Overmoden2.0 Skrevet 6. juni 2016 Del Skrevet 6. juni 2016 Jeg hadde tatt han selv, men det begrenser det ikke så mye. Mange i RPP jeg hadde tatt. Godt å se vi har lik smak Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 6. juni 2016 Del Skrevet 6. juni 2016 (endret) Hahahahhahaha! Shit! Fikk meld fra taxisjåfør fra fredagen. Han lurte på om alt sto bra til med meg, og anbefalte meg å la tlf ligge om jeg ikke har kontroll på hvem jeg ringer for jeg hadde visst ringt han en del ganger på fredag og ble sint for han var ikke den jeg trodde han var... Blir faen meg bare verre og verre dette Endret 6. juni 2016 av Overmoden2.0 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 6. juni 2016 Del Skrevet 6. juni 2016 https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=10156930026050414&id=707190413 Oi. 3 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 6. juni 2016 Del Skrevet 6. juni 2016 Jemapelle Un fromage de la pleut Hola BananLaks, eres un queso ahora, cuando Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. juni 2016 Del Skrevet 6. juni 2016 Hahahahhahaha! Shit! Fikk meld fra taxisjåfør fra fredagen. Han lurte på om alt sto bra til med meg, og anbefalte meg å la tlf ligge om jeg ikke har kontroll på hvem jeg ringer for jeg hadde visst ringt han en del ganger på fredag og ble sint for han var ikke den jeg trodde han var... Blir faen meg bare verre og verre dette Du må skjerpe deg. Kan ikke skylde på fylla om alt. 7 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 6. juni 2016 Del Skrevet 6. juni 2016 Gjorde hun egentlig det da? Fortalte vel bare hva som skjedde. 2 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2016 Gjorde hun egentlig det da? Fortalte vel bare hva som skjedde. Samme jeg tenkte Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 6. juni 2016 Del Skrevet 6. juni 2016 Du må skjerpe deg. Kan ikke skylde på fylla om alt.Du må skjerpe deg og ha sex med noen andre enn deg selv. Er du klar over hvor godt fitte smaker? Lenke til kommentar
Coa Skrevet 6. juni 2016 Del Skrevet 6. juni 2016 Bær ditt kors, fornekt deg selv. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 6. juni 2016 Del Skrevet 6. juni 2016 INDY jeg venter på svar fra deg junior er du der? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. juni 2016 Del Skrevet 7. juni 2016 (endret) Du må skjerpe deg. Kan ikke skylde på fylla om alt.Du må skjerpe deg og ha sex med noen andre enn deg selv. Er du klar over hvor godt fitte smaker?Å ikke spise fitte får meg ikke til å endre personlighet og skremme bort alle vennene mine + plage taxisjåfører og sitte med angst i ei uke + sparer levra mi. Hvem kommer best ut tror du? 'Lolz jeg brukte 3000 i helga husker ikke på hva ". Ja dette er virkelig menneskehetens største achievement. http://www.vg.no/nyheter/utenriks/usa/18-900-amerikanske-marinesoldater-i-japan-ilagt-drikkeforbud/a/23704848/ Endret 7. juni 2016 av Bytex Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 7. juni 2016 Del Skrevet 7. juni 2016 Var ikke Kimbo Slice med i noen moneytalks episoder? Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 7. juni 2016 Del Skrevet 7. juni 2016 (endret) Hahahahhahaha! Shit! Fikk meld fra taxisjåfør fra fredagen. Han lurte på om alt sto bra til med meg, og anbefalte meg å la tlf ligge om jeg ikke har kontroll på hvem jeg ringer for jeg hadde visst ringt han en del ganger på fredag og ble sint for han var ikke den jeg trodde han var... Blir faen meg bare verre og verre dette Du må skjerpe deg. Kan ikke skylde på fylla om alt. Hvor skylda jeg på fylla her? Endret 7. juni 2016 av Overmoden2.0 2 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. juni 2016 Del Skrevet 7. juni 2016 Har vi noe godt, norsk ord for "photoshoot"? Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 7. juni 2016 Del Skrevet 7. juni 2016 Har vi noe godt, norsk ord for "photoshoot"? " Vi skal ha fotografering kl 1700" Går ikke det? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2016 Det er den mest riktige fornorskingen. Kilde: Mange år som fotograf samt samboer med fagbrev i fotografi og flere års erfaring innen yrket. Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 7. juni 2016 Del Skrevet 7. juni 2016 Har vi noe godt, norsk ord for "photoshoot"? Skal du på photoshoot for SK2016? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. juni 2016 Del Skrevet 7. juni 2016 (endret) Hahahahhahaha! Shit! Fikk meld fra taxisjåfør fra fredagen. Han lurte på om alt sto bra til med meg, og anbefalte meg å la tlf ligge om jeg ikke har kontroll på hvem jeg ringer for jeg hadde visst ringt han en del ganger på fredag og ble sint for han var ikke den jeg trodde han var... Blir faen meg bare verre og verre dette Du må skjerpe deg. Kan ikke skylde på fylla om alt. Hvor skylda jeg på fylla her? Hvor tror du? Endret 7. juni 2016 av b-real Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå