L4r5 Skrevet 2. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2016 Ærlig talt, Lyc. .50 er sikrere. Men blir mindre fengsel av bare å kutte kontakten. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 2. juni 2016 Del Skrevet 2. juni 2016 Sant, men tilgjengelighet og ease-of-execution gjør det til et fornuftig kompromiss. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 2. juni 2016 Del Skrevet 2. juni 2016 Beklager, jeg har misforstått. Trodde sterilisering betyr at alt forsvinner og du bli liksom et intetkjonn. Det er nok ikke sånn da nei.Dette har jeg aldri hatt peiling på. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 2. juni 2016 Del Skrevet 2. juni 2016 Ærlig talt, Lyc. .50 er sikrere. Men blir mindre fengsel av bare å kutte kontakten. Denne personen er min ex og barnemor. Vi er nødt til å ha kontakt i minst 17 år til. Vi er også svært gode venner, og vil ikke skape noen uvennligheter eller kutte kontakt. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 2. juni 2016 Del Skrevet 2. juni 2016 Du tenker på kastrasjon. Men selv da lar de penis være igjen. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 2. juni 2016 Del Skrevet 2. juni 2016 Beklager, jeg har misforstått. Trodde sterilisering betyr at alt forsvinner og du bli liksom et intetkjonn. Det er nok ikke sånn da nei. Dette har jeg aldri hatt peiling på. Lol! 2 Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 2. juni 2016 Del Skrevet 2. juni 2016 Ærlig talt, Lyc. .50 er sikrere. Hvordan har du tenkt å få tak i den 12.7en? 22. er forøvrig som luftgevær å regne, jeg stemmer for en spiss filetkniv, eventuelt en grovkornet compound bow, så slipper man å vekke naboer osv. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 2. juni 2016 Del Skrevet 2. juni 2016 (endret) Du tenker på kastrasjon. Men selv da lar de penis være igjen. Ja ikke at det forsvinner fysisk jeg mente, men trodde at det ble borte. Altså jeg mener at det ble borte alt som har med.. At man ikke lenger brydde seg om alt det greiene der. Ellerr blir ikke tent mer da for å si det sånn. Jeg trodde. Endret 2. juni 2016 av Delvis Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2016 Denne personen er min ex og barnemor. Vi er nødt til å ha kontakt i minst 17 år til. Vi er også svært gode venner, og vil ikke skape noen uvennligheter eller kutte kontakt.Du er, som amerikanerne så poetisk sier, "up shit creek without a paddle". Du har to alternativer: 1: Bruke tida til hjelp for å komme over henne. Dette tar fra 0,5 til 20+ år. 2: Håpe på, og legge opp til, at dere eventuelt kan finne tilbake etter at det akutte sykdomsbildet ditt er over. Du har forsåvidt alternativ tre også: Å finne seg en rebound fuck snarest mulig. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 2. juni 2016 Del Skrevet 2. juni 2016 Putter det i spoiler. Jeg har et barn fra før og føler det er nok. Og det barnet ble skapt med riktig bruk av prevansjon. Helt siden den gang når jeg har hatt vanlig sex, har det vært alt jeg har tenkt på. Klarer omtrent aldri å fullføre (eller at den går ned fordi jeg overtenker). Fordi jeg bare bekymrer meg. Det ødelegger hele opplevelsen. Stoler ikke lenger på noen prevansjon etter det. Ved en sterilisering hadde jeg sluppet det problemet. Tenker også å bare bli aleine resten av livet. Ser ikke poenget lenger med å knytte seg til en ny person som likevel kommer til å såre meg til slutt. Og er jeg ekstremt uheldig så kanskje det blir enda et barn med enda en ex. Det var da litt i overkant å skulle kastrere seg fordi man sliter med å få blod i bamsen. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 2. juni 2016 Del Skrevet 2. juni 2016 (endret) 22. er forøvrig som luftgevær å regne, jeg stemmer for en spiss filetkniv, eventuelt en grovkornet compound bow, så slipper man å vekke naboer osv. .22 kan være veldig dødelig. Kulen kommer seg inn i hodeskallen, men ikke ut igjen på andre siden. Det lager mindre søl. Endret 2. juni 2016 av Skurupu Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 2. juni 2016 Del Skrevet 2. juni 2016 Putter det i spoiler. Jeg har et barn fra før og føler det er nok. Og det barnet ble skapt med riktig bruk av prevansjon. Helt siden den gang når jeg har hatt vanlig sex, har det vært alt jeg har tenkt på. Klarer omtrent aldri å fullføre (eller at den går ned fordi jeg overtenker). Fordi jeg bare bekymrer meg. Det ødelegger hele opplevelsen. Stoler ikke lenger på noen prevansjon etter det. Ved en sterilisering hadde jeg sluppet det problemet. Tenker også å bare bli aleine resten av livet. Ser ikke poenget lenger med å knytte seg til en ny person som likevel kommer til å såre meg til slutt. Og er jeg ekstremt uheldig så kanskje det blir enda et barn med enda en ex. Det var da litt i overkant å skulle kastrere seg fordi man sliter med å få blod i bamsen. Leste du i det hele tatt hva jeg skrev? Snakker om sterilisering. Ikke noen kastraksjon. 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2016 (endret) Hvordan har du tenkt å få tak i den 12.7en?Må stjele den i tilfelle. Kjenner til en .50 i private hender her på vestlandet. Det er ikke lenger tillatt å importere, men det er en håndfull lovlig innførte Dessert Eagle .50 i landet. Men du har rett. Det er urealistisk. Mer realistisk er det vel å skaffe f.eks. en .460 VXR. Den trenger du ikke noen spesiell tillatelse for. Fantastisk gøy å skyte med forresten. Hadde merke på innsiden av handa etter skjeftet i tre dager etterpå eller noe sånt. 22. er forøvrig som luftgevær å regne, jeg stemmer for en spiss filetkniv, eventuelt en grovkornet compound bow, så slipper man å vekke naboer osv.Fordelen med .22 er at den har kraft nok til å gå inn i kraniet (som regel), men ikke nok til å gå ut igjen. Dermed rikosjerer den frem og tilbake i skallen. Det kombinert med den lave lyden den lager gir den noen fordeler når det gjelder (selv)drap. Endret 2. juni 2016 av L4r5 Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 2. juni 2016 Del Skrevet 2. juni 2016 Denne personen er min ex og barnemor. Vi er nødt til å ha kontakt i minst 17 år til. Vi er også svært gode venner, og vil ikke skape noen uvennligheter eller kutte kontakt.Du er, som amerikanerne så poetisk sier, "up shit creek without a paddle".Du har to alternativer: 1: Bruke tida til hjelp for å komme over henne. Dette tar fra 0,5 til 20+ år. 2: Håpe på, og legge opp til, at dere eventuelt kan finne tilbake etter at det akutte sykdomsbildet ditt er over. Du har forsåvidt alternativ tre også: Å finne seg en rebound fuck snarest mulig. 1: Dette er planen. Er forberedt på at dette kan vare livet ut.2: Det var dette jeg har håpt på siden April. Men det funker ærlig talt ikke. Det er bare selvdestruktivt å tenke sånn. 3: Har absolutt ingen planer om å finne meg noen andre. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 2. juni 2016 Del Skrevet 2. juni 2016 Putter det i spoiler. Jeg har et barn fra før og føler det er nok. Og det barnet ble skapt med riktig bruk av prevansjon. Helt siden den gang når jeg har hatt vanlig sex, har det vært alt jeg har tenkt på. Klarer omtrent aldri å fullføre (eller at den går ned fordi jeg overtenker). Fordi jeg bare bekymrer meg. Det ødelegger hele opplevelsen. Stoler ikke lenger på noen prevansjon etter det. Ved en sterilisering hadde jeg sluppet det problemet. Tenker også å bare bli aleine resten av livet. Ser ikke poenget lenger med å knytte seg til en ny person som likevel kommer til å såre meg til slutt. Og er jeg ekstremt uheldig så kanskje det blir enda et barn med enda en ex. Det var da litt i overkant å skulle kastrere seg fordi man sliter med å få blod i bamsen. Leste du i det hele tatt hva jeg skrev? Snakker om sterilisering. Ikke noen kastraksjon. Er dyr man kastrerer ikke mennesker da. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 2. juni 2016 Del Skrevet 2. juni 2016 Nei, er ingen mennesker som har blitt kastrert noen sinne. mhm Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2016 (endret) Er dyr man kastrerer ikke mennesker da.I dagens vestlige kultur hvertfall. Det har vært tradisjon for å krastrere bl.a. slaver i både Kina og Midtøsten. Spesielt midtøsten faktisk. Der har vi eksempler fra helt oppe i moderne tid. Endret 2. juni 2016 av L4r5 Lenke til kommentar
Coa Skrevet 2. juni 2016 Del Skrevet 2. juni 2016 (endret) Det var da litt i overkant å skulle kastrere seg fordi man sliter med å få blod i bamsen.Leste du i det hele tatt hva jeg skrev? Snakker om sterilisering. Ikke noen kastraksjon. Sjukeste jeg har hørt at du skal sterilisere deg som 20-åring fordi du blir smånervøs av muligheten av at det kan bli unger av kjærleiksful samkvem. Like gjennomtenkt som en tribal på overarmen. Spoiler: du kommer til å angre som en hund. Edit: Nei, sleeve er det kanskje om dagen. Endret 2. juni 2016 av Pozzo Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 2. juni 2016 Del Skrevet 2. juni 2016 BananLaks ikke gjør det, knull i vei Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå