Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2

L4r5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Av egen erfaring suger det jævlig å blande forskjellige type rusmidler.

Nei, blandingsbruk kan være godt, det gjelder bare å blande rett. Hasj og syre har jeg ingen god gode erfaringer med. Det hjalp ikke at alle rundt meg snakket et språk jeg ikke forstod, men det var min egen feil. Generelt vil jeg ikke blande noe med psykedelika, men candyflipping skal være trivelig.

Uppers og downers er heller ikke noe særlig å blande. 

Men hey, man burde prøve seg fram.

Lenke til kommentar

Tror jeg holder meg unna. Det er bare fargelegging samme hva det er. Ja jeg har hørt om LSd og forskjellig, men har ikke vært borti det.
Hasj har jeg prøvd en rekke ganger, men kjente ikke noe i ræva engang. Ingenting, rev litt mer enn vanlig røyk i halsen, det var alt. Merkelig.
Har også fått satt en sprøyte med heroin en gang, en som absolutt mente jeg måtte prøve. Kjente ingenting spesielt, untatt at jeg ble tørst(drakk en masse melk).

I ettertid har jeg tenk at kanskje høyere makter har skjermet meg fra det der. Sikkert greit det.

Lenke til kommentar

Så jævla typisk at det skal regne når jeg skal kjøre inn den nye rc motoren min. Får spille TheWitcher3BloodAndWine i stedet.

Hvilken motor?

Zenoah G320. Står i en baja 5b ss. Bildet er fra i fjor da jeg hadde montert ny potte.

post-128023-0-73098100-1464980754_thumb.jpg

Endret av JoseCuervo
Lenke til kommentar

En tidligere kompis og amfetamin ekspert sa at LSD man får kjøpt nå er så random at det er bare bortkasta penger. Aner ikke hva du får. Kan være en lapp dynka i oppvaskvann

Mye er falsk LSD. Det er noe å passe seg for..

Og ja, pot forsterker highen, og noen må ha xanax eller rivo i tilfelle rottefelle pga angst.

Endret av Dr Jones
Lenke til kommentar

Jeg trodde ærlig talt ikke jeg tok nok til at jeg skulle føle noe. Men husk: Når en fremmed tilbyr deg gratis dop så si ja. Dop er dyrt.

Har du blitt spurt om du har kjøpe Charlie av mørkhudete menn i Red Light District da? Det ble jeg på annethvert gatehjørne.

Endret av oOF
Lenke til kommentar

Tror jeg holder meg unna. Det er bare fargelegging samme hva det er. Ja jeg har hørt om LSd og forskjellig, men har ikke vært borti det.

Hasj har jeg prøvd en rekke ganger, men kjente ikke noe i ræva engang. Ingenting, rev litt mer enn vanlig røyk i halsen, det var alt. Merkelig.

Har også fått satt en sprøyte med heroin en gang, en som absolutt mente jeg måtte prøve. Kjente ingenting spesielt, untatt at jeg ble tørst(drakk en masse melk).

I ettertid har jeg tenk at kanskje høyere makter har skjermet meg fra det der. Sikkert greit det.

Jeg har bare vært borti en god del hasj og heroin en gang.

Hadde vært interessant å prøve noe mer.

Lenke til kommentar

Har du blitt spurt om du har kjøpe Charlie av mørkhudete menn i Red Light District da? Det ble jeg på annethvert gatehjørne.

Nope. Men så oppholdt vi oss ikke så mye i RDL. Har du sett ei hore i et vindu så har du sett de fleste. Var innom og handla litt i et par butikker der den ene dagen. Det er det eneste.

Edit: Hva er Charlie? Nå føler jeg meg gammel som ikke veit hva navnet på et dop er.

Endret av L4r5
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...