Emancipate Skrevet 29. mai 2016 Del Skrevet 29. mai 2016 Og det bestemmer mora hennes? Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 29. mai 2016 Del Skrevet 29. mai 2016 Og det bestemmer mora hennes?Hun kan bestemme at jeg ikke skal komme til dem jo. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 29. mai 2016 Del Skrevet 29. mai 2016 Men du har ikke besøksforbud fra politiet? Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 29. mai 2016 Del Skrevet 29. mai 2016 Men du har ikke besøksforbud fra politiet?Hun sa hun skulle skaffe det dersom jeg noen gang sa et ord til familien hennes igjen eller kom innom. Og hun har sin fulle rett til å nekte meg å komme inn i leiligheta si. Det verste er at hun har fått hele familien sin og vennene sine (unntatt exen min) med på det. Er helt sjukt. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 29. mai 2016 Del Skrevet 29. mai 2016 ^ Det er hun som burde vært innlagt. Jeg har lagt merke til at når folk kommer på storskjermen på fotballkamp så blir de alltid i godt humør og vinker. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 29. mai 2016 Del Skrevet 29. mai 2016 Men du har ikke besøksforbud fra politiet?Hun sa hun skulle skaffe det dersom jeg noen gang sa et ord til familien hennes igjen eller kom innom. Og hun har sin fulle rett til å nekte meg å komme inn i leiligheta si. Det verste er at hun har fått hele familien sin og vennene sine (unntatt exen min) med på det. Er helt sjukt. Hva har du gjort for å få henne så sint? Du har krav på å få se datteren din. Det trenger såklart ikke å være hos dem. 2 Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 29. mai 2016 Del Skrevet 29. mai 2016 Føler alt går imot meg. Vær sterk. 1 Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 29. mai 2016 Del Skrevet 29. mai 2016 Men du har ikke besøksforbud fra politiet?Hun sa hun skulle skaffe det dersom jeg noen gang sa et ord til familien hennes igjen eller kom innom. Og hun har sin fulle rett til å nekte meg å komme inn i leiligheta si. Det verste er at hun har fått hele familien sin og vennene sine (unntatt exen min) med på det. Er helt sjukt.Hva har du gjort for å få henne så sint? Du har krav på å få se datteren din. Det trenger såklart ikke å være hos dem.Vi kan jo så klart møtes hos meg eller andre steder, men det blir litt vanskelig med foten hennes. Jeg har ALDRI gjort noe for å gjøre henne sint. Jeg har praktisk talt bodd der minst 3 netter i uka i 3 år. Jeg har ALLTID vært grei, vi har snakka mye sammen og vi hadde et godt forhold. Jeg var med på å kjøpe inn mat, jeg kjøpte røyk til henne innimellom, jeg var med på å gjøre husarbeid, jeg har alltid respektert dem. Så jeg forstår ikke. Hun fortalte at grunnen var "siden du er sjuk og innlagt, vil vi aldri se deg her eller noen steder igjen". Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 29. mai 2016 Del Skrevet 29. mai 2016 Jeg har et så jævlig komplisert liv. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 29. mai 2016 Del Skrevet 29. mai 2016 Hun fortalte at grunnen var "siden du er sjuk og innlagt, vil vi aldri se deg her eller noen steder igjen". Tviler på hun hadde sagt noe sånt om du var innlagt på grunn av et fysisk problem. Folk flest har et utrolig forskrudd syn på psykisk sykdom. 2 Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 29. mai 2016 Del Skrevet 29. mai 2016 Hun fortalte at grunnen var "siden du er sjuk og innlagt, vil vi aldri se deg her eller noen steder igjen".Tviler på hun hadde sagt noe sånt om du var innlagt på grunn av et fysisk problem. Folk flest har et utrolig forskrudd syn på psykisk sykdom.Jepp. Utrolig mange fordommer ute og går. 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 29. mai 2016 Del Skrevet 29. mai 2016 Jeg har et så jævlig komplisert liv. Jokke sier det best. "Et hundeliv" 1 Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 29. mai 2016 Del Skrevet 29. mai 2016 Jeg har et så jævlig komplisert liv. Jokke sier det best. "Et hundeliv" Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 29. mai 2016 Del Skrevet 29. mai 2016 Er det WE DO IT du sikler etter Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):CAPCOM OFFICIALLY ANNOUNCES RESIDENT EVIL 2 REMAKE Resident Evil :EEEEE Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 30. mai 2016 Del Skrevet 30. mai 2016 Woho. Svake meg klarte 3*70 i mark idag. Det hadde jeg ikke trodd for ei uke sia. #selvskryt 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 30. mai 2016 Del Skrevet 30. mai 2016 Hvis det er i dag, burde den klokka på veggen stilles. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 30. mai 2016 Del Skrevet 30. mai 2016 Ikke lenge til 100 nå Så dårlig du er i matte da. 70*3 er 210. Langt over 100 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå