Overmoden2.0 Skrevet 9. juni 2016 Del Skrevet 9. juni 2016 Ja, absolutt, men har enda ikke helt skjønt hvorfor hun sender til meg, men jeg skal ikke klage. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2016 Screenshot og sende videre? 1 Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 9. juni 2016 Del Skrevet 9. juni 2016 (endret) Får vel begynne å inkludere henne og når jeg sender nakensnaps. Så bygger vi sterkere bånd kanskje, så vi slutter å slå hverandre på byn. Endret 9. juni 2016 av Overmoden2.0 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 9. juni 2016 Del Skrevet 9. juni 2016 Får vel begynne å inkludere henne og når jeg sender nakensnaps. Så bygger vi sterkere bånd kanskje, så vi slutter å slå hverandre på byn. Er ho lesbisk Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2016 /me blei nostalgisk av å nevne Straight outta Compton i går og må sette på litt gammal 90-talls gangsta-rap. Now playing: Warren G - Regulate Next: Tupac - Death around the corner Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 9. juni 2016 Del Skrevet 9. juni 2016 Får vel begynne å inkludere henne og når jeg sender nakensnaps. Så bygger vi sterkere bånd kanskje, så vi slutter å slå hverandre på byn.Er ho lesbisk Nei, hetero. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2016 I følge det jeg har hørt fra enkelte så er det lettere for lesber å sjekke opp heterofile jenter på byen enn de som er jentene som er lesbiske. Grunnen er visst at heterofile jenter oftere er ute etter å eksperimentere, men lesbiske allerede har "funnet seg selv" og er mer ute etter forhold enn tilfeldig sex. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 9. juni 2016 Del Skrevet 9. juni 2016 PMS er jammen det feteste. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 9. juni 2016 Del Skrevet 9. juni 2016 Fikk med gratis mat i wokposen. Hvor fett er ikke det?AVISA NESTE! TV! AGURKSESONG! 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. juni 2016 Del Skrevet 9. juni 2016 Greit å slippe å legge dem oppi selv, da. Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 9. juni 2016 Del Skrevet 9. juni 2016 Lurer på korleis Kareem Said-karakteren frå Oz og gjengen hans hadde framstått om serien vart laga i dag. Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 9. juni 2016 Del Skrevet 9. juni 2016 Da har den ene pusebabyen dratt til kattehimmelen Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 9. juni 2016 Del Skrevet 9. juni 2016 Min datter har lyst å ha kattungen i senga i natt, som en siste gang. Skal, skal ikke? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 9. juni 2016 Del Skrevet 9. juni 2016 http://theoatmeal.com/comics/fireworks 110% sant. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 9. juni 2016 Del Skrevet 9. juni 2016 Da har den ene pusebabyen dratt til kattehimmelen Wat? Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 9. juni 2016 Del Skrevet 9. juni 2016 Trodde vaskemakinen var ødelagt. Der ble vasket noe på 75° (aldri gjort før) og gummien så helt flyssete ut. Men nå ser det utrolig nok ut til at det retter seg igjen, hvertfall litt. Kanskje den ikke er ødelagt likevel? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2016 Min datter har lyst å ha kattungen i senga i natt, som en siste gang. Skal, skal ikke?Nei. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 9. juni 2016 Del Skrevet 9. juni 2016 Min datter har lyst å ha kattungen i senga i natt, som en siste gang. Skal, skal ikke?Du lurer på om datteren din skal sove med en død katt? Den begynner vel å lukte etter hvert.. Jeg hadde nok ikke villet hatt den i sengen da nei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå