KatrinaS Skrevet 20. mai 2016 Del Skrevet 20. mai 2016 Husker dere at jeg nevnte noe om symptomer på å ikke ha tatt medisinen min selv om jeg hadde det? Vel, ser på dosetten at at jeg har ikke rørt den på 9 dager. Hvordan kan man glemme og å tro at man har tatt medisinen i 9 dager uten å ha tatt de?Det er godt gjort. Hvilken medisin er det snakk om? 1 Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 20. mai 2016 Del Skrevet 20. mai 2016 Er bare antidepressiva Lenke til kommentar
00034343 Skrevet 20. mai 2016 Del Skrevet 20. mai 2016 (endret) Jeg er så glad i dere fremmede folk jeg aldri har møtt i virkeligheten. Gruppeklem? Endret 20. mai 2016 av Dr Jones Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2016 Er bare antidepressiva"Bare".De verste abstinensene jeg har opplevd var av et SSRI. 2 Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 20. mai 2016 Del Skrevet 20. mai 2016 Åpenbart ikke.Altså, du har vel planer om å stille med penger og oppmøte i ditt eget bryllup og ikke så mye mer enn det? Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 20. mai 2016 Del Skrevet 20. mai 2016 Er bare antidepressiva"Bare".De verste abstinensene jeg har opplevd var av et SSRI. Denne gangen har det ikke vært så gale, kanskje fordi jeg ikke visste det? Men hadde en sinnsykt syk nyttårshelg. "støt" i hode og ukontrollert rykninger får jeg bare etter en dag uten. Men den nyttårshelgen trodde jeg flere ganger at jeg faktisk skulle dø, noen ganger så bare forsvant jeg. Tror Admiral N husker mere av hendelsen enn meg. Vi ringte legevakten og greiergreier, men det var jo ikke noe de kunne gjøre. Men nå har jeg bare hatt støt og ukontrollert rykninger. Tok jo full dose idag, så jeg har brukt min tid over doskåla og de kvalmestillende kom fort i retur. Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 20. mai 2016 Del Skrevet 20. mai 2016 Hallo? Jeg ligger å nyter en episode av Frasier og plutselig sier PCen min "nei, nå slår vi alt av og starter alt på nytt for nå skal du ha W10" jeg har da Faen ikke gitt den tillatelse til det? Kan den bare gjøre sånn? JEG VIL IKKE HA W10! Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 20. mai 2016 Del Skrevet 20. mai 2016 Orker snart ikke leve lengre. De sadistene i NRK skulle hatt juling! Noora + William <3 Er helt enig med deg der FUCK NRK sier jeg, kjøpe deg en Nunchaku - Ninjavåpen så du kan forsvare deg, advarer deg bruker du den feil som jeg gjorde så gjør det jevla vont smertefullt Crap, er ikke laget for å stå opp så tidlig...for tidlig å drikke kaffe også...fml Ikke jeg eller du, jeg er et B menneske husker jeg kjøpte meg koffein pulver da på internet, var våken nesten 48.timmer. "Hva sitter du inne for?" Er et spørsmål jeg aldri skulle tro jeg kunne få noengang, før nå. Det lurte jeg på oxo. Alkoholfritt bryllup blir som konfirmasjon. SNOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOORK. Natta Panikk i stua her- nå skal mamma fyre opp snesen.- Nei, mamma vær så snill ikke brenn den. Eg skal være snill!Kjære lille venn, ikke har du gjort noe galt, og ikke skal jeg brenne noe som helst. Jeg ødelagte min snes med hammer, var dritt lei den da. Men angrer nå da Hsr ei venninne som viste interesse for min bror, han ble da litt interessert, men nå er ikke hun det lengre. Så nå fylles dagene med at hun snakker stygt om min bror til meg. Får vondt i hjertet For en dritt venninne du har da Hsr ei venninne som viste interesse for min bror, han ble da litt interessert, men nå er ikke hun det lengre. Så nå fylles dagene med at hun snakker stygt om min bror til meg. Får vondt i hjertetHerregud da klasker du til henne eller noe. For det er ikke akseptabelt Ja, jeg vurderer noe sånn. Stakkars han hadde bare invitert henne på middag. Si det til broren din du sannheten til han, att venninna di snakker dritt om broren din Er bare antidepressiva"Bare".De verste abstinensene jeg har opplevd var av et SSRI. Du kjøpe dere beroligende medisiner på internet, for legen min kan ikke skrive ut sterke beroligende for det narko i di da Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 20. mai 2016 Del Skrevet 20. mai 2016 Altså, du har vel planer om å stille med penger og oppmøte i ditt eget bryllup og ikke så mye mer enn det? Forestilte meg et glass whisky. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 20. mai 2016 Del Skrevet 20. mai 2016 Forestilte meg et glass whisky.Whiskyen stiller jeg med som best man (for jeg er best man, sant? *veiver en Nikka from the Barrel foran ansiktet ditt*) Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 20. mai 2016 Del Skrevet 20. mai 2016 Og da har jeg Windows 10. Helt ufrivillig. Føler meg voldtatt av dataen Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 20. mai 2016 Del Skrevet 20. mai 2016 Det gjør ikke noe. Jeg har hatt Win10 i ett år nå, det er ingenting å være redd for. Alt er det samme bare bedre. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 21. mai 2016 Del Skrevet 21. mai 2016 Om det blir for ille, så finnes det funksjon for å gå tilbake til forrige OS. (Bare gjør det innen en mnd, ellers forsvinner muligheten) Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 21. mai 2016 Del Skrevet 21. mai 2016 Ja, men jeg hater forandringer. Og jeg syns det var dårlig gjort å bare oppdatere til Windows 10 uten å spørre meg først. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2016 Ingenting er som å snuble inn på hotellet klokka seks om morran vel vitende om at man ikke får sove enda pga alle inntrykk <3 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 21. mai 2016 Del Skrevet 21. mai 2016 Pessimistisk er 20 år.Gratulerer med dagen Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 21. mai 2016 Del Skrevet 21. mai 2016 Pessimistisk er 20 år.Gratulerer med dagen Er du ikke et par dager på etterskudd nå? Det var da på torsdag? (Eller lyver Skype til meg?) Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 21. mai 2016 Del Skrevet 21. mai 2016 Hadde notert den 21 i desktopcalenderen for lenge siden, og den poppet opp med meldingen i dag. Sorry hvis jeg har bomma der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå