Bruker-33331 Skrevet 17. juni 2015 Del Skrevet 17. juni 2015 (endret) Pupper > drugsMed noen drugs så trenger du ikke tenke på sex engang, det er 10 ganger bedre å sitte der rusa enn å klå på tits. Men noen drugs gjør det å klå på tits enda bedre. MDMA krystaller <3 Men da havner du opp med hoven pikk (ikke som i stå, eller kåt), men rett og slett hoven. Stor og feit pølse i buksa uten at du er kåt. Tar et par dager før det roer seg. Endret 17. juni 2015 av Bundy Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2015 (endret) Har kutta ut sånt for 10 år siden. Endret 17. juni 2015 av L4r5 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 17. juni 2015 Del Skrevet 17. juni 2015 (endret) Ja, det begynner å bli 4 år siden jeg var borti noe slikt her. Orker ikke miste lappen og våpenlisens for en helg med tull. Endret 17. juni 2015 av Bundy Lenke til kommentar
Romis Skrevet 17. juni 2015 Del Skrevet 17. juni 2015 Åjøssenammenagitt! Det var lenge siden! Hvordan går det alle sammen? Jeg har savnet dere! Masse jobbing, kjærester, leiligheter og ymse ting som har skjedd i mellomtiden. Hva gjør folkens for dagene? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 17. juni 2015 Del Skrevet 17. juni 2015 Ingenting. Samme jobb, ingen kjærester. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 17. juni 2015 Del Skrevet 17. juni 2015 Åjøssenammenagitt! Det var lenge siden! Hvordan går det alle sammen? Jeg har savnet dere! Masse jobbing, kjærester, leiligheter og ymse ting som har skjedd i mellomtiden. Hva gjør folkens for dagene? Ser på fetishvideoer. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2015 Ser på fetishvideoer.Hva slags fetisjer? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 17. juni 2015 Del Skrevet 17. juni 2015 Ser på fetishvideoer.Hva slags fetisjer? Alt som ikke inkluderer urin og avføring; name it. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2015 Alt som ikke inkluderer urin og avføring; name it.Needleplay? Lenke til kommentar
Romis Skrevet 17. juni 2015 Del Skrevet 17. juni 2015 Åjøssenammenagitt! Det var lenge siden! Hvordan går det alle sammen? Jeg har savnet dere! Masse jobbing, kjærester, leiligheter og ymse ting som har skjedd i mellomtiden. Hva gjør folkens for dagene? Ser på fetishvideoer. Det var da et veldig vagt uttrykk. Lenke til kommentar
Polymorf Skrevet 17. juni 2015 Del Skrevet 17. juni 2015 Fucking Machine Lurer på hvem som fant på det først... %] Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 17. juni 2015 Del Skrevet 17. juni 2015 (endret) Alt som ikke inkluderer urin og avføring; name it.Needleplay? Digger det. bedre når de begynner med andre deler, sjekk ut "the zipper" fra steelworxx f.eks http://www.steelwerksextreme.com/female-chastity/zipper-female-chastity-device Endret 17. juni 2015 av Bundy Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. juni 2015 Del Skrevet 18. juni 2015 Smurfen, vet du hvordan man kan se om røykvarsleren tar opp e-cig også? Vet at enkelte gjør det og vil ikke riske noe på sykehus-hotellet så lager ingen større skyer. Ikke peil, jeg har uansett blitt mer og mer vant til å gå ut og dampe fremfor å trigge røykvarslere. Sånn går det når flere og flere folk er høyt skeptiske til dampskyene mine. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 18. juni 2015 Del Skrevet 18. juni 2015 Smurfen, vet du hvordan man kan se om røykvarsleren tar opp e-cig også? Vet at enkelte gjør det og vil ikke riske noe på sykehus-hotellet så lager ingen større skyer. Ikke peil, jeg har uansett blitt mer og mer vant til å gå ut og dampe fremfor å trigge røykvarslere. Sånn går det når flere og flere folk er høyt skeptiske til dampskyene mine. Bruker den bare på hotellrommet, men jeg lager nesten ikke damp i det hele tatt, og er for lite til at alarmen kan gå. Skyer hadde jeg aldri turt. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. juni 2015 Del Skrevet 18. juni 2015 Det går stort sett greit, da. Har til gode å oppleve at en røykvarsler har gått av at jeg har dampa. De reagerer jo stort sett ikke på damp, virker det som. Og jeg har dampa på mangt et flytoalett. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 18. juni 2015 Del Skrevet 18. juni 2015 Ja, men enkelte gjør det. Er noen varslere som går på laser og tar opp all damp eller røyk. Men de fleste gjør ikke. Men tar ikke sjansen på sjukehuset akkurat, da er det bedre å ofre skyene litt Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 18. juni 2015 Del Skrevet 18. juni 2015 Noen som har kjørt E18 fra sørlandet og østover den siste tida? Det er jo masse omkjøringer og styr rundt Holmestrand. Er det mye jobb å komme ned til Horten for tida? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 18. juni 2015 Del Skrevet 18. juni 2015 Fucking Machine Lurer på hvem som fant på det først... %] Er det en fetisj? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. juni 2015 Del Skrevet 18. juni 2015 Ny tråd ja ? Deilig. Får vi se Datasmurf SK2015 som en pangstart ? Men nå har du muligheten. Lenke til kommentar
Polymorf Skrevet 18. juni 2015 Del Skrevet 18. juni 2015 Er det en fetisj? Trodde det, men hva vet jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå