L4r5 Skrevet 20. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2015 Did it drop any good loot? 2 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. juni 2015 Del Skrevet 20. juni 2015 Ah, for en aften. Først bruke en halvtime på å lese noen og seksti sider om en myrundersøkelse gjort i Orkdal i 1975, så ta med seg en bok og sette seg på verandaen for å nyte solsteika og en temperatur over 20 grader for første gang på et par måneder, før jeg hakka opp potet, løk og skinke, slang det i panna med litt fersk koriander, hvitløk, chili, samt tørket oregano, basilikum, og timian, stekte det, strødde over parmesan, stekte videre, slang i en dæsj fløte, lot den koke inn, og slang over noen skiver vellagret jarlsberg. Nøt det hele med en hvitløksbaguett rett fra ovnen, og et par halvlitere Hansa Premium. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 20. juni 2015 Del Skrevet 20. juni 2015 Tenkte at jeg skulle bruke helga på å sitte på ræva og spille. Ble rastløs i dag tidlig så jeg slang meg på sykkelen og tok meg en tur på ca 2 mil. Nå er jeg sår i ræva etter å ha sittet på sykkelsetet i flere timer. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 20. juni 2015 Del Skrevet 20. juni 2015 Ah, for en aften. Først bruke en halvtime på å lese noen og seksti sider om en myrundersøkelse gjort i Orkdal i 1975, så ta med seg en bok og sette seg på verandaen for å nyte solsteika og en temperatur over 20 grader for første gang på et par måneder, før jeg hakka opp potet, løk og skinke, slang det i panna med litt fersk koriander, hvitløk, chili, samt tørket oregano, basilikum, og timian, stekte det, strødde over parmesan, stekte videre, slang i en dæsj fløte, lot den koke inn, og slang over noen skiver vellagret jarlsberg. Nøt det hele med en hvitløksbaguett rett fra ovnen, og et par halvlitere Hansa Premium.disgusting 1 Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 20. juni 2015 Del Skrevet 20. juni 2015 disgustingDer kom den! Det har vært merkelig mange mat-relaterte poster her i det siste uten noen kommentarer fra kjære Lyc. 3 Lenke til kommentar
Polymorf Skrevet 20. juni 2015 Del Skrevet 20. juni 2015 Torskepinner, ris og sweet chili sauce... og cola. Kan ikke klage. Men skal teste å lage burgere snart. Kjøpe høyrygg ellernoe og låne kvern. Bake hamburgerbrød med "tipo 00". Kose seg skikkelig! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. juni 2015 Del Skrevet 21. juni 2015 Ah, for en aften. Først bruke en halvtime på å lese noen og seksti sider om en myrundersøkelse gjort i Orkdal i 1975, så ta med seg en bok og sette seg på verandaen for å nyte solsteika og en temperatur over 20 grader for første gang på et par måneder, før jeg hakka opp potet, løk og skinke, slang det i panna med litt fersk koriander, hvitløk, chili, samt tørket oregano, basilikum, og timian, stekte det, strødde over parmesan, stekte videre, slang i en dæsj fløte, lot den koke inn, og slang over noen skiver vellagret jarlsberg. Nøt det hele med en hvitløksbaguett rett fra ovnen, og et par halvlitere Hansa Premium.disgusting Satt og venta på den, kjære Lycos. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 21. juni 2015 Del Skrevet 21. juni 2015 WiFi på toget. Jeg liker Norge nå. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 21. juni 2015 Del Skrevet 21. juni 2015 WiFi på toget. Jeg liker Norge nå. Jeg har reist mye med tog og buss med "wifi". Enten kobler man aldri til, eller den sier at det er noe feil. Eller så er det så treigt at man ikke engang får lasta mobilversjonen av diskusjon.no. Hvordan fikk du det til? Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 21. juni 2015 Del Skrevet 21. juni 2015 Funker kjempebra! Sitter å spiller Hearthstone. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. juni 2015 Del Skrevet 21. juni 2015 Det var 30 grader i sola i dag, og 20 i skyggen. Sikkert rundt 25 i lufta, herre, for en dag. Jeg har ligget på verandaen og hørt på vocal trance, balearisk trance, syrerock og kraut siden litt før tre, bare med noen sporadiske pauser inn for å påføre mer solkrem, få i meg mer vann osv. Tror også jeg har blitt noen nyanser mindre blek på leggene. Det hele behørig avsluttet med å grille noen pikante, spanske pølser og en burger, samt spise en saftis. Og det er fortsatt varmt nok ute til at det går an å sitte der, men naboene bråka sånn at jeg bare gikk inn og satte meg med AC-en i stedet. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 21. juni 2015 Del Skrevet 21. juni 2015 Opp mot heile 18 grader her. Perfekt temperatur. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 21. juni 2015 Del Skrevet 21. juni 2015 Tenkte at jeg skulle bruke helga på å sitte på ræva og spille. Ble rastløs i dag tidlig så jeg slang meg på sykkelen og tok meg en tur på ca 2 mil. Nå er jeg sår i ræva etter å ha sittet på sykkelsetet i flere timer. "Everything in moderation" (sitat SNLs Walken family reunion) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 21. juni 2015 Del Skrevet 21. juni 2015 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=I8_gcLrk0jU http://www.youtube.com/watch?v=R3hJWa2yo1Y Kellys Helter 45 år......Oddball er den kuleste ever , he he "Always with them negative waves !" RIP Telly , han var badass Endret 21. juni 2015 av Slettet+9817324 Lenke til kommentar
b-real Skrevet 21. juni 2015 Del Skrevet 21. juni 2015 Opp mot heile 18 grader her. Perfekt temperatur. Trilletur i dag i 30+ grader for å besøke en kirke og få et par unike captures og et mission. Trodde jeg skulle omkomme av varme. Drakk 2 liter på spaserturer med rullestolen. For å gjøre narr av meg så kom det to spanjoler joggende forbi meg og de var ikke svett en gang.. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2015 Ingress, tror jeg. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. juni 2015 Del Skrevet 21. juni 2015 hvorfor ikke bare geocache? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 22. juni 2015 Del Skrevet 22. juni 2015 Hvilken app er dette? Ingress, som et blir sagt ovenfor. hvorfor ikke bare geocache? Fordi geocache er teit og kjedelig. Ingress gir deg taktisk spill, noe å gjøre ifra jobb/skole og hjem og det er helt gratis (sist jeg så på geocaching var det betal-drit). Du får et taktisk spill med på kjøpet som er jævlig engasjerende og noen å spille imot. geocache er bare en handjaging alene.. Det er sosialt, med Anomalies-konkuranser rundt om i hele verden laget av Niantic (eid av Google), lokale konkuranser og en fantastisk måte for folk som kanskje er litt ensom ulv (som jeg er) til å faktisk gå ut døra. Du kan være med på store prosjekter som f.eks å sende et objekt jorden rundt(Artifacts), felteprosjekter av div slag og fargelegge områder på STOR skala som å felte inne hele Oslo. Forrige Artifact som var i Norge var jeg først i Stavern, betalte en fyr for å frakte oss ut til en øy hvor portalen og artifacten lå, stjelte den ifra motstanderen sitt lag og sendte den til Kongsberg. Par dager senere Kjørte jeg hjemmefra til Kongsberg kl 2200 rett etter jobb og til kongsberg for å sende en Artifact og til Færøyene noe som innebærte noe SATANS med logistikk, var et team oppe på fjellet ved en portal som hadde en artifact som campet i 4 dager der oppe, men som til slutt måtte hjem og motstand slaget overtok artifact. Jeg kjørte ifra Ski og til kongsberg 0300 på natta og gikk opp der med et nytt team og som da hadde sammarbeidet med å få klarert sikt ifra Færøyene. https://www.youtube.com/watch?v=N8cwHAg2wdc (live opptak ifra APP'en og artifact flygende over) Arrangeres intro kurs hver 1 søndag i mnd over alt: https://plus.google.com/events/cnjoauhvfq6n3ososqne42m3vsk 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå