00034343 Skrevet 3. juni 2016 Del Skrevet 3. juni 2016 De lagde masse hasj-humor inspirerte filmer på 70 og 80 tallet Problemet er at man aldri husket hva de gikk ut på i ettertid. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 3. juni 2016 Del Skrevet 3. juni 2016 Har så jævlig vondt i ryggen for tia. Altså, det er blandt annet vondere enn å brekke armen og å operere uten at bedøvelse har funket noe særlig. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. juni 2016 Del Skrevet 3. juni 2016 (endret) Jeg satser på å ikke være edru i morgen iallefall. Ikke for å være dritkjip, men har du råd til å drikke bør du nesten ha råd til å betale tilbake det du har lånt og. !!!!!!!!!!!!!!!!BOOM DRAMA ALARM!!!!!!!!!!!! Endret 3. juni 2016 av Bytex Lenke til kommentar
Coa Skrevet 3. juni 2016 Del Skrevet 3. juni 2016 De lagde masse hasj-humor inspirerte filmer på 70 og 80 tallet Problemet er at man aldri husket hva de gikk ut på i ettertid. Problemet er at stoner-humor er stonere som er stonere. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 3. juni 2016 Del Skrevet 3. juni 2016 Vondt i ryggen er helt jævlig. Det er den største smerten jeg har følt. Og jeg har hatt nyrestein som jeg urinerte ut, og jeg har sprekt pungen slik at den måtte sys igjen (uten bedøvelse). Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. juni 2016 Del Skrevet 3. juni 2016 De lagde masse hasj-humor inspirerte filmer på 70 og 80 tallet Problemet er at man aldri husket hva de gikk ut på i ettertid. Jeg husker at de lagde en bil av marijuana istedet for å smugle det. Også tok bilen fyr og de ble kjempesteine mens de kjørte. Haha. Ha. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2016 Ta oppvaska et annet sted. Det er ikke plassen for slikt. 1 Lenke til kommentar
00034343 Skrevet 3. juni 2016 Del Skrevet 3. juni 2016 Vondt i ryggen er helt jævlig. Det er den største smerten jeg har følt. Og jeg har hatt nyrestein som jeg urinerte ut, og jeg har sprekt pungen slik at den måtte sys igjen (uten bedøvelse). Regner med du har flere prolaps nedover i lavere rygg? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 3. juni 2016 Del Skrevet 3. juni 2016 Ta oppvaska et annet sted.Det er ikke plassen for slikt. Jeg har prøvd privat. Vet ikke med deg, men når folk låner spenn av meg så forventer jeg å få de tilbake. Ihvertfall når det er endel mer enn noen hundrelapper. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 3. juni 2016 Del Skrevet 3. juni 2016 Vondt i ryggen er helt jævlig. Det er den største smerten jeg har følt. Og jeg har hatt nyrestein som jeg urinerte ut, og jeg har sprekt pungen slik at den måtte sys igjen (uten bedøvelse). Det er det! Hvordan greide du å sprekke pungen forresten? Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 3. juni 2016 Del Skrevet 3. juni 2016 Nei, absolutt ikke. Det var bare en muskelstrekk. Spiste Tramadol som om det var godteri i flere dager etterpå. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 3. juni 2016 Del Skrevet 3. juni 2016 Vondt i ryggen er helt jævlig. Det er den største smerten jeg har følt. Og jeg har hatt nyrestein som jeg urinerte ut, og jeg har sprekt pungen slik at den måtte sys igjen (uten bedøvelse). Det er det! Hvordan greide du å sprekke pungen forresten? Kolliderte på sykkel. Styret snudde seg 90 grader, og jeg kjørte pungen hardt inn. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2016 (endret) Det er fortsatt ikke rette stedet. Edit: Videre posting om dette skjules fortløpende. Endret 3. juni 2016 av L4r5 1 Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 3. juni 2016 Del Skrevet 3. juni 2016 Vi tar det pm i morgen L4r5, angående drikkingen. Lenke til kommentar
00034343 Skrevet 3. juni 2016 Del Skrevet 3. juni 2016 (endret) Livet er oppskrytt Jeg skjønner at livet suger på anstalten, men du får faen bite sammen tenna og holde ut. Livet er ikke så jævlig når man ser på det over en periode, og ikke bare i øyeblikket. Endret 3. juni 2016 av Dr Jones Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2016 Livet er oppskryttJa, men alternativet er verre. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 3. juni 2016 Del Skrevet 3. juni 2016 Næh. Hvorfor skal man tvinge de som ikke liker livet til å leve? 1 Lenke til kommentar
00034343 Skrevet 3. juni 2016 Del Skrevet 3. juni 2016 Livet er oppskryttJa, men alternativet er verre. Ja, men problemet er at man har noe ansvar i livet. Som f.eks unge, dame, og jobb, familie. Hadde man vært alene så¨kunne man gjerne råtne i noen uker før noen finner deg. Så alt man kan gjøre i mellomtiden er å be om en dugelig dag. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 3. juni 2016 Del Skrevet 3. juni 2016 Er det noen her som blitt avhengig av den narkotikaen Er det en side her, jeg kan spørre om film navnet på en film dere. Åja. Den er her Takk du fant filmen selv på cdon Twister - Special Edition Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå