Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2

L4r5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De kan stange til deg hvis du er for nær ungen(ene).

Det var ei ku som alltid skulle putte hele hodet under armen på meg og kose med meg når jeg skulle ta ut ei annen f.eks.

Hun som var så glad i meg fikk unger, og jeg kunne behandle ungene uten problem, hun stanget til ei jente som jobbet der, da.

Akkurat som høyskolen.

Endret av Dr Jones
Lenke til kommentar

Ja at okkser kan være farlige vet jeg. Kuer trodde jeg alltid var snille, har aldri vært redd for kuer.

leste om den saken på VG da om kua som drepte kvinnen og skadet to menn.

Haha synes du høres ganske naiv ut, det skal ikke så mye terging til for å irritere en ku til det punktet hvor den begynner og sparke etter deg. såvidt jeg vet så er det kyr som er det gårdsdyret som er innvolvert i flest dødsulykker.

Er rolige dyr ja men så tåler ikke vi små, myke mennesker så mange spark/tramp, en "advarsel" er mer en nok til å drepe deg om du har uflaks.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Hvis noen sier at de vil ta livet av seg, så er det et rop om hjelp. En eller ei som vil dø tar f.eks hagla til fattern og blåser ut hjernen sin uten å si i fra til noen først.

Eller for eksempel går rundt glad i en uke, før du finner ut at de har overdosert med et stoff de aldri har brukt før.

Endret av Dr Jones
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ja at okkser kan være farlige vet jeg. Kuer trodde jeg alltid var snille, har aldri vært redd for kuer.

leste om den saken på VG da om kua som drepte kvinnen og skadet to menn.

Det er fordi du kun har sett kyr på bilder og tv.

Lenke til kommentar

Kyr er dritsvære og dritskumle. Det har jeg alltid syntes. Og jeg så dem regelmessig nordpå. Sprang for livet en gang jeg var liten og fikk ei stor ku diltende etter meg på et jorde :D Kua bare rusla etter og lurte på hva denne skapningen driver med, sikkert.

Også har de ekle, slimete lepper.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Hvis noen sier at de vil ta livet av seg, så er det et rop om hjelp. En eller ei som vil dø tar f.eks hagla til fattern og blåser ut hjernen sin uten å si i fra til noen først.

Eller for eksempel går rundt glad i en uke, før du finner ut at de har overdosert med et stoff de aldri har brukt før.

Så du mener det ikke er alvorlig når noen nevner det?
Lenke til kommentar

Kyr er dritsvære og dritskumle. Det har jeg alltid syntes. Og jeg så dem regelmessig nordpå. Sprang for livet en gang jeg var liten og fikk ei stor ku diltende etter meg på et jorde :D Kua bare rusla etter og lurte på hva denne skapningen driver med, sikkert.

Også har de ekle, slimete lepper.

MOOOOOOOOOOOO!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...