Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 18. juni 2015 Del Skrevet 18. juni 2015 i går fant jg ut at jeg skal skaffe meg en online sugardaddy??? im so smart Lenke til kommentar
Glowman Skrevet 18. juni 2015 Del Skrevet 18. juni 2015 Er dette sarkasme, eller er det noe du har bittelitt tro på ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 19. juni 2015 Del Skrevet 19. juni 2015 har faktis troen Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 19. juni 2015 Del Skrevet 19. juni 2015 (endret) i går fant jg ut at jeg skal skaffe meg en online sugardaddy??? im so smart Du tror ikke denne søken kan ha sammenheng med alle stalkerne dine ? Som man reder ligger man osv. Endret 19. juni 2015 av Lunalotic 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. juni 2015 Del Skrevet 19. juni 2015 Ja, tenkte det samme. Tenk nøye gjennom dette, Pessi. Du blir jo så opprørt hver gang noen finner frem til deg og truer med å oute deg til familie / venner / what have you. Holder det ikke med camminga? 2 Lenke til kommentar
*F* Skrevet 19. juni 2015 Del Skrevet 19. juni 2015 Det blir litt som invistering generelt. Jo mer risiko jo mer potensiell inntjening. Pessimistisk, du ser selv, men jeg mener det er en dårlig idé Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 19. juni 2015 Del Skrevet 19. juni 2015 Pessi er blitt hele forumets lillesøster. Alle vil passe på henne Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2015 Pessi er blitt hele forumets lillesøster. Alle vil passe på henne Jeg tror det ligger i vår natur, hvertfall delvis, å "passe på" de som virker til å trenge det. Kanskje ikke bestandig folk man ikke kjenner, men så mye som hu henger her så kjenner vi henne på en måte. 2 Lenke til kommentar
j-- Skrevet 19. juni 2015 Del Skrevet 19. juni 2015 Alternativ orgasme: Ristet foccacia, urtekremost, ruccola, soltørket tomat i olje, entrecôte, skivet feta, ristet foccacia. I den rekkefølgen. Ehrmagewd. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 19. juni 2015 Del Skrevet 19. juni 2015 Karmøy is what Karmøy does. 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 19. juni 2015 Del Skrevet 19. juni 2015 Pessi er blitt hele forumets lillesøster. Alle vil passe på henne Jeg tror det ligger i vår natur, hvertfall delvis, å "passe på" de som virker til å trenge det.Kanskje ikke bestandig folk man ikke kjenner, men så mye som hu henger her så kjenner vi henne på en måte. Ja Vi skal ta vare på henne. Så godt vi kan. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 19. juni 2015 Del Skrevet 19. juni 2015 Tna så cute at dere er overbeskyttende Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 19. juni 2015 Del Skrevet 19. juni 2015 Hvorfor ble det opprettet en v2? Lenke til kommentar
Quote Skrevet 19. juni 2015 Del Skrevet 19. juni 2015 Den forrige ble treg. Visstnok alt for mange innlegg. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 19. juni 2015 Del Skrevet 19. juni 2015 Da har jeg også hatt fiskegrateng til middag. Det smakte Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 19. juni 2015 Del Skrevet 19. juni 2015 Hadde det i går. I dag er det selvfølgelig Taco. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 19. juni 2015 Del Skrevet 19. juni 2015 I dag er det grilling med venner jeg ikke har sett på 11 måneder. Kun 20 grader ute, så jeg får kle meg godt. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2015 Kjapt spørsmål til feinschmeckerne her inne: Jeg har et biffstykke på ca. 700 gram. Hvor lang tid bør jeg regne i stekovnen for denne på 125 grader? Bruker selvsagt termometer, men er kjekt å vite når jeg må sette den inn. Husker aldri fra gang til gang hvor lenge jeg lar den stå i. Er så sjeldent jeg faktisk steker biff på den måten. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 19. juni 2015 Del Skrevet 19. juni 2015 Pappa og familien flytter fra huset og byen sin noen mil sørover til Halden. Det er litt rart. Pappa og stemora mi flyttet hit for 14 år siden, broren min har bodd her hele livet og jeg gikk på videregående her. Jeg husker første gang jeg kom inn i kjellerstua jeg sitter i. Neste gang jeg går ut av huset blir den siste. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. juni 2015 Del Skrevet 19. juni 2015 Vel, da vet jeg hva 5 mg Vival og en 1,3 km spurt (i nedoverbakke, så jeg hadde hjelp, for jeg klarte ikke stoppe når jeg først begynte) gjør med meg. Den slår meg helt ut flere timer etterpå. Føler meg jævlig groggy nå, etter å ha sovet 3 timer helt ut av det blå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå