn. Vi venter på naken bilder av venninna di Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 9. juni 2016 Del Skrevet 9. juni 2016 Jodel. Rare greier. Utan å vere den douche hipsteren eg jo er, må eg seie at det var best då det kom og var mest studentar der, samt rom for ironi og sarkasme. No er det mest politisk korrekte tenåringar der som ikkje forstår humor. Så då eg i dag skreiv at det var kult med kjønnssjukdommar fordi det var bevis på at ein ikkje var jomfru, kom det ein SKIKKELEG nørd og berre "så du er ikke kul hvis du er jomfru? Loser!!". HERRE MIN HATT. Det er det ALLER nørdaste eg har lese. Det må for faen vere lov å herje litt. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 9. juni 2016 Del Skrevet 9. juni 2016 Syfilis kan være medfødt pga smitte fra mor. Tar jeg rekorden for aller "nørdaste" nå? Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 9. juni 2016 Del Skrevet 9. juni 2016 Nei, å komme med faktaopplysningar er ikkje fullt så nørd. Litt nørd, men ikkje spesielt. Det er derimot supernørd å ta seg nær av alt og vri og vende på ting. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 10. juni 2016 Del Skrevet 10. juni 2016 For en helg det her blir, neste time til mandag hos fysioterapeuten gleder meg vilt til det nå Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 10. juni 2016 Del Skrevet 10. juni 2016 Av jord er vi kommet,til jord skal vi bliunder minnestenog enda en er død. SNART HELG! Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 10. juni 2016 Del Skrevet 10. juni 2016 "Lakrispiper kan igjen bli synlige i norske butikker – tre år etter at Fremskrittspartiet ville fjerne det såkalte «dusteforbudet»." Skal sannelig bli godt å kunne tygge lakrispipe i det offentlige rom igjen. Tungt å ha måtte gjøre det i skjul. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 10. juni 2016 Del Skrevet 10. juni 2016 Gitt bot til kjendis. Stått og kranglet som faen med personen. Tok av så jævlig. For en dag. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 10. juni 2016 Del Skrevet 10. juni 2016 (endret) Hamar is tha place to be. Innenfor Golf-00 så ikke så rart. Endret 10. juni 2016 av b-real Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 10. juni 2016 Del Skrevet 10. juni 2016 Gitt bot til kjendis. Stått og kranglet som faen med personen. Tok av så jævlig. For en dag. Hvem da.? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 10. juni 2016 Del Skrevet 10. juni 2016 Hadde jeg kunne så hadde jeg nevnt det allerede ovenfor. Hæstkuk av dimensjoner. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2016 Vi fikk leiligheten! 4 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. juni 2016 Del Skrevet 10. juni 2016 Gratulerer, Lars! Selv har jeg fått en lege til i familien. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 10. juni 2016 Del Skrevet 10. juni 2016 Gratulere med ny lailighet Lars Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå