Emancipate Skrevet 8. juni 2016 Del Skrevet 8. juni 2016 stivelse blir jo bedre på norsk enn på engelsk. Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 8. juni 2016 Del Skrevet 8. juni 2016 Har i det minste fått ødelagt døgnrytmen min nå. Legger meg ved halv 7 på morgenen nå. Men blir jo penger av å jobbe natt, men blir jo litt lei til tider. Jobb igjen her om noen timer. Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 8. juni 2016 Del Skrevet 8. juni 2016 Min datter sitter å spiser og så har vi en over gjennomsnittet grisk kattunge så han gikk like greit til angrep på munnen til min datter for å få maten hun hadde i munnen. Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 8. juni 2016 Del Skrevet 8. juni 2016 Sitter og å lurer på om jeg skal sende pm til diskusjoncrushet mitt. Yay or ney? Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 8. juni 2016 Del Skrevet 8. juni 2016 Lord NukerJeg trude TES: VI var et gammelt spill, ang forkortelsen så jeg sammenlignet jeg da TES med WOPR er War Operation Plan Response som er Joshua navnet på den computeren i filmen da, Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2016 Sitter og å lurer på om jeg skal sende pm til diskusjoncrushet mitt. Yay or ney?Tror det blir mer kleint enn noe annet. 1 Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 8. juni 2016 Del Skrevet 8. juni 2016 Sitter og å lurer på om jeg skal sende pm til diskusjoncrushet mitt. Yay or ney?Tror det blir mer kleint enn noe annet. Som om livet mitt ikke er kleint nok fra før av? Haha Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. juni 2016 Del Skrevet 8. juni 2016 Min datter sitter å spiser og så har vi en over gjennomsnittet grisk kattunge så han gikk like greit til angrep på munnen til min datter for å få maten hun hadde i munnen.Katt med ressursforsvar høres gøy ut. Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 8. juni 2016 Del Skrevet 8. juni 2016 Min datter sitter å spiser og så har vi en over gjennomsnittet grisk kattunge så han gikk like greit til angrep på munnen til min datter for å få maten hun hadde i munnen.Katt med ressursforsvar høres gøy ut. Ja. Hun var ikke særlig glad i katten etterpå, og han fikk ikke være med i senga å sove sammen med henne. Trist. Hun som egentlig er så glad i han Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 8. juni 2016 Del Skrevet 8. juni 2016 (endret) Klarer ikke bestemme meg hva film jeg skal se. Noen gode forslag? Endret 8. juni 2016 av Delvis Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 8. juni 2016 Del Skrevet 8. juni 2016 Klarer ikke bestemme meg hva film jeg skal se. Noen gode forslag? Hva liker du Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 8. juni 2016 Del Skrevet 8. juni 2016 Skyr behandleren og er var på tidspunktet. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2016 Klarer ikke bestemme meg hva film jeg skal se. Noen gode forslag?Straight outta Compton. Overraskende god film, selv om man ikke er gangsta rap-fanatiker. 1 Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 8. juni 2016 Del Skrevet 8. juni 2016 Jeg kom over en filmtrailer på facebook, men fikk ikke med meg navnet. Det handler om tre stykker som skal rane en blind fyr, og så er han ganske badass og de blir fanget i huset. Noen som har komt over den og vet navnet på filmen? Den er ganske ny Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 8. juni 2016 Del Skrevet 8. juni 2016 Skyr behandleren og er var på tidspunktet.Hva skal dette bety? 1 Lenke til kommentar
Coa Skrevet 8. juni 2016 Del Skrevet 8. juni 2016 (endret) Han unngår psykologen og er vàr øyeblikket. Kan det være schizofren paranoia? Endret 8. juni 2016 av Pozzo Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 8. juni 2016 Del Skrevet 8. juni 2016 Thenks setter den på lista . Det ble Cellular som snurrer nå. Kul film det Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 8. juni 2016 Del Skrevet 8. juni 2016 Jeg kom over en filmtrailer på facebook, men fikk ikke med meg navnet. Det handler om tre stykker som skal rane en blind fyr, og så er han ganske badass og de blir fanget i huset. Noen som har komt over den og vet navnet på filmen? Den er ganske ny Dont breathe. Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 8. juni 2016 Del Skrevet 8. juni 2016 Jeg kom over en filmtrailer på facebook, men fikk ikke med meg navnet. Det handler om tre stykker som skal rane en blind fyr, og så er han ganske badass og de blir fanget i huset. Noen som har komt over den og vet navnet på filmen? Den er ganske ny Dont breathe. Takk! Synd den er så ny at jeg ikke får sett den i kveld. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå