Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2

L4r5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, det finnes. Aner ikke hvordan markedet er nå, uansett, det får andre svare på, men for noen år siden var det vel lettere å få tak i grønt enn brunt.

Wuut? Det har jeg aldri opplevd. Det må ha vært innafor et spesifikt miljø tror jeg. Hasjen har bestandig flyti fritt, mens pot har vært sånn så som så.
Lenke til kommentar

Kan ikke i mine villeste fantasier tenke meg at den stashen ligger der enda. Knarkerne i byen har nok funnet den for lenge siden.

Og hvis ikke dem, så har en geocacher funnet den på leting etter en cache. De er ofte under benker.

En gang så fant jeg 200 gram i en busk på grønland, tydeligvis en som hadde kasta det før han ble arrestert. Jeg leverte selfølgelig alt til politiet.

edit: CA 200 gram

Jeg veide det på en lommevekt før jeg leverte det til politiet.

Endret av Dr Jones
Lenke til kommentar

Hadde jeg bare hatt enn å ha sex med :p

Du får ha sex med deg selv da. Eller så nekter jeg å tro at du ikke skulle klart å finne noen til å ha sex med. Chat.eros.no har et rom for bergensere. Just saying. No judgement.
Lenke til kommentar

Skjønner ikke hvorfor folk ikke bare kan si til meg hva som skjedde i går. Hater blackouts

Du dansa naken på stuebordet før du tilbød oralsex til alle som var der. De sa først ja, men når de skjønte at det var du som skulle motta oralsexen og ikke omvendt blei de sure og vil ikke snakke mer om det. Endret av L4r5
Lenke til kommentar

Skjønner ikke hvorfor folk ikke bare kan si til meg hva som skjedde i går. Hater blackouts

Du dansa naken på stuebordet før du tilbød oralsex til alle som var der. De sa først ja, men når de skjønte at det var du som skulle motta oralsexen og ikke omvendt blei de sure og vil ikke snakke mer om det.

Vel, vi ble jo sur når han ikke ville suge oss tilbake, som 69 f.eks.

Lenke til kommentar

Vel, vi ble jo sur når han ikke ville suge oss tilbake, som 69 f.eks.

Enten så bløffer du eller så har du vært borti en bløffmaker. Overmoden er en hun, ikke en han. Hvis det er en som går rundt og kaller seg for overmoden og forlanger blowjobs så har du blitt lurt.
Lenke til kommentar

"det ble litt mye armer og bein på et punk" hva faen dreiv jeg på med i går

Enten hadde lekte dere "sett halen på grisen", bare med at dere skulle sette armer og bein på en punker, eller så var det et punkt der du veiva mye med armer og bein. Tror jeg.
Lenke til kommentar

Faen, han var vel ikke nettop testet for kjønnsykdommer heller :(

Nei, jeg var ikke det. :ph34r:

Vel, har holdt på med et par som vil ha en ekstra mann av og til i sexen. Kan ikke klage. Og dama er passiv, så jeg får tatt ut mye på hun.

Ting skjer så ofte at man har håndjern og fotjern istedet for tau...

Endret av Dr Jones
Lenke til kommentar

Enten hadde lekte dere "sett halen på grisen", bare med at dere skulle sette armer og bein på en punker, eller så var det et punkt der du veiva mye med armer og bein. Tror jeg.

Kanskje jeg prøvde å sloss

Lenke til kommentar

Kanskje jeg prøvde å sloss

Du kan bli med meg og dama mi.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...