Bytex Skrevet 5. juni 2016 Del Skrevet 5. juni 2016 (endret) ;==))) Endret 5. juni 2016 av Bytex Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 5. juni 2016 Del Skrevet 5. juni 2016 Okei så deler av hånda mi har sovet siden Kl 7 i dag. Den sover minst halve dagen og holdt på sånn i et par uker. Er det noe jeg bør få sjekket opp? Rør på hånden din BananLaks, vift på vingrer å hånden din er okej, jeg har det i hele tiden mye er noe jevla dritt da hånden sovner da Lenke til kommentar
Ssnerk Skrevet 5. juni 2016 Del Skrevet 5. juni 2016 Jeg får blåmerker hele tiden uten å ha slått meg. Oppdater oss når du har fått vite mer da Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 5. juni 2016 Del Skrevet 5. juni 2016 Er det flere som ikke får sendt meldekort? Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 5. juni 2016 Del Skrevet 5. juni 2016 Okei så deler av hånda mi har sovet siden Kl 7 i dag. Den sover minst halve dagen og holdt på sånn i et par uker. Er det noe jeg bør få sjekket opp?Rør på hånden din BananLaks, vift på vingrer å hånden din er okej, jeg har det i hele tiden mye er noe jevla dritt da hånden sovner da Er i bevegelse så og si hele tia. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 5. juni 2016 Del Skrevet 5. juni 2016 Jeg får blåmerker hele tiden uten å ha slått meg. Oppdater oss når du har fått vite mer da Noen får blåmerker mye lettere enn andre, når du blir eldre blir de og vare lengre å dukke opp lettere. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 5. juni 2016 Del Skrevet 5. juni 2016 Moderatormelding 18 innlegg forsvant i et sort hullDen nye Forumkaféen er ikke stedet for å føre politiske meninger. Dersom man vil diskutere politikk så er man velkommen til Politikk og Samfunn.Tilbakemelding tas på PM 1 Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 5. juni 2016 Del Skrevet 5. juni 2016 Mine merkelige drømmer i det siste. Rangert etter hvilke som forekommer oftest 1. Barnemor dør, jeg blir fratatt barnet og ender til slutt opp på gata 2. Jeg og barnemor gifter oss og hun slår opp dagen etterpå 3. Jeg frir til henne 4. Jeg blir boende på denne institusjonen resten av livet i en slags time loop 5. Dattera vår dør 6. Barnemor rømmer ut av landet med barnet og jeg ser dem aldri igjen. 7. At vi fikk et barn til, men det ble dødfødt 8. At jeg vinner i lotto (?) Og hver drøm er jævlig lang og jeg husker alt så godt etterpå. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 5. juni 2016 Del Skrevet 5. juni 2016 Hvem ikke hva som er verst, fyllesyken eller hvor mye penger som gikk i går. Damn. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. juni 2016 Del Skrevet 5. juni 2016 Jeeesh, enda en Nexus 6 skjerm knust. #broke Lenke til kommentar
Gjest Bruker-360061 Skrevet 5. juni 2016 Del Skrevet 5. juni 2016 Hvor mye penger gikk det i går? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 5. juni 2016 Del Skrevet 5. juni 2016 Nesten 2500. Og jeg som pleier å være så sparsom. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. juni 2016 Del Skrevet 5. juni 2016 Jeg brukte 100 kr igår. Et par redbull og en softis. 2 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-360061 Skrevet 5. juni 2016 Del Skrevet 5. juni 2016 Det er bare ølfestival en gang. Skal det være, så skal det være. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 5. juni 2016 Del Skrevet 5. juni 2016 Jada. Og det var storveis. Sinnsykt mye godt øl, men jeg husker faen meg ikke navnene på noen av ølslagene jeg drakk. Bortsett fra Lange London da, men det var spesialbrygget for festivalen. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-360061 Skrevet 5. juni 2016 Del Skrevet 5. juni 2016 Penn og papir. Eller skrive det ned på telefonen i øyeblikket. Før alt blir så moro at du bare må gi det opp. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 5. juni 2016 Del Skrevet 5. juni 2016 Er der øllfestival i norge også? Kjenner noen som reiser til en i Tyskland. Fast. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 5. juni 2016 Del Skrevet 5. juni 2016 Oktoberfest tenker jeg. Det hadde vært knall, igrunn. Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 5. juni 2016 Del Skrevet 5. juni 2016 Stilling som storeskje er ledig. Hvem vil være min storeskje? <3 Se så koselig det kan være Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå