Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Den nye Forumkaféen v2

L4r5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er så lei av San Miguel at jeg omtrent ikke har lyst til å gå ut lenger.

Hvordan kan et land med over 100 millioner mennesker bare ha ett bryggeri?

Måtte på en spesialforetning å kjøpe to stouts til 22 NOK per stykk her om dagen. (dyrt!)

Lenke til kommentar

Trist at det er synet du har på dagens ungdom. Jeg hsr to brødre i en alder av 17 og 18. Flotte ungdom, med sunne interesser som jobber hardt for å nå målene sine med litt til inni mellom.

Det blir jo stort sett mennesker av de aller fleste, gnir meg forøvrig i hendene når jeg hører hvor desillusjonerte planer mange faktisk har i en alder av 17-18, ikke nødvendigvis fordi planene er umulige, men fordi jeg vet hvor vanskelig det kommer til å bli og hvordan denne personen kommer til å være en helt annen person når/om h*n når målene sine.

Jeg heier jo alltid på de, og jeg blir altid skuffet når de gir opp noe, men for hver gang disse "drittungene" enten får til noe eller gir opp noe så klarer jeg godta de mer og mer som mennesker. 

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Fy farao, nå har jeg også begynt å se på Skam.

Du kommer ikke til å angre <3

Jaa, jeg og begynte for en liten stund siden. Nora + William <3
Lenke til kommentar

Trist at det er synet du har på dagens ungdom. Jeg hsr to brødre i en alder av 17 og 18. Flotte ungdom, med sunne interesser som jobber hardt for å nå målene sine med litt til inni mellom.

Det blir jo stort sett mennesker av de aller fleste, gnir meg forøvrig i hendene når jeg hører hvor desillusjonerte planer mange faktisk har i en alder av 17-18, ikke nødvendigvis fordi planene er umulige, men fordi jeg vet hvor vanskelig det kommer til å bli og hvordan denne personen kommer til å være en helt annen person når/om h*n når målene sine.

Jeg heier jo alltid på de, og jeg blir altid skuffet når de gir opp noe, men for hver gang disse "drittungene" enten får til noe eller gir opp noe så klarer jeg godta de mer og mer som mennesker.

Så langt er de nådd eliten når det kommer til hva de driver med (musikk/korps) så de hsr nå en fot innen for ett av målene sine.

Lenke til kommentar

Så langt er de nådd eliten når det kommer til hva de driver med (musikk/korps) så de hsr nå en fot innen for ett av målene sine.

Mente ikke brødrene dine, finnes selvfølgelig masse attenåringer som har oppnådd mer enn 99% av alle andre gjør iløpet av hele livene sine. Er selvfølgelig unntak.

Jeg mener det overveldende flertallet av alle sløvingene som langer ut om hvordan de skal gjøre ditt og datt, og hvor kjekt alt kommer til å bli av seg selv.

Så dropper de plutselig ut av for eks. både kystjegeropptaket, befalskole-opptaket&juss-studiene iløpet av det samme året.

"Velkommen tilbake ned på jorda, hva skal du gjøre nå?"  - "folkehøyskole/friår" ok, kult.

Håper alltid innerst inne at slekninger/andre unge folk jeg kommer i prat med/vet hvem er skal bevise at jeg tar feil og faktisk få til juss-studiene sine, bli sivilingeniører, offiserer osv. Men ser gang på gang at ungdom somregel overvurderer egne evner og generel vanskelighetsgrad på livet.

Lenke til kommentar

Den ene dagen spiser du med de innsatte og må overmannes av personalet. Neste planlegger du biltur i europa. What gives?

Så du mener jeg ikke har lov til å planlegge eller glede meg til ferier, kanskje et par år fram i tid? Mista jeg retten til å ha det gøy når jeg ble sjuk? Forkastelig kommentar.

Ble forøvrig heller aldri overmannet av personalet.

• Liker 6
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...