Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2

L4r5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er rimelig sykt, ja. Tenker mye på det jeg også. Som mann kan man ikke bli sett sammen med barn, selv ikke sine egne, uten å få rare blikk.

Og sjansen for at den kvinnelig ansatte er pedofil er vell like stor som at den mannlige ansatte er det? For en irrasjonel frykt.

Det var en episode for rundt ett år siden, hvor en mann tok bilder av sine to adoptivdøtre på taket av hurtigruten. Da kom det en kvinne bort til barna for å spørre om de hadde det bra. Hun trudde de var kidnappet av en pedofil. Mannen sa at det ikke var første gang noen konfronterte han med det. Det er jo helt forferdelig!

Endret av Skurupu
Lenke til kommentar

Putter det i spoiler.

Jeg har et barn fra før og føler det er nok. Og det barnet ble skapt med riktig bruk av prevansjon. Helt siden den gang når jeg har hatt vanlig sex, har det vært alt jeg har tenkt på. Klarer omtrent aldri å fullføre (eller at den går ned fordi jeg overtenker). Fordi jeg bare bekymrer meg. Det ødelegger hele opplevelsen. Stoler ikke lenger på noen prevansjon etter det. Ved en sterilisering hadde jeg sluppet det problemet.

Tenker også å bare bli aleine resten av livet. Ser ikke poenget lenger med å knytte seg til en ny person som likevel kommer til å såre meg til slutt. Og er jeg ekstremt uheldig så kanskje det blir enda et barn med enda en ex.

Lenke til kommentar

Vasektomi er den eneste effektive måten for sterilisering av menn. Så et program om folk som hadde en sykelig høy seksualdrift. Der hadde noen prøvd å bruke alt fra slegge til tang på ballene for å kvitte med "problemet", men det er visst ikke så effektivt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...