MR SPEED Skrevet 8. juni 2016 Del Skrevet 8. juni 2016 Skyr behandleren og er var på tidspunktet. Ikke jeg gjør det, i morgen skal det bestilles time hos kiropraktor Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 8. juni 2016 Del Skrevet 8. juni 2016 Slike folk som snakkar om cisgender, sexism meg her og der, mansplaining og manspreading OG DET EINE MED DET ANDRE. Finst dei folka på ekte? Eller er det berre ein karakter internett har funne opp? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2016 (endret) Slike folk som snakkar om cisgender, sexism meg her og der, mansplaining og manspreading OG DET EINE MED DET ANDRE. Finst dei folka på ekte? Eller er det berre ein karakter internett har funne opp?De finnes i virkeligheten også. Dessverre. Vi har noen feminazier på forumet også forresten. (Ikke be meg nevne brukernavn. Det er det ingen vits i. Fører ikke noe bra med seg.) Edit: Et par IRL-sitater jeg har hørt er bl.a. at om en kvinne har drukket og har sex så har mannen voldtatt henne (uavhengig om han har drukket selv), om en mann lyver til en kvinne for å få sex er det voldtekt, menn kan ikke bli voldtatt (pga. ereksjon eller noe?) und so weiter, und so weiter. Endret 8. juni 2016 av L4r5 1 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 8. juni 2016 Del Skrevet 8. juni 2016 (endret) Å kritisere ordet cisgender er som å kritisere ordet heteroseksuell... Sexism betyr bare kjønnsdiskriminering på engelsk, hverken mer eller mindre. Å bruke det på norsk er selvsagt unødvendig når vi har adekvate endemiske lingointrinsiske substitutter, spesielt når enkelte tror det har noe med sex å gjøre. Engelsk har også "ableism", diskriminering av folk som ikke er able, altså folk som er disabled, altså "diskriminering av funksjonshemmede". Jeg har tidligere nevnt bruken av ordet på norsk: Sexisme høres på norsk ut som en kunststil, slik som modernisme og kubisme. Endret 8. juni 2016 av Emancipate 3 Lenke til kommentar
Coa Skrevet 8. juni 2016 Del Skrevet 8. juni 2016 Hvem er disse dyrene som kravler på meg? Jeg klør Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 8. juni 2016 Del Skrevet 8. juni 2016 Hvem er disse dyrene som kravler på meg? Jeg klør Har du psoriasis, jeg har mild form av psoriasis merker det klør her å der på hele kroppen http://www.nettdoktor.no/sykdommer/fakta/psoriasis.php Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 8. juni 2016 Del Skrevet 8. juni 2016 Feirer en måned rusfri på perm med en kald pils i hånda! Kanskje feil måte, men jeg har jo ikke tenkt å bli rusfri så ja. 2 Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 8. juni 2016 Del Skrevet 8. juni 2016 (endret) Hvorfor påpeke at du da er rusfri? Om jeg går en mnd uten alkohol så sier jeg ikke at jeg er rusfri. Endret 8. juni 2016 av Overmoden2.0 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 8. juni 2016 Del Skrevet 8. juni 2016 Feirer en måned rusfri på perm med en kald pils i hånda! Kanskje feil måte, men jeg har jo ikke tenkt å bli rusfri så ja. Gratis du Hvorfor påpeke at du da er rusfri? Om jeg går en mnd uten alkohol så sier jeg ikke at jeg er rusfri. Trur ikke han mente øl. Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 8. juni 2016 Del Skrevet 8. juni 2016 Vet godt det er snakk om mere enn alkohol. Men jeg tar ikke sterkere saker så for å bruke ett eksempel måtte jeg jo si det jeg "bruker" u c? Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 9. juni 2016 Del Skrevet 9. juni 2016 Jaja, bare krangle om det om dere har så lite å gjøre Skal opp om 4 timer Ugh. Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 9. juni 2016 Del Skrevet 9. juni 2016 Ingen som krangler vel? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. juni 2016 Del Skrevet 9. juni 2016 Han forventet vel å få masse attention også fikk han det ikke likevel. 1 Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 9. juni 2016 Del Skrevet 9. juni 2016 Han forventet vel å få masse attention også fikk han det ikke likevel.Det hadde jeg verken forventa eller ønska. Tilbake fra perm. Ekstremt sulten, men alt for kvalm til å få i meg mat så tidlig. Flere som sliter med morgenkvalme? Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 9. juni 2016 Del Skrevet 9. juni 2016 Slike folk som snakkar om cisgender, sexism meg her og der, mansplaining og manspreading OG DET EINE MED DET ANDRE. Finst dei folka på ekte? Eller er det berre ein karakter internett har funne opp?De finnes i virkeligheten også. Dessverre.Vi har noen feminazier på forumet også forresten. (Ikke be meg nevne brukernavn. Det er det ingen vits i. Fører ikke noe bra med seg.) Edit: Et par IRL-sitater jeg har hørt er bl.a. at om en kvinne har drukket og har sex så har mannen voldtatt henne (uavhengig om han har drukket selv), om en mann lyver til en kvinne for å få sex er det voldtekt, menn kan ikke bli voldtatt (pga. ereksjon eller noe?) und so weiter, und so weiter. Det er jo en grunn til at ingen tar feminisme i den vestlige verdenen anno 2016 seriøst. Uten at jeg skal starte en diskusjon. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 9. juni 2016 Del Skrevet 9. juni 2016 Det er jo dritkjett. Jeg er for glad til det nå, å krangle nå orker jeg ikke Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 9. juni 2016 Del Skrevet 9. juni 2016 Han forventet vel å få masse attention også fikk han det ikke likevel.Det hadde jeg verken forventa eller ønska. Tilbake fra perm. Ekstremt sulten, men alt for kvalm til å få i meg mat så tidlig. Flere som sliter med morgenkvalme? Gratulerer med en liten på vei <3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå