Bytex Skrevet 21. mai 2016 Del Skrevet 21. mai 2016 Husker også jeg hørte et sabla spetakkel utenfor en gang, kikka i vinduet og så ei dame springe hylende med en elg travende like bak nedover veien. Den bare rusla etter henne i litt mere enn gåfart. Tenkte sikkert at "hmmmm, dette må jeg sjekke ut" Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2016 Har anfall gjort som Kathy Bates i Misery, endelig? Forsvinne sakte, men sikkert fra rampelyset? Nei. Men jeg har gått og gått i halve dag. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. mai 2016 Del Skrevet 21. mai 2016 Mitt forslag var mere interessant synes jeg Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 21. mai 2016 Del Skrevet 21. mai 2016 Hvis noen sier at de vil ta livet av seg, så er det et rop om hjelp. En eller ei som vil dø tar f.eks hagla til fattern og blåser ut hjernen sin uten å si i fra til noen først. Eller for eksempel går rundt glad i en uke, før du finner ut at de har overdosert med et stoff de aldri har brukt før. Så du mener det ikke er alvorlig når noen nevner det? Jo. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 21. mai 2016 Del Skrevet 21. mai 2016 Ja at okkser kan være farlige vet jeg. Kuer trodde jeg alltid var snille, har aldri vært redd for kuer. leste om den saken på VG da om kua som drepte kvinnen og skadet to menn. Det er fordi du kun har sett kyr på bilder og tv. Ja det er hvertfall ikke sant, jeg vokste opp med kyr helt inntil eiendommen, hadde de rundt hele tiden. Men har aldri hatt noe med dem å gjort da. Lenke til kommentar
00034343 Skrevet 21. mai 2016 Del Skrevet 21. mai 2016 Hvis noen sier at de vil ta livet av seg, så er det et rop om hjelp. En eller ei som vil dø tar f.eks hagla til fattern og blåser ut hjernen sin uten å si i fra til noen først. Eller for eksempel går rundt glad i en uke, før du finner ut at de har overdosert med et stoff de aldri har brukt før. Så du mener det ikke er alvorlig når noen nevner det? Jo. Hvis noen sier i fra før de prøver på noe, så er det ropå om hjelp. Tyst til en lege om det. Da får vedkommende svar på ropet om hjelp. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 21. mai 2016 Del Skrevet 21. mai 2016 Det er klart det er et rop om hjelp. Og alvorlig. De fleste som tar selvmord har snakket om det først. http://www.suicide.org/suicide-myths.html 2 Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 21. mai 2016 Del Skrevet 21. mai 2016 Sendte nettopp lyc en melding og sa jeg hadde spanakopita i ovnen, presiserte at det var en invitasjon, og nå er han på vei. PS: Leiligheten min lukter amazing.based 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2016 Doom 4 er brutal mot meg That's the point. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 21. mai 2016 Del Skrevet 21. mai 2016 Vil du bli medlem i den harde flokkenOg gi din stemme og sjel til heavyrockenUniformen er dongery og skinnBare badges er i tøy eller tinnVi gir deg en hard nattDet skal bli varmt & hardt!Dag og natt, varmt & hardtVi har vært trofaste siden 1970Alle ga seg, men vi var like heavyVi ble glemt, det kom punk og discoMen vi lo sist og best, det ble fiaskoEngland tente på nytt i '79"Teasers from Barnsley" and AC/DCDet ble moderne med langt hår og lærI gamle jeans er vi samlet i en hær Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2016 (endret) Vil du høre en alle barna-vits? Alle barna posta masse sanger i Forumkaféen, unntatt alle som hadde skjønt at det fort blir kjedelig i lengden. Endret 21. mai 2016 av L4r5 6 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 21. mai 2016 Del Skrevet 21. mai 2016 (endret) Kanskje på tide med litt "voksen rock" da? Kanskje på tide å bare gi faen. Var bare en fleip. En "voksen-vits" med litt ironi til at man klager på at det er tull med "voksent prat" her, og så klager man hvis det blir "barne-prat". Noe sånt, ja vet ikke(var ikke ment til noen spesielle) Det er ikke meg det der, ja jeg hadde hatt noen glass. Det er ikke greit, er ikke noe.. Endret 22. mai 2016 av Delvis Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 21. mai 2016 Del Skrevet 21. mai 2016 Kanskje på tide å bare gi faen. 2 Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 21. mai 2016 Del Skrevet 21. mai 2016 Etter å ha vært flink å spise vegansk pizza var det godt med kumelkis og masse sjokoladesaus! Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 21. mai 2016 Del Skrevet 21. mai 2016 (endret) Etter å ha vært flink å spise vegansk pizza var det godt med kumelkis og masse sjokoladesaus! Vegansk Pizza skulle jeg ikke få kylling Tikka Masala eller Kylling Tandori hadde jeg blitt gal i hode. Endret 21. mai 2016 av Jokingnutria Lenke til kommentar
j-- Skrevet 21. mai 2016 Del Skrevet 21. mai 2016 Etter å ha vært flink å spise vegansk pizza var det godt med kumelkis og masse sjokoladesaus!Vegansk Pizza skulle jeg ikke få kylling Tikka Masala eller Kylling Tandori hadde jeg blitt gal i hode.Det er kanskje litt for seint? The Wire er vakkert! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-7L9GLIR1uJ Skrevet 22. mai 2016 Del Skrevet 22. mai 2016 Etter å ha vært flink å spise vegansk pizza var det godt med kumelkis og masse sjokoladesaus! Flink? Man burde da ikke spise vegansk pizza fordi man er "flink". Men fordi du ikke vil utnytte dyr. Spyr litt av folk som omtrent er stolte og vil ha et "klapp på skuldra" når de spiser noe vegansk. Jeg gjør det hver dag, fordi JEG vet det er riktig, og ikke ønsker å utnytte dyr - ikke for at andre skal skryte. For vær du sikker, det er flere som klager over det (da med tanke på mitt syn på veganisme vs. kjøttspising - og sterke meninger) enn de som skryter Men jo, du var "flink" som spiste vegansk pizza, men det var det eneste også. Hvorfor kumelk-is? Har du smakte de herlige variantene som er laget av ris, havre eller soya? Ikke noe mangel på smak i hvert fall. Soya-is fra Tofuline er fantastisk! De har også pinne-is tror jeg, og flere ulike smaker. Oatly har is laget av havre, vanilje og sjokoladesmak. Også har Rys flere ris-baserte iser. Den med jordbær er himmelsk! Akkurat som plantemelk basert på havre, ris eller soya - er det ingenting å utsette på smaken. Apropos plantemelk, du får jo til og med matfløte-varianter, og ikke minst kremfløte av soya eller havre! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-7L9GLIR1uJ Skrevet 22. mai 2016 Del Skrevet 22. mai 2016 Etter å ha vært flink å spise vegansk pizza var det godt med kumelkis og masse sjokoladesaus! Vegansk Pizza skulle jeg ikke få kylling Tikka Masala eller Kylling Tandori hadde jeg blitt gal i hode. Så du ville blitt gal i hode uten kjøtt? Da er det i så fall velfortjent. Forstår jo om noen blir gale av mord ... Vanskelig å ikke drepe, mener jeg. Har du smakt noe vegansk før? For det står ikke på smaken, det kan jeg love deg Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 22. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2016 Kjøtt er drap! Deilig, deilig drap... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå