Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2


L4r5

Anbefalte innlegg

 

 

 

Hahahahhahaha! Shit! Fikk meld fra taxisjåfør fra fredagen. Han lurte på om alt sto bra til med meg, og anbefalte meg å la tlf ligge om jeg ikke har kontroll på hvem jeg ringer for jeg hadde visst ringt han en del ganger på fredag og ble sint for han var ikke den jeg trodde han var... Blir faen meg bare verre og verre dette :(

Du må skjerpe deg. Kan ikke skylde på fylla om alt.
Hvor skylda jeg på fylla her?
Hvor tror du? :)

Eneste er taxisjåførern som sier noe.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Da blir det snart en tur til nevrologen.

Krysser fingrene for at det er noe fysisk galt med deg. Da er det som regel mye lettere å fikse.
Vel dette er for en nerve bare. Halve hånda mi har sovet en uke i strekk uten stopp så det er det vi skal sjekke.

 

Men skal ta EEG i morgen også for å sjekke "strømmen" i hjernen så vi får se :)

 

Blir også kanskje permisjon i morgen. Og får svar fra avdeling for utredning av tidlig psykose på mandag. Der blir det poliklinisk oppfølging og frivillige dagaktiviteter. Så vi får se hvordan det går framover :)

Endret av BananLaks
Lenke til kommentar

 

 

Da blir det snart en tur til nevrologen.

Krysser fingrene for at det er noe fysisk galt med deg. Da er det som regel mye lettere å fikse.
Vel dette er for en nerve bare. Halve hånda mi har sovet en uke i strekk uten stopp så det er det vi skal sjekke.

 

 

Ok så de mente det kunne være nervetetthet ja? Ja det var nevrolog jeg var hos og.

Lenke til kommentar

 

 

 

Da blir det snart en tur til nevrologen.

Krysser fingrene for at det er noe fysisk galt med deg. Da er det som regel mye lettere å fikse.
Vel dette er for en nerve bare. Halve hånda mi har sovet en uke i strekk uten stopp så det er det vi skal sjekke.

 

 

Ok så de mente det kunne være nervetetthet ja? Ja det var nevrolog jeg var hos og.
Jepp. Nervetetthet eller nerve i klem. Hva slags behandling fikk du? Hva gjorde de?
Lenke til kommentar

Var en tur i Oslo i helgen. På vei hjem fra utestedet da jeg tuslet hjemover, ble jeg fysisk stoppet av 1 tigger som ville ha penger, så 3 stk slosskamper og ble truet av en tilfeldig kar fordi jeg gikk for nærme han.

 

¯\_(ツ)_/¯

 

Holder meg til Trondheim, tror jeg.

Sånn er det i Bergen og. Kanskje jeg og burde bare dra ut i Trondheim. Litt langt å reise, men det er tryggere?

Lenke til kommentar

 

Ok så de mente det kunne være nervetetthet ja? Ja det var nevrolog jeg var hos og.

 

Jepp. Nervetetthet eller nerve i klem. Hva slags behandling fikk du? Hva gjorde de?

 

Ble ingenting. Hos nevrologen ble det gjort noen øvelser med bevegelser. Men de fant ut at det var forbigående og ville forsvinne etter noen mndr.

Det gjorde det. Det var det vanligste.

Lenke til kommentar

 

Var en tur i Oslo i helgen. På vei hjem fra utestedet da jeg tuslet hjemover, ble jeg fysisk stoppet av 1 tigger som ville ha penger, så 3 stk slosskamper og ble truet av en tilfeldig kar fordi jeg gikk for nærme han.

 

¯\_(ツ)_/¯

 

Holder meg til Trondheim, tror jeg.

Sånn er det i Bergen og. Kanskje jeg og burde bare dra ut i Trondheim. Litt langt å reise, men det er tryggere?

Neppe. Så fort noen trøndere får høre at du er Søring er du fritt vilt

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...