Rolf_X Skrevet 2. juni 2016 Del Skrevet 2. juni 2016 Og plutselig var det deilig deilig fiber igjen her . Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2016 http://www.dagbladet.no/2016/06/02/nyheter/utenriks/danmark/barnehage/likestilling/44434209/ Samfunnet er i ferd med å gå fullstendig av hengslene. Er det noe rart man tenker seg om to ganger for å være aleine med et barn når man er mann? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 2. juni 2016 Del Skrevet 2. juni 2016 Hsr lagt på meg 3 kg Heller det enn min vekt. Jeg veier nå mindre enn før jeg ble gravid (6mnd siden fødsel), men er feitere rundt magen. Null muskelmasse. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 2. juni 2016 Del Skrevet 2. juni 2016 (endret) Det er rimelig sykt, ja. Tenker mye på det jeg også. Som mann kan man ikke bli sett sammen med barn, selv ikke sine egne, uten å få rare blikk. Og sjansen for at den kvinnelig ansatte er pedofil er vell like stor som at den mannlige ansatte er det? For en irrasjonel frykt. Det var en episode for rundt ett år siden, hvor en mann tok bilder av sine to adoptivdøtre på taket av hurtigruten. Da kom det en kvinne bort til barna for å spørre om de hadde det bra. Hun trudde de var kidnappet av en pedofil. Mannen sa at det ikke var første gang noen konfronterte han med det. Det er jo helt forferdelig! Endret 2. juni 2016 av Skurupu Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 2. juni 2016 Del Skrevet 2. juni 2016 Fotballskoene er innviet. Herregud. Auuu. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 2. juni 2016 Del Skrevet 2. juni 2016 Er det mulig å sterilisere seg på en annen måte enn operasjon? Lenke til kommentar
PopcornFest Skrevet 2. juni 2016 Del Skrevet 2. juni 2016 Do the right thing: https://no.wikipedia.org/wiki/Vasektomi Lenke til kommentar
Sweetheart Skrevet 2. juni 2016 Del Skrevet 2. juni 2016 Er vel mulig å bli steril av visse kjønnssykdommer, men usikker på om det er veien å gå Lenke til kommentar
PopcornFest Skrevet 2. juni 2016 Del Skrevet 2. juni 2016 Haha, ja! Gonorè og klamydia kan også fikse biffen. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 2. juni 2016 Del Skrevet 2. juni 2016 Do the right thing: https://no.wikipedia.org/wiki/VasektomiHar sjukt panikk for et slikt inngrep. Bare tanken på å operere penis samt sette sprøyte i den, skremmer meg sjukt. Men det er visst eneste veien å gå. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 2. juni 2016 Del Skrevet 2. juni 2016 En kamerat gjorde det. Legen var så gira på å bli ferdig med det at han snippa før bedøvelsen funka. Derfor tar jeg heller en tretten kids enn å gjøre noe sånt. Lenke til kommentar
Sweetheart Skrevet 2. juni 2016 Del Skrevet 2. juni 2016 Det hørtes veldig vondt ut. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 2. juni 2016 Del Skrevet 2. juni 2016 Er det mulig å sterilisere seg på en annen måte enn operasjon?testikler og hammer? Ah, sommer. Ventet på dette i rundt ni måneder. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 2. juni 2016 Del Skrevet 2. juni 2016 Kanskje dumt spørsmål, men jeg lurer på hvorfor. Hvis man seriøst ønsker å gjøre det. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 2. juni 2016 Del Skrevet 2. juni 2016 Kanskje dumt spørsmål, men jeg lurer på hvorfor. Hvis man seriøst ønsker å gjøre det.For å slippe barn? Er ikke alle som ønsker det. Kan være mange grunner til det. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 2. juni 2016 Del Skrevet 2. juni 2016 Noen har de barna de ønsker, og vil ikke ha flere. Da er det like greit å gjøre noe sånt som å kjøre på med masse annen type prevensjon. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 2. juni 2016 Del Skrevet 2. juni 2016 Putter det i spoiler. Jeg har et barn fra før og føler det er nok. Og det barnet ble skapt med riktig bruk av prevansjon. Helt siden den gang når jeg har hatt vanlig sex, har det vært alt jeg har tenkt på. Klarer omtrent aldri å fullføre (eller at den går ned fordi jeg overtenker). Fordi jeg bare bekymrer meg. Det ødelegger hele opplevelsen. Stoler ikke lenger på noen prevansjon etter det. Ved en sterilisering hadde jeg sluppet det problemet. Tenker også å bare bli aleine resten av livet. Ser ikke poenget lenger med å knytte seg til en ny person som likevel kommer til å såre meg til slutt. Og er jeg ekstremt uheldig så kanskje det blir enda et barn med enda en ex. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2016 Vasektomi er den eneste effektive måten for sterilisering av menn. Så et program om folk som hadde en sykelig høy seksualdrift. Der hadde noen prøvd å bruke alt fra slegge til tang på ballene for å kvitte med "problemet", men det er visst ikke så effektivt. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 2. juni 2016 Del Skrevet 2. juni 2016 Da er det i hvert fall bestemt at jeg skal steriliseres på 25årsdagen min. Hva er den mest effektive måten å bli kvitt sterke følelser for en person man har daglig kontakt med? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå