Primer4 Skrevet 2. juni 2016 Del Skrevet 2. juni 2016 Fordelen med .22 er at den har kraft nok til å gå inn i kraniet (som regel), men ikke nok til å gå ut igjen. Dermed rikosjerer den frem og tilbake i skallen. Det kombinert med den lave lyden den lager gir den noen fordeler når det gjelder (selv)drap. Samme gjelder jo en kraftig bue, etter noen måneder drilling bør du kunne treffe ett rådyr rett i lungene fra 50-60 meters avstand Med en lang pil på tre hundre gram og en hastighet på 100+ mps er det null problem å jakte mennesker også, pilen går jo glatt igjennom en menneskeskalle. Trodde forøvrig du mente en 12,7 rifle, 12,7mm revolver/pistol er forøvrig noe av det teiteste noensinne laget, mtp, lyd, vekt, rekyl osv. fantastisk meningsløst. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 2. juni 2016 Del Skrevet 2. juni 2016 (endret) Der var du Dr Jones, hva jobber du med Endret 2. juni 2016 av Jokingnutria Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2016 Ett dukkehjem <3Hvorfor ikke to? 1 Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 2. juni 2016 Del Skrevet 2. juni 2016 Det var da litt i overkant å skulle kastrere seg fordi man sliter med å få blod i bamsen.Leste du i det hele tatt hva jeg skrev? Snakker om sterilisering. Ikke noen kastraksjon. Sjukeste jeg har hørt at du skal sterilisere deg som 20-åring fordi du blir smånervøs av muligheten av at det kan bli unger av kjærleiksful samkvem. Like gjennomtenkt som en tribal på overarmen. Spoiler: du kommer til å angre som en hund. Edit: Nei, sleeve er det kanskje om dagen. Jeg gidder ikke diskutere dette med deg en gang, du har tydeligvis ikke skjønt det. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 2. juni 2016 Del Skrevet 2. juni 2016 Ett dukkehjem <3 Har du kjøpt deg dukkehjem, bilder Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 2. juni 2016 Del Skrevet 2. juni 2016 Neeeeeei! Jeg ser på ett dukkehjem. Tullinger Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 2. juni 2016 Del Skrevet 2. juni 2016 Dukkehjem er et bra fjernsysnteater. Har sett det mange ganger. Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 2. juni 2016 Del Skrevet 2. juni 2016 Ja, samme her. Sikkert 100 ganger. Blir ikke lei Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 2. juni 2016 Del Skrevet 2. juni 2016 Det var da litt i overkant å skulle kastrere seg fordi man sliter med å få blod i bamsen.Leste du i det hele tatt hva jeg skrev? Snakker om sterilisering. Ikke noen kastraksjon.Sjukeste jeg har hørt at du skal sterilisere deg som 20-åring fordi du blir smånervøs av muligheten av at det kan bli unger av kjærleiksful samkvem. Like gjennomtenkt som en tribal på overarmen. Spoiler: du kommer til å angre som en hund. Edit: Nei, sleeve er det kanskje om dagen. Jeg gidder ikke diskutere dette med deg en gang, du har tydeligvis ikke skjønt det. Trur jeg skjønner det nå, men vent litt å tenk på det ikke gjør det nå. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 2. juni 2016 Del Skrevet 2. juni 2016 Putter det i spoiler. Jeg har et barn fra før og føler det er nok. Og det barnet ble skapt med riktig bruk av prevansjon. Helt siden den gang når jeg har hatt vanlig sex, har det vært alt jeg har tenkt på. Klarer omtrent aldri å fullføre (eller at den går ned fordi jeg overtenker). Fordi jeg bare bekymrer meg. Det ødelegger hele opplevelsen. Stoler ikke lenger på noen prevansjon etter det. Ved en sterilisering hadde jeg sluppet det problemet. Tenker også å bare bli aleine resten av livet. Ser ikke poenget lenger med å knytte seg til en ny person som likevel kommer til å såre meg til slutt. Og er jeg ekstremt uheldig så kanskje det blir enda et barn med enda en ex. Sjukeste jeg har hørt at du skal sterilisere deg som 20-åring fordi du blir smånervøs av muligheten av at det kan bli unger av kjærleiksful samkvem. Like gjennomtenkt som en tribal på overarmen. Spoiler: du kommer til å angre som en hund. Edit: Nei, sleeve er det kanskje om dagen. Jeg gidder ikke diskutere dette med deg en gang, du har tydeligvis ikke skjønt det. Forstår. Det er klart det kan ødelegge opplevelsen at det kan bli unger av knulling. Bedre å ikke leve, da blir man aldri såret. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 2. juni 2016 Del Skrevet 2. juni 2016 Neeeeeei! Jeg ser på ett dukkehjem. Tullinger De gjør narr av deg. Hint: et/ett 1 Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 2. juni 2016 Del Skrevet 2. juni 2016 Ser ikke poenget lenger med å knytte seg til en ny person som likevel kommer til å såre meg til slutt. Det er en destruktiv tankegang. også blir livet trist. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 2. juni 2016 Del Skrevet 2. juni 2016 Jeg skriver for noen uker siden jeg skulle ta bilder av Flåklypa Grand Prix samlingen min, er ikke noe seriøst ved det da bare for moro da. Men mye av det er ikke i salg mer da. Sjuogtredve mil nordover, litt øst og oppover, ligger Flåklypa, ei lita fjellbygd under himmelhvelvingen. Sjølberga med både dampysteri og campingplass, lokalavis og egen TV-sender. Fritt for vær og vind, akkurat der morgensola renner opp over Storjuvet, bor sykkelreparatør «Reodor Felgen» og hans to assistenter. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 2. juni 2016 Del Skrevet 2. juni 2016 Jesus, dere tar det drøyt personlig at en annen person vil sterilisere seg. 1 Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 2. juni 2016 Del Skrevet 2. juni 2016 Neeeeeei! Jeg ser på ett dukkehjem. TullingerDe gjør narr av deg. Hint: et/ett Jeg ser det. Derfor var mitt svar sånn Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2016 (endret) Men kjære med-bergensere... Min bror har ansvaret for en skokk med 14 amerikanere. Nå skal de til Bergen og vil spise fisk på restaurant. Hvor skal jeg anbefale dem å kaste bort sine overvaluerte dollar? Endret 2. juni 2016 av L4r5 Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 2. juni 2016 Del Skrevet 2. juni 2016 Men kjære med-bergensere... Min bror har ansvaret for en skokk med 14 amerikanere. Nå skal de til Bergen og vil spise fisk. Hvor skal jeg anbefale dem å kaste bort sine overvaluerte dollar? Aner ikke, men er de kjekk så send de hjem til meg etterpå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå