L4r5 Skrevet 2. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2016 Aner ikke, men er de kjekk så send de hjem til meg etterpå Har bare sett ei av dem. Hu så bra nok ut hu, men hu lå på skuldra til broren min så regner med det er konkurranse om hu. Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 2. juni 2016 Del Skrevet 2. juni 2016 Send de andre hit da. Eventuelt så får du sende broren din og. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 2. juni 2016 Del Skrevet 2. juni 2016 Dere som har greie på spill: Har dere tro på lanseringen av noe som heter "Conan Exiles"? spill fra Funcom som visstnok er på trappene. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2016 Dere som har greie på spill: Har dere tro på lanseringen av noe som heter "Conan Exiles"? spill fra Funcom som visstnok er på trappene. Med tanke på floppen Age of Conan var, nei. Med tanke på aksjekursen til FunCom? HELL NO! Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 2. juni 2016 Del Skrevet 2. juni 2016 Dere som har greie på spill: Har dere tro på lanseringen av noe som heter "Conan Exiles"? spill fra Funcom som visstnok er på trappene. Ser bra ut Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 2. juni 2016 Del Skrevet 2. juni 2016 Aksjekursen. Ja Myrseth mener det blir sommerens aksje. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 2. juni 2016 Del Skrevet 2. juni 2016 (endret) Aksjekursen. Ja Myrseth mener det blir sommerens aksje. Er et spill jeg venter på, stikkord WE DO IT Endret 2. juni 2016 av Jokingnutria Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 2. juni 2016 Del Skrevet 2. juni 2016 Men kjære med-bergensere... Min bror har ansvaret for en skokk med 14 amerikanere. Nå skal de til Bergen og vil spise fisk på restaurant. Hvor skal jeg anbefale dem å kaste bort sine overvaluerte dollar? Enhjørningen. Holder til i et av husene på den eldre delen av bryggen, så to fluer i en smekk der. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2016 Enhjørningen. Holder til i et av husene på den eldre delen av bryggen, så to fluer i en smekk der.Det var den eneste jeg kom på selv. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 2. juni 2016 Del Skrevet 2. juni 2016 Det er en stund siden jeg var der sist. Men min mor har visst sendt folk der på min anbefaling som ble vel fornøyd. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 3. juni 2016 Del Skrevet 3. juni 2016 (endret) Ja, fortell en mental syk person som hører stemmer og ser skikkelser at han skal skyte x-dama si. Bra jobba gutter, dere er best. Endret 3. juni 2016 av medlem-1432 Lenke til kommentar
00034343 Skrevet 3. juni 2016 Del Skrevet 3. juni 2016 (endret) En kamerat gjorde det. Legen var så gira på å bli ferdig med det at han snippa før bedøvelsen funka. Derfor tar jeg heller en tretten kids enn å gjøre noe sånt. Hva er vitsen med å ha baller hvis man ikke kan gjøre noen gravide? Da kan man jo like gjerne fjerne hele greia for å spare plass. Fordelen med .22 er at den har kraft nok til å gå inn i kraniet (som regel), men ikke nok til å gå ut igjen. Dermed rikosjerer den frem og tilbake i skallen. Det kombinert med den lave lyden den lager gir den noen fordeler når det gjelder (selv)drap. Samme gjelder jo en kraftig bue, etter noen måneder drilling bør du kunne treffe ett rådyr rett i lungene fra 50-60 meters avstand Med en lang pil på tre hundre gram og en hastighet på 100+ mps er det null problem å jakte mennesker også, pilen går jo glatt igjennom en menneskeskalle. Trodde forøvrig du mente en 12,7 rifle, 12,7mm revolver/pistol er forøvrig noe av det teiteste noensinne laget, mtp, lyd, vekt, rekyl osv. fantastisk meningsløst. Faktisk, du trenger ikke registrere en bue på deg selv, slik som du gjør med .22 Endret 3. juni 2016 av Dr Jones Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 3. juni 2016 Del Skrevet 3. juni 2016 Ja, fortell en mental syk person som hører stemmer og ser skikkelser at han skal skyte x-dama si. Bra jobba gutter, dere er best. Er enig med deg du. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 3. juni 2016 Del Skrevet 3. juni 2016 Send de andre hit da. Eventuelt så får du sende broren din og. Roser er røde, fioler er blå, druer er søte og du er likeså. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2016 Ja, fortell en mental syk person som hører stemmer og ser skikkelser at han skal skyte x-dama si. Bra jobba gutter, dere er best.Hvem sa noe om eksen? Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 3. juni 2016 Del Skrevet 3. juni 2016 L4r5 syns du og dama kan drikke øl med meg idag. 1 Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 3. juni 2016 Del Skrevet 3. juni 2016 Send de andre hit da. Eventuelt så får du sende broren din og. Roser er røde, fioler er blå, druer er søte og du er likeså. Hahaha. Ehm, takk Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 3. juni 2016 Del Skrevet 3. juni 2016 Seriøst. Verdens deiligste prest bor akkurat her. Var like før jeg hoppet på han etter at han leverte kidsa sine i bhg. Gaaaad. Våryr.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå