Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2

L4r5

Anbefalte innlegg

Tror jeg holder meg unna. Det er bare fargelegging samme hva det er. Ja jeg har hørt om LSd og forskjellig, men har ikke vært borti det.

Hasj har jeg prøvd en rekke ganger, men kjente ikke noe i ræva engang. Ingenting, rev litt mer enn vanlig røyk i halsen, det var alt. Merkelig.

Har også fått satt en sprøyte med heroin en gang, en som absolutt mente jeg måtte prøve. Kjente ingenting spesielt, untatt at jeg ble tørst(drakk en masse melk).

I ettertid har jeg tenk at kanskje høyere makter har skjermet meg fra det der. Sikkert greit det.

Jeg har bare vært borti en god del hasj og heroin en gang.

Hadde vært interessant å prøve noe mer.

Har sett og vet endel, og vil IKKE anbefale det. Folk hopper på sjøen(ganske mange eksempler på det) folk blir syke og klikker.

Vet ikke hvorfor, men jeg har bestemt at jeg holder meg unna.Fikk respekt for det varselet jeg fikk.Folk som er eldre sier at du vil angre, og de tror jeg det er lurt å høre på.

Men man velger jo selv, det er klart.

Ja jeg skal gå så lang som å si, at om jeg visste det jeg vet i dag - hadde jeg ikke begynt å hverken røyke eller drikke heller. Minussiden er større enn plusssiden.

Endret av Delvis
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror jeg holder meg unna. Det er bare fargelegging samme hva det er. Ja jeg har hørt om LSd og forskjellig, men har ikke vært borti det.

Hasj har jeg prøvd en rekke ganger, men kjente ikke noe i ræva engang. Ingenting, rev litt mer enn vanlig røyk i halsen, det var alt. Merkelig.

Har også fått satt en sprøyte med heroin en gang, en som absolutt mente jeg måtte prøve. Kjente ingenting spesielt, untatt at jeg ble tørst(drakk en masse melk).

I ettertid har jeg tenk at kanskje høyere makter har skjermet meg fra det der. Sikkert greit det.

Jeg har bare vært borti en god del hasj og heroin en gang.

Hadde vært interessant å prøve noe mer.

Har sett og vet endel, og vil IKKE anbefale det. Folk hopper på sjøen(ganske mange eksempler på det) folk blir syke og klikker.

Vet ikke hvorfor, men jeg har bestemt at jeg holder meg unna.Fikk respekt for det varselet jeg fikk.Folk som er eldre sier at du vil angre, og de tror jeg det er lurt å høre på.

Men man velger jo selv, det er klart.

Ja jeg skal gå så lang som å si, at om jeg visste det jeg vet i dag - hadde jeg ikke begynt å hverken røyke eller drikke heller. Minussiden er større enn plusssiden.

Det er mitt valg :)
Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Jeg blir litt sjokka over at dere prøver heroin og sånt. HEROIN! Og sprøyter. Neineinei. Ikke bra sørpå.

Lenke til kommentar

Den er ny for meg også, men jeg gjetter det er snakk om kokain.

Aha.... Nei, det hadde jeg aldri kjøpt på gata. Da hadde jeg heller prøvd å bli kjent med en nederlender med kontakter.

Det du får av ukjente er jo babypulver og peralyn (middel mot fotsopp)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...