Overmoden2.0 Skrevet 4. juni 2016 Del Skrevet 4. juni 2016 Det er bra. Hater når folk er sur på meg. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. juni 2016 Del Skrevet 4. juni 2016 Jeg har vært ute og gått og nesten dødd i varmen. Skjønner ikke hva folk hyper opp denne sola for. Rennesvett og solbrent er alt man blir. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 4. juni 2016 Del Skrevet 4. juni 2016 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1726517 Jeg skrev fra mobilen nå, men advarer jeg har brukt mobilen til mye faen skap i sms til beste kameraten min da Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 4. juni 2016 Del Skrevet 4. juni 2016 Kjenner jeg ble sykt nysgjerrig på hva overmoden giorde Jeg prøvde å kysse den nye kjæresten til veninna mi i fylla, og det var ikke særlig populært. Ble heldigvis ikke drama av det Lenke til kommentar
00034343 Skrevet 4. juni 2016 Del Skrevet 4. juni 2016 Ja det er vanskelig som jente i skapet, og man prøver å og kysse venninen sin. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 4. juni 2016 Del Skrevet 4. juni 2016 Greia var at jeg prøvde å kysse typen hennes, men ble heldigvis avvist! Har i grunn ikke møtt henne etter det, så kan jo være det er derfor :( Lenke til kommentar
00034343 Skrevet 4. juni 2016 Del Skrevet 4. juni 2016 Utfør noe oralsex på samme kjønn og glem disse problemene. Tabuen gjør alt 10x bedre. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 4. juni 2016 Del Skrevet 4. juni 2016 Hahah, synes det er verre å være en dårlig venninne enn å utføre oralsex på samme kjønn as Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 4. juni 2016 Del Skrevet 4. juni 2016 Hvordan greier du å gjøre så mye merkelig i fylla? Altså når jeg drikker, selv når jeg er stupfull, så har jeg fortsatt kontroll over hva jeg sier og gjør. Selv om balansen og talen ikke er helt på plass så har jeg kontroll. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 4. juni 2016 Del Skrevet 4. juni 2016 På et punkt mister man husken, og da vet man ikke hva man har gjort. Aldri mer det sier jeg. Huff. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 4. juni 2016 Del Skrevet 4. juni 2016 På et punkt mister man husken, og da vet man ikke hva man har gjort. Aldri mer det sier jeg. Huff. Så mye har jeg ikke drukket på mange år. Det er bare uforsvarlig og dumt. Forøvrig er man den samme personen etter man har drukket, man har bare færre hemninger. 1 Lenke til kommentar
00034343 Skrevet 4. juni 2016 Del Skrevet 4. juni 2016 (endret) Jeg ble nettop påkjørt. Jeg gikk på riktig side av veien. Albuen gjør vondt og jeg tryna ut i grøfta. Det var nå tross alt bare speilet som traff meg. Så det er ikke farlig. Endret 4. juni 2016 av Dr Jones Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 4. juni 2016 Del Skrevet 4. juni 2016 At jeg har gjort alt som jeg gjorde i går er helt sykt. Glad jeg ikke husker. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 4. juni 2016 Del Skrevet 4. juni 2016 På et punkt mister man husken, og da vet man ikke hva man har gjort. Aldri mer det sier jeg. Huff.Så mye har jeg ikke drukket på mange år. Det er bare uforsvarlig og dumt. Forøvrig er man den samme personen etter man har drukket, man har bare færre hemninger. Selvfølgelig er det uforsvarlig og dumt, men mitt(og sikkert fleres) problem har vært å kunne stoppe i tide. Ja man mister bare hemninger. Problemet er at man i fortsettelsen skal være edru med hemningene inntakt. Det man gjorde pga manglende hemninger i fylla, blir ikke bedre å leve med, enn om man gjorde det edru. Lenke til kommentar
00034343 Skrevet 4. juni 2016 Del Skrevet 4. juni 2016 Hvis man fucker opp ting mens man er edru, så kan du klage på at du var full. Ganske kjekt. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 4. juni 2016 Del Skrevet 4. juni 2016 Det er ikke alle som synes det er noe frikort at man var full. 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 4. juni 2016 Del Skrevet 4. juni 2016 Kjenner jeg ble sykt nysgjerrig på hva overmoden giorde Jeg prøvde å kysse den nye kjæresten til veninna mi i fylla, og det var ikke særlig populært. Ble heldigvis ikke drama av det Ja det er vanskelig som jente i skapet, og man prøver å og kysse venninen sin. På et punkt mister man husken, og da vet man ikke hva man har gjort. Aldri mer det sier jeg. Huff. At jeg har gjort alt som jeg gjorde i går er helt sykt. Glad jeg ikke husker. Det er ikke alle som synes det er noe frikort at man var full. Dere gå inn her å les i tråden neste gang med mobilen din cool tråd https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1726517 Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 4. juni 2016 Del Skrevet 4. juni 2016 Sett denne filmen? Anbefales på det sterkeste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå