KatrinaS Skrevet 6. juni 2016 Del Skrevet 6. juni 2016 Så der var ikke meg altså :/ Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 6. juni 2016 Del Skrevet 6. juni 2016 Jeg venter på SK2016 fra Datasmurfen. Den kom 1. juni, så da følger du ikke godt nok med Ikke i denne tråden Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 6. juni 2016 Del Skrevet 6. juni 2016 Omelette du Fromage! Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 6. juni 2016 Del Skrevet 6. juni 2016 Jemapelle Un fromage de la pleut Lenke til kommentar
Coa Skrevet 6. juni 2016 Del Skrevet 6. juni 2016 Gratulerer! Jo takk. Skal feire med en øl eller åtte. Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 6. juni 2016 Del Skrevet 6. juni 2016 Så der var ikke meg altså :/ Beklager, men du er fryktelig søt da :* Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 6. juni 2016 Del Skrevet 6. juni 2016 Hmm hypomani sa du?mitt favoritthumør, tbh. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 6. juni 2016 Del Skrevet 6. juni 2016 Hmm hypomani sa du?mitt favoritthumør, tbh.Legen er i alle fall nære å sette den diagnosen på meg. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2016 Hmm hypomani sa du?mitt favoritthumør, tbh. Jeg har et litt ambivalent forhold til det. Det blir fort slitsomt også. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 6. juni 2016 Del Skrevet 6. juni 2016 Jeg har et litt ambivalent forhold til det. Det blir fort slitsomt også.Jeg blir ikke sliten når jeg er hypoman, jeg blir sliten etter å ha vært hypoman. Hadde jeg måttet ha et humør resten av livet hadde jeg valgt det. Vet ikke om jeg hadde hatt flere eller færre venner av det, da, hah. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 6. juni 2016 Del Skrevet 6. juni 2016 Min hemmelighet. Jeg skal bare sitte her å beundre han på avstand, men kan si så pass at han er aktiv i forumkafen Gi oss et hint!Innen hvilken tisperiode Bøe bildet lagt ut? Over en lengre periode. Han dukket opp laaaangt bak i tid. Sårri unge pike, jeg er gift. Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 6. juni 2016 Del Skrevet 6. juni 2016 Sorri gifte mann, det var ikke deg heller. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 6. juni 2016 Del Skrevet 6. juni 2016 Sorri gifte mann, det var ikke deg heller. 1 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 6. juni 2016 Del Skrevet 6. juni 2016 (endret) Jeg skjønte ikke helt de greiene jeg, Lami. Liksom hva skal jeg skrive ut:S får skrive ut den mailen iallefall:)Ja bare skriv ut det du har fått så er du good to go:)Uansett ser det ut til at hvis du havner på sykehus så skal du ikke vise noe. Det ser ut til at forsikring til Ryanair er at de betaler tilbake det det kostet deg. Men du må ringe de uans hvis du blir lagt inn for å få det dekket. Endret 6. juni 2016 av Lami Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 6. juni 2016 Del Skrevet 6. juni 2016 Sorri gifte mann, det var ikke deg heller. Jeg tror han jeg tenker på er singel faktisk, men jeg vet jo ikke, jeg er jo ikke en stalker. Vet du L4r5? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 6. juni 2016 Del Skrevet 6. juni 2016 *bilde* Jeg tror han jeg tenker på er singel faktisk, men jeg vet jo ikke, jeg er jo ikke en stalker. Vet du L4r5? Det er mye enklere om du bare roper nicket ut Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 6. juni 2016 Del Skrevet 6. juni 2016 Jeg kan jo ikke det nå lengre. Haha. Det blir for flaut Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2016 Jeg hadde tatt han selv, men det begrenser det ikke så mye. Mange i RPP jeg hadde tatt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå