Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2


L4r5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hahahahhahaha! Shit! Fikk meld fra taxisjåfør fra fredagen. Han lurte på om alt sto bra til med meg, og anbefalte meg å la tlf ligge om jeg ikke har kontroll på hvem jeg ringer for jeg hadde visst ringt han en del ganger på fredag og ble sint for han var ikke den jeg trodde han var... Blir faen meg bare verre og verre dette :(

Endret av Overmoden2.0
Lenke til kommentar

Hahahahhahaha! Shit! Fikk meld fra taxisjåfør fra fredagen. Han lurte på om alt sto bra til med meg, og anbefalte meg å la tlf ligge om jeg ikke har kontroll på hvem jeg ringer for jeg hadde visst ringt han en del ganger på fredag og ble sint for han var ikke den jeg trodde han var... Blir faen meg bare verre og verre dette :(

 

Du må skjerpe deg. Kan ikke skylde på fylla om alt.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Du må skjerpe deg. Kan ikke skylde på fylla om alt.

Du må skjerpe deg og ha sex med noen andre enn deg selv. Er du klar over hvor godt fitte smaker?
Lenke til kommentar

 

Du må skjerpe deg. Kan ikke skylde på fylla om alt.

Du må skjerpe deg og ha sex med noen andre enn deg selv. Er du klar over hvor godt fitte smaker?
Å ikke spise fitte får meg ikke til å endre personlighet og skremme bort alle vennene mine + plage taxisjåfører og sitte med angst i ei uke + sparer levra mi. Hvem kommer best ut tror du? 'Lolz jeg brukte 3000 i helga husker ikke på hva ". Ja dette er virkelig menneskehetens største achievement.

 

http://www.vg.no/nyheter/utenriks/usa/18-900-amerikanske-marinesoldater-i-japan-ilagt-drikkeforbud/a/23704848/

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

 

Hahahahhahaha! Shit! Fikk meld fra taxisjåfør fra fredagen. Han lurte på om alt sto bra til med meg, og anbefalte meg å la tlf ligge om jeg ikke har kontroll på hvem jeg ringer for jeg hadde visst ringt han en del ganger på fredag og ble sint for han var ikke den jeg trodde han var... Blir faen meg bare verre og verre dette :(

Du må skjerpe deg. Kan ikke skylde på fylla om alt.

Hvor skylda jeg på fylla her?

Endret av Overmoden2.0
  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

 

Hahahahhahaha! Shit! Fikk meld fra taxisjåfør fra fredagen. Han lurte på om alt sto bra til med meg, og anbefalte meg å la tlf ligge om jeg ikke har kontroll på hvem jeg ringer for jeg hadde visst ringt han en del ganger på fredag og ble sint for han var ikke den jeg trodde han var... Blir faen meg bare verre og verre dette :(

Du må skjerpe deg. Kan ikke skylde på fylla om alt.

 

Hvor skylda jeg på fylla her?

 

Hvor tror du? :) Endret av b-real
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...