Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2

L4r5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel, da vet jeg hva 5 mg Vival og en 1,3 km spurt (i nedoverbakke, så jeg hadde hjelp, for jeg klarte ikke stoppe når jeg først begynte) gjør med meg. Den slår meg helt ut flere timer etterpå. Føler meg jævlig groggy nå, etter å ha sovet 3 timer helt ut av det blå. :p

Bravo. Da blir det 1,5 km på deg i morgen.

Lenke til kommentar

Enig med spennende pølser. Er så drittlei de vanlige pølsene som alle kjøper og kun selges. Akkurat samme som hele norge spiser grandiosa den vanlige. Nei er digg med noe pølse med chili eller noe spennende krydder. Her i Bergen har Fana kjøtt noen gode pølser som er perfekt på grillen!

Prøvd Solheim Kjøtt på Danmarksplass? Det er der Trekroneren får pølsene sine fra.

Aha! Nei har aldri prøve de, ser ut som at de har mye digg.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Bare å komme seg opp og ut :) . Trening er sunt og bra tidsfordriv.

Kjøpte noe hos Lefdal på nettet på torsdag... skulle sendes neste dag før 1500 og nope nope nope.... ingenting har blitt sendt. Herlig

Endret av Rolf_X
Lenke til kommentar

I går kom jeg sent hjem. Klokka var vel rundt 0430. Og det ble skikkelig dramatisk hjemme. Broren min klarte å slippe en fugl inn vinduet på rommet sitt og videre inn i huset. På tross av at han er 18 år gammel turte han ikke å nærme seg fuglen og ville at jeg skulle få den bort. Jeg sa at han fikk løse sine egne problemer. Fuglen kom etter hvert ut av huset, men den døde etterpå.

Endret av Zarac
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...