Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Den nye Forumkaféen v2

L4r5

Anbefalte innlegg

Den ene dagen spiser du med de innsatte og må overmannes av personalet. Neste planlegger du biltur i europa. What gives?

Så du mener jeg ikke har lov til å planlegge eller glede meg til ferier, kanskje et par år fram i tid? Mista jeg retten til å ha det gøy når jeg ble sjuk? Forkastelig kommentar.

Ble forøvrig heller aldri overmannet av personalet.

Tror nok ikke han mente noe med det bortsett fra at det er en stor forskjell. Og det er det jo.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så du mener jeg ikke har lov til å planlegge eller glede meg til ferier, kanskje et par år fram i tid? Mista jeg retten til å ha det gøy når jeg ble sjuk? Forkastelig kommentar.

Ble forøvrig heller aldri overmannet av personalet.

Jeg synes du skal planlegge. Planlegge en tur er kjempekjekt og gjør en i virkelig godt humør - ikke minst og et tidsfordriv.

Planlegg en tur ned til Spania kanskje. Kanskje der ta fergen over til Marokko.

Lenke til kommentar

Fy farao, nå har jeg også begynt å se på Skam.

Du kommer ikke til å angre <3

Klarer ikke vente til neste episode!!

Eit av mine mange band heiter "Vilde frå Skam". Du er ein empatisk person. Du skjønar kvifor det er vår favoritt.

Lenke til kommentar

Fy farao, nå har jeg også begynt å se på Skam.

Du kommer ikke til å angre <3

Klarer ikke vente til neste episode!!

Eit av mine mange band heiter "Vilde frå Skam". Du er ein empatisk person. Du skjønar kvifor det er vår favoritt.

Får vondt i hjertet av Vilde, definitivt favoritten min. Digger bandet allerede.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Ikke et ord i media om knivstikkinga i Vesterålen på et arb.senter (ikke på vol.no hvertfall) , var visst en psykisk jente som knivstakk en ansatt tidlig på morran for en stund tilbake , ikke første gang dem dysser ned heller....var jo en voldtekt for 2 år sia som 2 ansatte sto bak (jenta ble bundet fast med sølvteip og voldtatt)  

Endret av Slettet+9817324
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...