Overmoden2.0 Skrevet 30. mai 2016 Del Skrevet 30. mai 2016 Den ene dagen spiser du med de innsatte og må overmannes av personalet. Neste planlegger du biltur i europa. What gives?Så du mener jeg ikke har lov til å planlegge eller glede meg til ferier, kanskje et par år fram i tid? Mista jeg retten til å ha det gøy når jeg ble sjuk? Forkastelig kommentar. Ble forøvrig heller aldri overmannet av personalet. Tror nok ikke han mente noe med det bortsett fra at det er en stor forskjell. Og det er det jo. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 30. mai 2016 Del Skrevet 30. mai 2016 (endret) Kalles gode og onde dager Feil serie å se på da. svar på i love it when a plan comes together John "Hannibal" Smith Templeton Peck H.M. "Howling Mad" Murdock "B.A.", or "Bad Attitude" di 4 medlemmene er med I den berykta A-TEAM som er på kant med loven ja di er ettersøkte i USA Endret 30. mai 2016 av Jokingnutria Lenke til kommentar
Lami Skrevet 30. mai 2016 Del Skrevet 30. mai 2016 Så du mener jeg ikke har lov til å planlegge eller glede meg til ferier, kanskje et par år fram i tid? Mista jeg retten til å ha det gøy når jeg ble sjuk? Forkastelig kommentar. Ble forøvrig heller aldri overmannet av personalet. Jeg synes du skal planlegge. Planlegge en tur er kjempekjekt og gjør en i virkelig godt humør - ikke minst og et tidsfordriv. Planlegg en tur ned til Spania kanskje. Kanskje der ta fergen over til Marokko. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 31. mai 2016 Del Skrevet 31. mai 2016 I AM RIPTOR, DESTROYER OF DREAMS! Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 31. mai 2016 Del Skrevet 31. mai 2016 (endret) Endret 31. mai 2016 av Jokingnutria Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 31. mai 2016 Del Skrevet 31. mai 2016 Fy farao, nå har jeg også begynt å se på Skam. Du kommer ikke til å angre <3 Klarer ikke vente til neste episode!! Eit av mine mange band heiter "Vilde frå Skam". Du er ein empatisk person. Du skjønar kvifor det er vår favoritt. Lenke til kommentar
00034343 Skrevet 31. mai 2016 Del Skrevet 31. mai 2016 http://www.dagbladet.no/kultur/storebrors-metoder/60143425 Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 31. mai 2016 Del Skrevet 31. mai 2016 mus på besøk rett som det er. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 31. mai 2016 Del Skrevet 31. mai 2016 Den airfryer varmer opp kjøkknet god da 30.varmegrader etter jeg ferdig med å airfryer pommes frites da , jeg målte med digital termometer ha ha Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 31. mai 2016 Del Skrevet 31. mai 2016 Kjøpte meg rosa løftehansker. Så nå kommer jeg til å se proff ut helt til jeg ligger å sliter med å løfte 20 kg i benk. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 31. mai 2016 Del Skrevet 31. mai 2016 Jeg er solbrent for første gang her i Manila. Tok bare 2 år før jeg kom meg ut i solen. Lenke til kommentar
Ssnerk Skrevet 31. mai 2016 Del Skrevet 31. mai 2016 Fy farao, nå har jeg også begynt å se på Skam. Du kommer ikke til å angre <3 Klarer ikke vente til neste episode!! Eit av mine mange band heiter "Vilde frå Skam". Du er ein empatisk person. Du skjønar kvifor det er vår favoritt. Får vondt i hjertet av Vilde, definitivt favoritten min. Digger bandet allerede. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 31. mai 2016 Del Skrevet 31. mai 2016 Jeg er solbrent for første gang her i Manila. Tok bare 2 år før jeg kom meg ut i solen. Vært ute siden ni i dag. Først jobb til halv åtte, så fotball. Ferdig for litt siden. Glemte selvsagt å smøre meg. Det er så supert. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 1. juni 2016 Del Skrevet 1. juni 2016 (endret) Ikke et ord i media om knivstikkinga i Vesterålen på et arb.senter (ikke på vol.no hvertfall) , var visst en psykisk jente som knivstakk en ansatt tidlig på morran for en stund tilbake , ikke første gang dem dysser ned heller....var jo en voldtekt for 2 år sia som 2 ansatte sto bak (jenta ble bundet fast med sølvteip og voldtatt) Endret 1. juni 2016 av Slettet+9817324 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 1. juni 2016 Del Skrevet 1. juni 2016 Hvordan har du hørt om det da? Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 1. juni 2016 Del Skrevet 1. juni 2016 Hvordan har du hørt om det da? sikkert fra google, jeg søkte på knivstikkinga i Vesterålen på google da kom det her opp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå