KatrinaS Skrevet 5. juni 2016 Del Skrevet 5. juni 2016 Okei så deler av hånda mi har sovet siden Kl 7 i dag. Den sover minst halve dagen og holdt på sånn i et par uker. Er det noe jeg bør få sjekket opp? Det kan være nervetetthet. Har hatt det selv, det er ikke farlig. Går over med tiden. Men jeg ville snakket med lege. Jeg ble sendt til spesialist for å få det avklart den gang. Det artet seg at hånden sovnet, men den våknet ikke som normalt. Varte noen mndr. Takk for svar Da forteller jeg det til kontakten i dag og får høre hva han har å si. Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 5. juni 2016 Del Skrevet 5. juni 2016 Har 19 blåmerker på den ene foten. Lurer på hvor de kommer fra. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. juni 2016 Del Skrevet 5. juni 2016 Har 19 blåmerker på den ene foten. Lurer på hvor de kommer fra. ja, har vi lært noe nå da? Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 5. juni 2016 Del Skrevet 5. juni 2016 Har 19 blåmerker på den ene foten. Lurer på hvor de kommer fra. ja, har vi lært noe nå da? Ikke leve? Er ikke blåmerker etter fylla om du tenkte det Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 5. juni 2016 Del Skrevet 5. juni 2016 Syns seriøst de folka jeg har sagt unnskyld til i det minste kunne sagt takk. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. juni 2016 Del Skrevet 5. juni 2016 Hvis "ikke være så full at man ikke husker hva man har gjort" er det samme som "ikke leve" blir jeg veldig trist. 1 Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 5. juni 2016 Del Skrevet 5. juni 2016 Poenget var bare at blåmerker var der før fredag. Så da må jeg jo slutte å leve for å ikke få blåmerker Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 5. juni 2016 Del Skrevet 5. juni 2016 Poenget var bare at blåmerker var der før fredag. Så da må jeg jo slutte å leve for å ikke få blåmerker Tips: Ta bilde av de og spør på helseforumet. Kanskje noen vet. Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 5. juni 2016 Del Skrevet 5. juni 2016 Mamma syns det har blitt så mye de siste mnd at hun insisterte på at jeg ringer legen på mandag å spør der. Så heller det enn helseforum. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 5. juni 2016 Del Skrevet 5. juni 2016 (endret) Jeg mener.. hvis det kan være noe annet enn slagmerker. 19 stk? må vel være noe spesielt. Ja kan selvfølgelig spørre lege hvis du har tid å vente til i morgan. Endret 5. juni 2016 av Delvis Lenke til kommentar
Gjest Bruker-360061 Skrevet 5. juni 2016 Del Skrevet 5. juni 2016 Jeg tror det er bedre at hun ringer legen sin selv. I og med at det er hennes blåmerker. Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 5. juni 2016 Del Skrevet 5. juni 2016 Ikke så lett å få alle med på bilde, men ca sånn ser jeg ut på den ene foten. Ikke like mange på den andre. Har god tid, så å vente til i morgen kan jeg. Googler man så får man opp proteinmangel eller leukemi. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 5. juni 2016 Del Skrevet 5. juni 2016 Jernmangel tenker jeg er den vanligste årsaken. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. juni 2016 Del Skrevet 5. juni 2016 Leukemi (blodkreft) er lite hyggelig så vi får håpe på proteinmangel Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 5. juni 2016 Del Skrevet 5. juni 2016 Det er nok type "slag", men poenget er at de må komme av noe såpass lite at jeg ikke merker det en gang. For normaltsett så kjenner man om man slår seg, og da skjønner hvorfor man fikk blåmerker. Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 5. juni 2016 Del Skrevet 5. juni 2016 Jernmangel tenker jeg er den vanligste årsaken. Jernmangel og? Da tror jeg vi har svaret der egentlig. For leukemi har jeg ikke (bank i bordet) og her er det ikke mangel på proteiner. Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 5. juni 2016 Del Skrevet 5. juni 2016 "Skjøre blodårevegger kan være medfødt eller skyldes medisiner (glukokortikoider, penicillin, sulfonamider), høy alder, mangel på vitamin C, infeksjon (blant annet skarlagensfeber), skader, trykk, blodårebetennelse eller bindevevssykdommer." Eller vitamin C. Uansett, svar får jeg ikke før jeg har snakket med legen Lenke til kommentar
Quote Skrevet 5. juni 2016 Del Skrevet 5. juni 2016 in other news har Quote bursdag ooooooog har fått seg kjærst;););) ;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå