Eplefe Skrevet 20. mai 2016 Del Skrevet 20. mai 2016 Speaking of bryllup. Minstesøss vil ha et alkoholfritt bryllup, og når hun fortalte det, var reaksjon til typen hennes, samt mamma, at da kommer ikke de. Mens jeg prøvde å redde stemninga ved å si at jeg kunne smugle inn lommelerker til de som ville ha, og at vin i lommelerke ikke er så ille som folk kanskje vil ha det til.Hvorfor vil hun ha alkoholfritt bryllup? Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 20. mai 2016 Del Skrevet 20. mai 2016 Det er de som vil ha noe som må forsvare det. Det å ikke ville ha noe er en nulltilstand som ikke trenger å forsvares. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 20. mai 2016 Del Skrevet 20. mai 2016 Å nei, jeg får ikke drikke meg hensynsløs og spy på do! Da driter jeg i den store dagen din, beklager altså. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 20. mai 2016 Del Skrevet 20. mai 2016 Det er de som vil ha noe som må forsvare det. Det å ikke ville ha noe er en nulltilstand som ikke trenger å forsvares. Jeg eh... Spurte ikke fordi jeg dømmer henne for det, jeg forstår godt appellen i å ha alkoholfritt bryllup. Jeg spurte fordi jeg kjenner lillesøsteren til Smurfen litt og er nysgjerrig. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 20. mai 2016 Del Skrevet 20. mai 2016 Det er de som vil ha noe som må forsvare det. Det å ikke ville ha noe er en nulltilstand som ikke trenger å forsvares. Er alkoholfrie bryllup en "nulltilstand"? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2016 Patetisk at folk tror de må drikke for å kunne kose seg med familie og venner.Og ganske patetisk at noen lar være å komme av en sånn grunn. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 20. mai 2016 Del Skrevet 20. mai 2016 Da setter man seg selv og en fyllekule foran å gjøre dagen så bra som mulig for brudeparet. Det er jo dem det handler om. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 20. mai 2016 Del Skrevet 20. mai 2016 Men herregud da. Selv om et bryllup har alkohol betyr det ikke at man MÅ drikke seg dritings. Men at noen ikke vil komme fordi det ikke serveres alkohol, det forstår jeg ikke. 1 Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 20. mai 2016 Del Skrevet 20. mai 2016 Orker snart ikke leve lengre. De sadistene i NRK skulle hatt juling! Noora + William <3 1 Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 20. mai 2016 Del Skrevet 20. mai 2016 "Hva sitter du inne for?" Er et spørsmål jeg aldri skulle tro jeg kunne få noengang, før nå. 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 20. mai 2016 Del Skrevet 20. mai 2016 (endret) Da skal du se han dypt inn i øynene, vente 10 sekunder og si "jesus prøvde å drepe meg. Han kommer etter deg også. ER DU JESUS? " Endret 20. mai 2016 av Bytex Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2016 "Hva sitter du inne for?" Er et spørsmål jeg aldri skulle tro jeg kunne få noengang, før nå.Hah! Da kan du stryke det fra lista over freaky opplevelser. Samle på dem. Det er sånn jeg tenker hver gang jeg befinner meg i en skikkelig absurd situasjon. Man kan tenke sånn at det er ikke alle som får noen andre opplevelser enn kone, barn, stasjonsvogn og stakittgjerde. Du vokser på det selv om det kanskje ikke er noe kult. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 20. mai 2016 Del Skrevet 20. mai 2016 Crap, er ikke laget for å stå opp så tidlig...for tidlig å drikke kaffe også...fml Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. mai 2016 Del Skrevet 20. mai 2016 Speaking of bryllup. Minstesøss vil ha et alkoholfritt bryllup, og når hun fortalte det, var reaksjon til typen hennes, samt mamma, at da kommer ikke de. Mens jeg prøvde å redde stemninga ved å si at jeg kunne smugle inn lommelerker til de som ville ha, og at vin i lommelerke ikke er så ille som folk kanskje vil ha det til.Hvorfor vil hun ha alkoholfritt bryllup? Hun holder på med et hvitt år, og vil at alle andre skal føle gleden, antar jeg. Mamma var mest opprørt over at hun ikke fikk vin til maten, samboeren er vel mer opprørt over at han ikke får øl. Og så ser hun ikke greia med å tilbringe første dag som nygift som bakfull, selv hvor mye jeg prøver å overbevise henne om at selv om det er alkohol i bryllupet, betyr ikke det at hun MÅ drikke, og at typen hennes ikke trenger å bli kanakas møkkings, og de andre gjestenes tilstand dagen derpå ikke var hennes problem. Men vi får nå se. Først må typen fri, og han er særdeles treg av seg, så ting kan jo endre seg før de kommer så langt. Minstesøss vil nemlig ikke være den som frir, og typen har sagt at han ikke vil at hu skal fri, fordi han føler det er en mannsting. Usikker på om jeg er helt enig der, men det får så være. Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 20. mai 2016 Del Skrevet 20. mai 2016 Alkoholfritt bryllup blir som konfirmasjon. SNOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOORK. Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 20. mai 2016 Del Skrevet 20. mai 2016 Hahaha! En kompis snappet ett bilde av sikkert årets CD som heter "want to by a monkey" Eller noe sånn. Sier på tull at den ønsker jeg meg til bursdagen. Og jeg får den... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. mai 2016 Del Skrevet 20. mai 2016 Alkoholfritt bryllup blir som konfirmasjon. SNOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOORK. Jeg har bare vært i to konfirmasjoner som var alkoholfrie. Jeg har derimot vært i seks med alkoholservering til alle måltid. Noe som vitterlig var ganske greit, og gjorde at talene var mer overlevbare. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 20. mai 2016 Del Skrevet 20. mai 2016 Alkoholfritt bryllup blir som konfirmasjon. SNOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOORK.Jeg har bare vært i to konfirmasjoner som var alkoholfrie. Jeg har derimot vært i seks med alkoholservering til alle måltid. Noe som vitterlig var ganske greit, og gjorde at talene var mer overlevbare. Åååå taler er så kleint. Var forøvrig alkohol på min konfirmasjon også. For alle. Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 20. mai 2016 Del Skrevet 20. mai 2016 Panikk i stua her - nå skal mamma fyre opp snesen. - Nei, mamma vær så snill ikke brenn den. Eg skal være snill! Kjære lille venn, ikke har du gjort noe galt, og ikke skal jeg brenne noe som helst. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå