Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2


L4r5

Anbefalte innlegg

Det er vel ølfestivaler i alle byer som har et bryggeri. Drammen har også en.

 

I fjor fylte de et stort basseng med utgått Aass og hadde ølsvømming (kun for påmeldte). Bryggerimesteren sa at ølen var gått ut på dato og burde ikke konsumeres, men for å være HELT sikkert tømte han en boks Ringnes oppi.

 

50000L Aass+ 0.5l ringnes = udrikkelig.

Endret av Bytex
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Først finner jeg fem sider med dopdiskusjon, hopper litt frem og så er atten innlegg fjernet pga politisk innhold - som, det er litt morsomt, at det blir slettet fordi det er for seriøst for forumkafeen? - og så ølfestivaler og å bruke for mye penger. Gleder meg til Bergen Ølfestival i år. Minner meg på at jeg må kjøpe billetter.

 

Skal folk noe gøy i Pride-uken? Jeg skal på drag-workshop på tirsdag og lære gutter å lime ned og sminke over øyebrynene sine. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Først finner jeg fem sider med dopdiskusjon, hopper litt frem og så er atten innlegg fjernet pga politisk innhold - som, det er litt morsomt, at det blir slettet fordi det er for seriøst for forumkafeen? - og så ølfestivaler og å bruke for mye penger. Gleder meg til Bergen Ølfestival i år. Minner meg på at jeg må kjøpe billetter.

 

Skal folk noe gøy i Pride-uken? Jeg skal på drag-workshop på tirsdag og lære gutter å lime ned og sminke over øyebrynene sine. :)

Er fullstendig latterlig, var akkurat like lettbeint og lite seriøs diskusjon som resten av vrælet her inne, akkurat den modereringen var ekstra patetisk mtp. at innvandrer/trump-debatten uansett holdt på å dø ut.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Leste om de i Sparta som var om i filmen 300. Det er en sann historie(jøss!) De lærte barna til kamp fra 7 år gamle, og barn som ikke var fit for fight ble båret opp i fjellet og forlatt. De spiste en ting hver dag, det var grisekjøtt og blod.
De gikk i kamp barbente, og det var forbudt å trekke seg tilbake. Der som kom tilbake uten skjldet sitt ble henrettet.
Det sto også å lese, at Hitler beundret disse Sparta menneskene og lagde SS og Hitlerjugent basert  på det.

Lenke til kommentar

Skal folk noe gøy i Pride-uken? Jeg skal på drag-workshop på tirsdag og lære gutter å lime ned og sminke over øyebrynene sine. :)

Siden LGBT-rettigheter fortsatt er et hett debattert tema i mange land, og i stor grad en politisk kampsak, er jeg redd slike spørsmål ikke kan tillates i Den nye Forumkaféen. 

 

Tilbakemelding tas på PM

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Jeg skal jobbe og sove når jeg ikke jobber.

God plan! Om enn noe boring.

Leste om de i Sparta som var om i filmen 300. Det er en sann historie(jøss!) De lærte barna til kamp fra 7 år gamle, og barn som ikke var fit for fight ble båret opp i fjellet og forlatt. De spiste en ting hver dag, det var grisekjøtt og blod.

De gikk i kamp barbente, og det var forbudt å trekke seg tilbake. Der som kom tilbake uten skjldet sitt ble henrettet.

Det sto også å lese, at Hitler beundret disse Sparta menneskene og lagde SS og Hitlerjugent basert  på det.

Spartanere var badass. Snakket litt om spartanere og deres folkemyter til historieklassen jeg hadde i praksis. Ingenting får 16-åringer til å fokusere på antikken som ideen av at noen så på det som den kuleste tingen i verden å være så badass at man lot seg spise fra penis og oppover i stedet for å sladre om hvor man har gjemt den levende reveungen man har stjålet.
Lenke til kommentar

Siden LGBT-rettigheter fortsatt er et hett debattert tema i mange land, og i stor grad en politisk kampsak, er jeg redd slike spørsmål ikke kan tillates i Den nye Forumkaféen. 

 

Tilbakemelding tas på PM

Oi, unnskyld, jeg skal selvfølgelig ta dette i politikk og samfunn. Eller kanskje seksualitet og samliv? Hvor passer det best, egentlig?
Lenke til kommentar

Spartanere var badass. Snakket litt om spartanere og deres folkemyter til historieklassen jeg hadde i praksis. Ingenting får 16-åringer til å fokusere på antikken som ideen av at noen så på det som den kuleste tingen i verden å være så badass at man lot seg spise fra penis og oppover i stedet for å sladre om hvor man har gjemt den levende reveungen man har stjålet.

For ikke å snakke om hvor badass all analsexen må ha vært.

Lenke til kommentar

Først finner jeg fem sider med dopdiskusjon, hopper litt frem og så er atten innlegg fjernet pga politisk innhold - som, det er litt morsomt, at det blir slettet fordi det er for seriøst for forumkafeen?

Ja, reagerte selv. Diskusjonen var ikke så ille. Tror ikke jeg hadde sletta den om jeg var vakthavende moderator da. Var vel bare det at dette med invandrere og statistikk er et litt kontroversielt tema.

 

 

Skal folk noe gøy i Pride-uken? Jeg skal på drag-workshop på tirsdag og lære gutter å lime ned og sminke over øyebrynene sine. :)

Har ingen umiddelbare planer. Hadde glemt at det var nå. Mulig jeg hiver meg på noe om det er noen av de jeg kjenner som arrangerer noe i år også.
Lenke til kommentar

Har ingen umiddelbare planer. Hadde glemt at det var nå. Mulig jeg hiver meg på noe om det er noen av de jeg kjenner som arrangerer noe i år også.

Det er jo regnbuenatt med Bianca del Rio 11. juni, det kommer til å bli KICKASS. Vet ikke om jeg gleder meg mest til standupen eller festen etterpå. :wee:
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C

Folkens jeg trenger hjelp!!!!!!!

 

Reiser imorgen og kjøpte reiseforsikring gjennom ryanair siden den jeg hadde har gått ut. Greia er at jeg ikke finner noe bevis på at jeg er forsikret? Har et reiseforsikringsnummer på mailen min liksom, men burde jeg ikke ha et eller annet dokument med meg?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...