KatrinaS Skrevet 4. juni 2016 Del Skrevet 4. juni 2016 Det er ikke alle som synes det er noe frikort at man var full.Det er det absolutt ikke. Gjort er gjort, full eller ikke. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 4. juni 2016 Del Skrevet 4. juni 2016 Sett denne filmen? Anbefales på det sterkeste. Gode greier. Helmaks gjeng. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 4. juni 2016 Del Skrevet 4. juni 2016 Sett denne filmen? Anbefales på det sterkeste. Gode greier. Helmaks gjeng. Favoritten er Derkie, vokst opp blandt mange versjoner av han Lenke til kommentar
Lami Skrevet 4. juni 2016 Del Skrevet 4. juni 2016 (endret) Hvordan greier du å gjøre så mye merkelig i fylla? Altså når jeg drikker, selv når jeg er stupfull, så har jeg fortsatt kontroll over hva jeg sier og gjør. Selv om balansen og talen ikke er helt på plass så har jeg kontroll.Det lurer jeg og på. Jeg er på Jodel, og i Bergen kryr det av jodels der folk sutrer over fylleangsten deres. "Ånei jeg sugde en i fylla åh angrer som faen".Du har faen lite selvkontroll når du gjør ting i fylla du angrer jævlig på i ettertid. "Å skjøt den personen åh angrer, drakk en halv cider da". Er ikke annet enn å le. Jeg har selv blitt både full og dritings på de pfeteste festene, men har aldri angrer på noe i ettertid. Jeg ser på det bare som en unnskyldning. Endret 4. juni 2016 av Lami Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 4. juni 2016 Del Skrevet 4. juni 2016 Sjukt at eg speler i to av landets beste band Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 4. juni 2016 Del Skrevet 4. juni 2016 (endret) Vi har ingen offentlege demoar endå, men makan. Eg er ein for å hype alt. Vi er Tigers Jaw og Sigur Ros på ein gong. Noko for ein kvar smak og vi er fuckings rå. edit: det andre bandet er Ween på ein norsk måte og grådig obskurt. Framleis nest best i landet. Endret 4. juni 2016 av Teitgutt Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 5. juni 2016 Del Skrevet 5. juni 2016 in other news har Quote bursdag ooooooog har fått seg kjærst;););) Lenke til kommentar
00034343 Skrevet 5. juni 2016 Del Skrevet 5. juni 2016 Du tror disse båtene som ikke kommer seg over middelhavet sniker seg over atlanteren? Det er nok litt større trykk på EuropaStemmer for at vi setter opp gjerde langs hele svenske/finskegrensen, (som blir patruljert heftig) stopper alle bilene som prøver kjøre inn, mer patruljering langs norskekysten. Alle som prøver komme seg inn må ha en latterlig god grunn, samme angående statsborgerskap. trumpified Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 5. juni 2016 Del Skrevet 5. juni 2016 For en herlig kveld på Hamar. Ølfestival er saker som faen. Lenke til kommentar
00034343 Skrevet 5. juni 2016 Del Skrevet 5. juni 2016 Hvis du må inn på nett og poste updates på hvor chill og kleen kvelden er, så gjør du noe feil. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 5. juni 2016 Del Skrevet 5. juni 2016 Eventuelt så har jeg akkurat kommet hjem igjen. Sånn med tanke på at klokka straks er halv fire og sånt. Jeg vet ikke jeg. Bare en tanke. Kanskje. 3 Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 5. juni 2016 Del Skrevet 5. juni 2016 trumpified I samme slengen tar vi å kjøper en av de greske øyene, jeg stemmer for Naxos. Her kan vi ha et helnorsk ferieparadis med kun nordmenn, også en arbeidsleir/fengsel for innsnikere. for ikke snakke om at det hadde vært genialt for forsvaret å ha en skikkelig qrf camp med flystripe osv. der nede, tenk hvor fort vi kunne sluppet bomber i midtøsten og i nordafrika da? på kun et par minutters varsel altså. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 5. juni 2016 Del Skrevet 5. juni 2016 Okei så deler av hånda mi har sovet siden Kl 7 i dag. Den sover minst halve dagen og holdt på sånn i et par uker. Er det noe jeg bør få sjekket opp? Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 5. juni 2016 Del Skrevet 5. juni 2016 Okei så deler av hånda mi har sovet siden Kl 7 i dag. Den sover minst halve dagen og holdt på sånn i et par uker. Er det noe jeg bør få sjekket opp? Det kan være nervetetthet. Har hatt det selv, det er ikke farlig. Går over med tiden. Men jeg ville snakket med lege. Jeg ble sendt til spesialist for å få det avklart den gang. Det artet seg at hånden sovnet, men den våknet ikke som normalt. Varte noen mndr. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå