*F* Skrevet 18. juni 2015 Del Skrevet 18. juni 2015 Ett eksempel jeg kan dra opp er en "regular" som plutselig snudde på flisa og begynte å true jenta med å legge ut all cam-info på foreldrene hennes sin facebook hvis hun ikke avslørte det selv. Da hadde han gjort litt research og funnet hennes egentlige navn etter at han visste fornavnet, og derav foreldrene. Hun ble rett og slett presset til å "oute" seg selv for familien sin.kilde? Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 18. juni 2015 Del Skrevet 18. juni 2015 Ny tråd ja ? Deilig. Får vi se Datasmurf SK2015 som en pangstart ? Men nå har du muligheten. Jasså, hvor da ? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. juni 2015 Del Skrevet 18. juni 2015 Ett eksempel jeg kan dra opp er en "regular" som plutselig snudde på flisa og begynte å true jenta med å legge ut all cam-info på foreldrene hennes sin facebook hvis hun ikke avslørte det selv. Da hadde han gjort litt research og funnet hennes egentlige navn etter at han visste fornavnet, og derav foreldrene. Hun ble rett og slett presset til å "oute" seg selv for familien sin.kilde? Eh what? det skjedde med ei venninne av meg. Det er kilden Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. juni 2015 Del Skrevet 18. juni 2015 Ny tråd ja ? Deilig. Får vi se Datasmurf SK2015 som en pangstart ? Men nå har du muligheten. Jasså, hvor da ? Litt her og der. Insta, RPP2, Facebook, Twitter, og slike steder. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 18. juni 2015 Del Skrevet 18. juni 2015 Ett eksempel jeg kan dra opp er en "regular" som plutselig snudde på flisa og begynte å true jenta med å legge ut all cam-info på foreldrene hennes sin facebook hvis hun ikke avslørte det selv. Da hadde han gjort litt research og funnet hennes egentlige navn etter at han visste fornavnet, og derav foreldrene. Hun ble rett og slett presset til å "oute" seg selv for familien sin.kilde? Eh what? det skjedde med ei venninne av meg. Det er kilden ahh. Daså Høres kjedelig ut Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 18. juni 2015 Del Skrevet 18. juni 2015 http://www.nrk.no/kultur/lesere-som-blokkerer-reklame-kan-bli-utestengt-1.12415286 Kva syns folk om denne saken? Sjølv har eg bevisst valgt å ikkje bruke adblock etter eg whitelista tek-domena og diverse youtube og twitch-personlighetar og det gjekk opp for meg at eg kanskje bare burde støtte folk som faktisk lagar content for meg. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 18. juni 2015 Del Skrevet 18. juni 2015 Kan bli utestengt? Jeg fikk opp en blokkering på vg som sa at jeg måtte slå av adblock for å se. Jeg trykket på at jeg skulle slå av, men gjorde det ikke, og kom da inn. Men mange ville nok slått av, for det så ikke ut som om det var noe annet alternativ. Om vg begynner med adblock-block, så slutter jeg å lese der, ganske enkelt. De er ikke uunnværlige. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. juni 2015 Del Skrevet 18. juni 2015 Eh, det ser ikke ut til at det gjelder noen mediehus jeg bryr meg om … enda. Fortsetter nok bruken av AdBlock og NoScript for å slippe unna den jævla reklamen. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 18. juni 2015 Del Skrevet 18. juni 2015 (endret) "– Dersom dette skal ha en effekt, så må de kommersielle mediene stå sammen og forhåpentligvis få folk til å fjerne annonseblokkererne for å få det gode innholdet vi lager, sier han." Det sier redaktøren i TV2.no. TV2.no må virkelig være den verste av alle på nett. Verre enn VG, til og med. Ubrukelig nettside på mobil (prøv å legg telefonen vannrett, så dekker hovedmenyen 50% av skjermen), og innholdet er av generelt særdeles laber kvalitet. Endret 18. juni 2015 av Quote 2 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2015 Jeg har ikke noe problem med reklame i utgangspunktet. Men problemet er at reklamen ofte overskygger selve nettsida, har autoplay eller inneholder dårlig koda flash som sluker ressurser. Med adblock får jeg en halvtime lenger batteritid på laptopen. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 18. juni 2015 Del Skrevet 18. juni 2015 Utestengt fra vg.no? Oh no! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2015 Over til noe annet. Noen som veit hvor jeg får kjøpt litt fint/fancy papir? Skal skrive ned et dikt i forbindelse med en gave. Bokhandler Lies! Norli hadde hvertfall ikke det jeg skulle ha. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 18. juni 2015 Del Skrevet 18. juni 2015 Før fantes det egne papirforretninger. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 18. juni 2015 Del Skrevet 18. juni 2015 Kan du fortelle diktet her Lars? Datasmurf er veldig god på slik, han kan nok dømme det og si hva du bør rette på om det er noe som bør rettes. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. juni 2015 Del Skrevet 18. juni 2015 God, og god. Det fantes vel et eget sub-forum for slikt i gamle dager, ble det slått sammen med andre til "Egenprodusert kultur" i sin tid, mon tro? Husker jeg posta en del dikt og andre skriverier for en 10 - 11 år siden. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2015 Kan du fortelle diktet her Lars? Datasmurf er veldig god på slik, han kan nok dømme det og si hva du bør rette på om det er noe som bør rettes.Det er ikke et jeg har skrevet selv, men "If" av Rudyard Kipling. If If you can keep your head when all about you Are losing theirs and blaming it on you, If you can trust yourself when all men doubt you, But make allowance for their doubting too; If you can wait and not be tired by waiting, Or being lied about, don’t deal in lies, Or being hated, don’t give way to hating, And yet don’t look too good, nor talk too wise: If you can dream—and not make dreams your master; If you can think—and not make thoughts your aim; If you can meet with Triumph and Disaster And treat those two impostors just the same; If you can bear to hear the truth you've spoken Twisted by knaves to make a trap for fools, Or watch the things you gave your life to, broken, And stoop and build ’em up with worn-out tools: If you can make one heap of all your winnings And risk it on one turn of pitch-and-toss, And lose, and start again at your beginnings And never breathe a word about your loss; If you can force your heart and nerve and sinew To serve your turn long after they are gone, And so hold on when there is nothing in you Except the Will which says to them: “Hold on!” If you can talk with crowds and keep your virtue, Or walk with Kings—nor lose the common touch, If neither foes nor loving friends can hurt you, If all men count with you, but none too much; If you can fill the unforgiving minute With sixty seconds’ worth of distance run, Yours is the Earth and everything that’s in it, And—which is more—you’ll be a Man, my son. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 18. juni 2015 Del Skrevet 18. juni 2015 Over til noe annet. Noen som veit hvor jeg får kjøpt litt fint/fancy papir? Skal skrive ned et dikt i forbindelse med en gave. Bokhandler Lies! Norli hadde hvertfall ikke det jeg skulle ha. Prøv Panduro da Hvis du vil bestille på nett så kan du bestille fra http://www.hobbykunst-norge.no/eller bikuben.com (norske nettbutikker begge deler). Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 18. juni 2015 Del Skrevet 18. juni 2015 Hos Nille tror jeg de har sånne greier. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2015 Skal sjekke ut forslagene. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 18. juni 2015 Del Skrevet 18. juni 2015 Sommerkoteletter var godt 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå