darkness| Skrevet 18. juni 2015 Del Skrevet 18. juni 2015 Sommerkoteletter var godt Hvordan går det med lille bebis? Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 18. juni 2015 Del Skrevet 18. juni 2015 Sommerkoteletter var godt Uenig. Liker ikke den røkte smaken noe særlig. Holder meg til standard svinekoteletter. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. juni 2015 Del Skrevet 18. juni 2015 Er egentlig ikke noe særlig begeistra for koteletter i det hele tatt. Spiser hovedsakelig indrefilet av svin, samt pølser og bacon, ellers er jeg mer glad i storfe og vilt. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 18. juni 2015 Del Skrevet 18. juni 2015 Jeg elsker koteletter. Noe av de beste jeg slenger på grillen. Passer meg ypperlig at det i tillegg er latterlig underpriset her i norge. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 18. juni 2015 Del Skrevet 18. juni 2015 Kotelletter, grillribbe, flintsteik.. Nam, gris er godt Men enig i at vanlige nakkekoteletter er bedre enn sommerkoteletter. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 18. juni 2015 Del Skrevet 18. juni 2015 Sommerkoteletter er djevelens kjøtt. Det fins ikke godt! Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 18. juni 2015 Del Skrevet 18. juni 2015 Selvsagt nakkekoteletter jeg refererer til, ja. Omnomnom. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. juni 2015 Del Skrevet 18. juni 2015 Det beste jeg slenger på grillen, er nok burgere, tett etterfulgt av spennende pølser (m.a.o. ikke baconpølse, grillpølse, wiener, eller andre kjedelige, norske pølser) og pizza, så biff av storfe av forskjellig slag. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 18. juni 2015 Del Skrevet 18. juni 2015 Forsøker å styre unna svin så godt jeg kan, men er ikke verdens undergang om jeg uvisst blir tatt i spise det. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 18. juni 2015 Del Skrevet 18. juni 2015 Svin er mitt favorittdyr. På tallerkenen, altså. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. juni 2015 Del Skrevet 18. juni 2015 Husker jeg leste en erotisk novelle i en Cats pocketbok på 80-tallet som het "Grisepurka ville ha meg" Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 18. juni 2015 Del Skrevet 18. juni 2015 Oslo i morgon, og det betyr at eg må pakke. Kjedelegkjedelegkjedeleg. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 18. juni 2015 Del Skrevet 18. juni 2015 Endelig kom det nye brukergrensesnittet til Netflix. Jeg har lenge irritert meg over hvor tungvint det gamle var hvis ikke man visste akkurat hva man ville se. Lenke til kommentar
Polymorf Skrevet 18. juni 2015 Del Skrevet 18. juni 2015 Beste med svin er vel spekepølser. Altså, ikke Gilde salami da. Norge er elendig på spekemat. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 18. juni 2015 Del Skrevet 18. juni 2015 Beste med svin er vel spekepølser. Altså, ikke Gilde salami da. Norge er elendig på spekemat.Salami er jo godt det, men har et helt annet formål enn spekepølser. Lenke til kommentar
Polymorf Skrevet 18. juni 2015 Del Skrevet 18. juni 2015 Salami er jo godt det, men har et helt annet formål enn spekepølser. Er det ikke spekepølse? 1 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 18. juni 2015 Del Skrevet 18. juni 2015 Det beste jeg slenger på grillen, er nok burgere, tett etterfulgt av spennende pølser (m.a.o. ikke baconpølse, grillpølse, wiener, eller andre kjedelige, norske pølser) og pizza, så biff av storfe av forskjellig slag. Enig med spennende pølser. Er så drittlei de vanlige pølsene som alle kjøper og kun selges. Akkurat samme som hele norge spiser grandiosa den vanlige. Nei er digg med noe pølse med chili eller noe spennende krydder. Her i Bergen har Fana kjøtt noen gode pølser som er perfekt på grillen! Ellers er det et must med noe biff på grillen, gjerne indrefilet som er marinert i god marinade, og ikke dette bbq-dritet. Jeg er også fan av noe indrefilet av svin så lenge det er god marinade. Ellers er hjemmelaget burgerkjøtt på grillen digg, med en god potetsalat med paprika og litt chili og snadder. Med salat på siden. Nam, kan ikke vente til sommeren kommer til Bergen ... Om den kommer Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 18. juni 2015 Del Skrevet 18. juni 2015 Salami er jo godt det, men har et helt annet formål enn spekepølser.Er det ikke spekepølse?Ikke sånn spekepølse jeg trodde du snakket om. Tenker mer på de saltere, tynnere bitene med annen smak om du ikke forstår. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2015 Enig med spennende pølser. Er så drittlei de vanlige pølsene som alle kjøper og kun selges. Akkurat samme som hele norge spiser grandiosa den vanlige. Nei er digg med noe pølse med chili eller noe spennende krydder. Her i Bergen har Fana kjøtt noen gode pølser som er perfekt på grillen!Prøvd Solheim Kjøtt på Danmarksplass? Det er der Trekroneren får pølsene sine fra. Lenke til kommentar
Polymorf Skrevet 18. juni 2015 Del Skrevet 18. juni 2015 Ikke sånn spekepølse jeg trodde du snakket om. Tenker mer på de saltere, tynnere bitene med annen smak om du ikke forstår. Joda. Det er spekepølse det og, bare godt. Akkurat som... grandiosa og pizza. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå