Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2

L4r5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vaskehjelp kun for å vaske klær?

Ja. Vi har ikke vaskemaskin. Og det koster meg kun 350 kroner i måneden, så synes det er verdt det.

Vaskehjelpen vasker alt for hånd. Tørker, bretter og stryker.

Endret av Skurupu
Lenke til kommentar

Vær ultrahipster og gå rundt til oppspjåka damer og prat om "kule" band som ikke eksisterer. Og se om de digger dem like mye som du gjør.

http://musikkfest.no/pages/nor/40-program

Plenty å ta av, bare å finne på noen random navn i tillegg. Bare mash sammen noen ord fra de andre bandnavnene og spør ivei.

Det var en fyr som gjorde det på en amerikansk hipster-festival til ganske hysterisk resultat. Folk hadde ikke bare HØRT om de kule fantasibandene, de hadde plater med dem også. Kan jo ikke risikere å være uvitende.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Hvordan er LSD? Hvordan ser det ut? Var det bra... mersmak?

Ser ut slik som det gjør på film. Som et lite frimerke man legger under tungen.

Har prøvd det flere ganger, og kommer sikkert til å gjøre det igjen. Men det har nok blitt 3-4 år siden sist, gitt.

Er det noen konserter ute også eller?vil ikke sitte inne når sola er så klikkings krem

Jeg har kun vært på utendørscener. Det som skjer på ettermiddagen har jeg ikke brydd meg så mye om.

Endret av Skurupu
Lenke til kommentar

Syre har jeg aldri testa, men alltid hatt lyst til å prøve.

Prøvde en liten bit trøffel i Amsterdam da. Den ene kvelden var det oss to og to andre som satt igjen i baren ved stengetid. Hu ene dro frem en liten boks med noen og bød både oss og bartenderen. Uvant med slikt så tok jeg bare en bitteliten bit. Nesten bare for høflighets skyld. På vei hjem til hotellet fyrte jeg opp en joint kjøpt tidligere på coffee shop. Vel oppe på rommet begynte jeg å merke at jeg var grisehøy. Jeg tror ikke jeg var så veldig påvirka av soppen, men det forsterka hvertfall poten noe sykt. Blei på grensen til for skjeiv. Tok ikke så lang tid før det blei litt mindre intenst da. Og da var det bare å legge seg tilbake og ha det bra. Ingen syner eller noe sånt. Bare en intens high.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...