Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 25. mai 2016 Del Skrevet 25. mai 2016 Det er sosiologi og sosialantropologi Boken begynner å bli noen år ja, og kanskje så er ikke alt så relevant. Jeg ser at de har tatt noe fra omtrent alle kapitlene, men synes det var overraskende mye som ble utelatt. Jaja, jeg holder iallfall på lage meg notater knyttet til kompetansemålene, så kanskje jeg får tid til å lese på det imorgen. Typisk meg å ta et skikkelig skippertak natten før eksamen Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 25. mai 2016 Del Skrevet 25. mai 2016 Min neste mobil er her, må ha, skal ha, Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2016 Æsj! Yoghurten min er full av bakerier jo! Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 25. mai 2016 Del Skrevet 25. mai 2016 Men det er vennligsinnede bakterier! De vil deg og tarmene dine godt. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. mai 2016 Del Skrevet 25. mai 2016 Melka di er full av verk og puss Lenke til kommentar
Coa Skrevet 25. mai 2016 Del Skrevet 25. mai 2016 Å fy. Blodig verk og puss i melka er det verste jeg vet. De største klumpene går knapt ned om man ikke holder seg for nesa og tenker på noe fint. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2016 Eeeeeew... Lenger oppe prøvde jeg meg egentlig på en spøk. Håper du også gjør det, Pozzo. Har heldigvis ikke opplevd det der. At det er satt en viss toleranse for slikt som verk i melk er jeg klar over da. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 25. mai 2016 Del Skrevet 25. mai 2016 Er flaska opp på varm morgonmjølk fra syke dyr. Litt urenheter i mjølka må man tåle. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2016 Som om jeg ikke hadde nok problemer med å få i meg mat i dag. Takk. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 25. mai 2016 Del Skrevet 25. mai 2016 Æsj! Yoghurten min er full av bakerier jo! Som om jeg ikke hadde nok problemer med å få i meg mat i dag. Takk. Fattern fant en levende barkebille i Tines skogsbæryoughurten Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 25. mai 2016 Del Skrevet 25. mai 2016 I en svensk butikk kjøpte jeg nøtter, sånne som du velger og spar opp i en pose. Da kom det biller krypende utav. En ansatt ble sur da jeg viste henne det. Det var i sist uke. Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 25. mai 2016 Del Skrevet 25. mai 2016 Malakoff 21-23 juli. Glede seg. https://www.youtube.com/watch?v=hLhN__oEHaw Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 25. mai 2016 Del Skrevet 25. mai 2016 Fremdeles overasket over folk som blir overasket av å finne noe mer i maten enn "maten" sånn som her en fyr hadde funnet en hårtust i Adams ferdiglagde lasagne. Det du spiser inneholder kjøtt, sorry kompis om du tror noe annet. Er lenge siden jeg aksepterte katte og rottekjøtt i kebaben min. Spis maten din og hold kjeft. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 25. mai 2016 Del Skrevet 25. mai 2016 Jeg er enig i, at det blir for mye hysteri hvis der er noe i maten. Det kan fort skje og er ikke farlig. Som regel hvertfall. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. mai 2016 Del Skrevet 25. mai 2016 Så lenge det smaker bra kan det inneholde hva som helst for min del. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 25. mai 2016 Del Skrevet 25. mai 2016 Fikk 5 på eksamnen jeg snakket om inatt:D 2 Lenke til kommentar
j-- Skrevet 25. mai 2016 Del Skrevet 25. mai 2016 Fikk 5 på eksamnen jeg snakket om inatt:DHey, bra jobba, og gratulerer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå