Emancipate Skrevet 5. juni 2016 Del Skrevet 5. juni 2016 print ut mailen med nummeret, i det minste. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 5. juni 2016 Del Skrevet 5. juni 2016 Folkens jeg trenger hjelp!!!!!!! Reiser imorgen og kjøpte reiseforsikring gjennom ryanair siden den jeg hadde har gått ut. Greia er at jeg ikke finner noe bevis på at jeg er forsikret? Har et reiseforsikringsnummer på mailen min liksom, men burde jeg ikke ha et eller annet dokument med meg? "Din e-postbekreftelse på flyreisen inneholder en link til din reiseforsikringsdokumentasjon. Alternativt, dine forsikringsdokumenter er tilgjengelige for å skrive ut eller laste ned direkte fra Ryanair's nettside. Vennligst besøk https://ryanair.ukgeneral.com og følg linkene til dokumentsiden." Print ut siden ihvertfall. Trenger du assistanse i utlandet se link som gjelder for de som har kjøpt reiseforsikring: https://ryanair.ukgeneral.com/no "SYKEHUSBEHANDLING I UTLANDET Hvis du er innlagt på sykehus må du kontakte oss umiddelbart på 00 34 9717 4631 6. Hvis du ikke gjør det, kan dette bety at vi ikke vil gi dekning eller at vi vil redusere beløpet vi betaler for medisinske utgifter." Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 5. juni 2016 Del Skrevet 5. juni 2016 Jeg skjønte ikke helt de greiene jeg, Lami. Liksom hva skal jeg skrive ut:S får skrive ut den mailen iallefall:) Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 6. juni 2016 Del Skrevet 6. juni 2016 (endret) Snart tom for klesvask. Tom for øl. Har marion drukke deg under bordet, spør Doctor Jones om marion Endret 6. juni 2016 av Jokingnutria Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 6. juni 2016 Del Skrevet 6. juni 2016 (endret) Satt å bladde igjennom RPP og innså plutselig hvor mange pene forumsbrukere det er her. #dagensgodeord Edit: Noen var såpass kjekk at jeg tror jeg ble litt forelsket Endret 6. juni 2016 av Overmoden2.0 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2016 Edit: Noen var såpass kjekk at jeg tror jeg ble litt forelsketDang it? Igjen!? Jeg tror ieg må slette de bildene jeg la ut der. Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 6. juni 2016 Del Skrevet 6. juni 2016 Edit: Noen var såpass kjekk at jeg tror jeg ble litt forelsketDang it? Igjen!?Jeg tror ieg må slette de bildene jeg la ut der. Beklager, men jeg har enda ikke funnet bildene av deg. Var noen andre som fikk min oppmerksomhet Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 6. juni 2016 Del Skrevet 6. juni 2016 Har jeg lagt ut bilder i søvne igjen nå? Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 6. juni 2016 Del Skrevet 6. juni 2016 Jeg venter på SK2016 fra Datasmurfen. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 6. juni 2016 Del Skrevet 6. juni 2016 Edit: Noen var såpass kjekk at jeg tror jeg ble litt forelsketDang it? Igjen!?Jeg tror ieg må slette de bildene jeg la ut der. Beklager, men jeg har enda ikke funnet bildene av deg. Var noen andre som fikk min oppmerksomhet Hvem da? Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 6. juni 2016 Del Skrevet 6. juni 2016 Min hemmelighet. Jeg skal bare sitte her å beundre han på avstand, men kan si så pass at han er aktiv i forumkafen Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 6. juni 2016 Del Skrevet 6. juni 2016 Jeg venter på SK2016 fra Datasmurfen. Den kom 1. juni, så da følger du ikke godt nok med Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 6. juni 2016 Del Skrevet 6. juni 2016 Min hemmelighet. Jeg skal bare sitte her å beundre han på avstand, men kan si så pass at han er aktiv i forumkafen Gi oss et hint! Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 6. juni 2016 Del Skrevet 6. juni 2016 Min hemmelighet. Jeg skal bare sitte her å beundre han på avstand, men kan si så pass at han er aktiv i forumkafen Gi oss et hint! Etter mitt mislykket forsøk på kodesnakk til L4r5, så tror jeg ikke noe hint vil hjelpe noen Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2016 Etter mitt mislykket forsøk på kodesnakk til L4r5, så tror jeg ikke noe hint vil hjelpe noen Men halloooo... Det er meg det er snakk om. Koder og hint er ikke min sterk.e side Lenke til kommentar
Coa Skrevet 6. juni 2016 Del Skrevet 6. juni 2016 Det tok meg to år å ta siste eksamen, fem år på en bachelor. Med når er jeg fri. Den søte, klissete, kvalmende friheten. Endelig. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 6. juni 2016 Del Skrevet 6. juni 2016 Min hemmelighet. Jeg skal bare sitte her å beundre han på avstand, men kan si så pass at han er aktiv i forumkafen Gi oss et hint!Innen hvilken tisperiode Bøe bildet lagt ut? Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 6. juni 2016 Del Skrevet 6. juni 2016 Min hemmelighet. Jeg skal bare sitte her å beundre han på avstand, men kan si så pass at han er aktiv i forumkafen Gi oss et hint!Innen hvilken tisperiode Bøe bildet lagt ut? Over en lengre periode. Han dukket opp laaaangt bak i tid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå