Datasmurf Skrevet 26. mai 2016 Del Skrevet 26. mai 2016 Ah, mett. Digger å lage chili, og jeg digger det enda mer å spise den etterpå. Lenke til kommentar
Sweetheart Skrevet 26. mai 2016 Del Skrevet 26. mai 2016 Her ble det wok, har hatt tidenes craving på wok i det siste Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. mai 2016 Del Skrevet 26. mai 2016 Wok fungerer det også. ^^ Aller helst ville jeg grille, siden det er sol og 17 grader, men vi hadde noe kjøttdeig som måtte brukes opp, og da fikk jeg utfolde meg med det familien sier jeg mestrer best. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 26. mai 2016 Del Skrevet 26. mai 2016 Er det bare meg, eller er NAV/kommunalt ansatte eksperter på å svare ekstremt utydelig på ganske konkrete spørsmål? Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 26. mai 2016 Del Skrevet 26. mai 2016 Nei det er for 'ukult' å regne for dem å svare enkelt, når de er på den siden og du er på andre siden. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 26. mai 2016 Del Skrevet 26. mai 2016 Legen ville teste meg uten sovepiller natt til i dag. Resultatet? Jeg sov ikke et sekund. Jeg blir virkelig aldri trøtt uten medisinsk hjelp. Har prøvd alt mulig av kjerringråd så ikke kom her og leksjoner meg. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. mai 2016 Del Skrevet 26. mai 2016 Er det bare meg, eller er NAV/kommunalt ansatte eksperter på å svare ekstremt utydelig på ganske konkrete spørsmål? Du mener du faktisk får svar fra dem? :o Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2016 Er det bare meg, eller er NAV/kommunalt ansatte eksperter på å svare ekstremt utydelig på ganske konkrete spørsmål?NAV yter service rettet mot brukerne. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 26. mai 2016 Del Skrevet 26. mai 2016 Er det bare meg, eller er NAV/kommunalt ansatte eksperter på å svare ekstremt utydelig på ganske konkrete spørsmål?NAV yter service rettet mot brukerne. Jobber du på NAV? 2 Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 26. mai 2016 Del Skrevet 26. mai 2016 Okey nå har jeg laget ett brød som jeg skal regne ut karboinnholdet i. Hele brødet veier 640 gram. Totalt karboinnhold er 60 gram. Hvordan regner jeg ut karboinnhold pr 100 gram, og for 10 gram f.eks?Var kanskje ikke så lurt å skippe ungdomsskolen allikevel. 6 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 26. mai 2016 Del Skrevet 26. mai 2016 Yay! Fått ei venninne av meg til å strikke sånne til meg (så fort hu er ferdig med eksamen): Si til ho venninna di at ho kan strikke et par til ho anfall oxo du, å da kan dere 2 ha krig på gulvet sammen. Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 27. mai 2016 Del Skrevet 27. mai 2016 I morgon skal eg sjå Warcraft-filmen, og det har eg NULL tru på. Meeeeen som gamal WC2-spelar må eg jo nesten ta ein titt. 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 27. mai 2016 Del Skrevet 27. mai 2016 Hvorfor er natten så herlig meow.jpg Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. mai 2016 Del Skrevet 27. mai 2016 Fett. Sovna litt før to, våkna fire med intens smerte nedentil. Viste seg at jeg bare var særdeles tissetrengt, men har ikke fått sove igjen siden. Prøvd også å gå meg en tur, uten at det hjalp. Jeg er trett, jeg får bare ikke til å sove, så til slutt sa jeg "Fuck it, FML." og sto opp. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 27. mai 2016 Del Skrevet 27. mai 2016 Du har hvertfall ikke noe jobb du skal til Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. mai 2016 Del Skrevet 27. mai 2016 Nei, jeg har ikke det, men det hadde jo vært greit med litt døgnrytme i det minste. Eventuelt et par timer til med søvn innabords. Kan jobbe finfint på 4 timer søvn. Nå blir det bare å sture i 20 timer til det er på tide å sove igjen. Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 27. mai 2016 Del Skrevet 27. mai 2016 https://www.youtube.com/watch?v=sFacWGBJ_cs Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 27. mai 2016 Del Skrevet 27. mai 2016 Ødela ryggen i dag gah Skjedde? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå