Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2

L4r5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Her er en videregående skole som vet hvilke deler av pensum den bør prioritere: http://www.aftenposten.no/norge/Larer-ga-elevene-puppetest-198910b.html?xtatc=INT-38-[6]&p2param=View.34c73ac6-08d0-497c-b661-c8ecd450d403.recommendationId_34c73ac6-08d0-497c-b661-c8ecd450d403.rank_5.recommenderId_popularity.variantId_.experimentId_.articleId_198910b

"Noen av guttene syntes testen var riktig festlig, mens jentene kunne styre sin begeistring."

Lenke til kommentar

Her er en videregående skole som vet hvilke deler av pensum den bør prioritere: http://www.aftenposten.no/norge/Larer-ga-elevene-puppetest-198910b.html?xtatc=INT-38-[6]&p2param=View.34c73ac6-08d0-497c-b661-c8ecd450d403.recommendationId_34c73ac6-08d0-497c-b661-c8ecd450d403.rank_5.recommenderId_popularity.variantId_.experimentId_.articleId_198910b

"Noen av guttene syntes testen var riktig festlig, mens jentene kunne styre sin begeistring."

Dritkjerringer som sladret.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Uskyldig spøk, i mine øyne.

Men læreren burde visst at dette kom det til å bli oppstyr rundt. Synd å måtte ha på silkehansker til en hver tid, men slik er det blitt. I hvert fall når man gjør slikt i profesjonell sammenheng.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Nei, slik har det ikke blitt, slik har det alltid vært. Det er ikke snakk om å bruke silkehansker, men å ha forståelse av hva som er passende sosial atferd og hva som ikke er det. 

Ja til kjølighet og distanse i alle profesjonelle relasjoner. Ingen puppebilder, takk. 

• Liker 1
Lenke til kommentar

Nei, slik har det ikke blitt, slik har det alltid vært. Det er ikke snakk om å bruke silkehansker, men å ha forståelse av hva som er passende sosial atferd og hva som ikke er det.

Du har sikkert rett.

Ja til kjølighet og distanse i alle profesjonelle relasjoner. Ingen puppebilder, takk.

Uenig.

Endret av Skurupu
Lenke til kommentar

Dritkjerringer som sladret.

Helt enig.

some-men-just-want-to-watch-the-world-bu

Istedenfor "Its" regner jeg med at de begynner å kalle læringsplattformen Itslearing for "Tits" heretter.

Lenke til kommentar

Si nå for svarte ifra til læreren at det der syntes dere var unødvendig, om det er unskyldning dere vil ha, men å involvere rektorer, etterforskere, brannmenn, politikerere, fotballtrenere, Kari Jaquesson og oss i Forumkaféen synes jeg er jævlig unødvendig.

Lenke til kommentar

Det er litt som den reklamen der det sitter en rasta-neger og hører på høy musikk på trikken. Og alle er irriterte på han men ingen tør å si fra til han. Så de snakker seg imellom at "dette går ikke an!" "vi ringer politiet, vektere!"

Også går en kar bort og pirker fyren på skuldra og sier "du, kan du være så snill å skru ned musikken din?" og negeren sier "jaja såklart, mann" og smiler.

Problem solved med litt folkeskikk.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Hmmff... nå håper jeg snart at fibern blir reparert. Ikke hatt bredbånd her i over 1. døgn nå. Positive er jo at jeg har dobbel datapakke fra djuice, men hvor lenge den varer nå er jo spennende sia det er eneste internettilgangen jeg har :p

Snart på jobb igjen også. Deilig å kjølig på jobb :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...