Gå til innhold

Den nye Forumkaféen v2

L4r5

Anbefalte innlegg

Du sier du sluttet med medisiner og ble sykere og sykere men følte deg "konge". Det i seg selv var nok grunnen til at du ble innlagt nå. Du virker ekstremt selvdestruktiv.

Du har en datter som du sier, de vil ikke at du skal ta livet av deg så hun blir uten pappa resten av livet. Derfor er du under overvåkning nå.

Kan utdyoe litt mer.

Medisinene ødela meg. Her er en liste over hva de gjorde:

- Gjorde meg aggressiv

- Fjerna all min empati for andre

- Gjorde meg mye mer deprimert

- Stemmene og hallusinasjonene jeg hadde ble aggressive, dømmende, kontrollerende og kommanderende

- Jeg ble mer paranoid

- Jeg mista alle følelser. Kunne ikke føle noen ting. Ble en kald person som bare tenkte på meg selv

- Jeg gikk opp 15kg

- Noen ganger kunne jeg ikke kontrollere meg selv. Det ytre bestemte mine handlinger og tanker

- Jeg ble tvunget til å gjøre ting jeg ikke ville. (Overdose f.eks)

Mens uten medisinene har jeg kontroll på livet igjen, jeg har blitt glad, ikke lenger så deprimert. Jeg føler meg ekstremt bra. Jeg føler jeg lever igjen. Jeg er ikke lenger aggressiv. Jeg har kontroll over meg selv. Jeg har blitt meg selv igjen. Ja, jeg får flere hallusinasjoner og stemmer, men de er verken kontrollerende, nedlatende eller slemme lenger.

Ser du nå hvorfor jeg kutta ut medisinene? Jeg er ikke selvdestruktiv. Jeg vil bare leve et noenlunde normalt liv. Uten medisinene greier jeg det.

Det her kommer rett fra sjela å hjerte mitt, håper du blir frisk jevlig fort, :) stakker deg nå føler med deg,  :hm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-360061

Er du ikke dimmitert for lengst?

Ja, det som kanskje kommer en gang i 2019? (Statens ID-kort).

Hvorfor kan vi ikke bare gi alle nyfødte unger en RFID-chip og NFC fra fødsel av og la det være med det? :p

Endret av Bruker-360061
Lenke til kommentar

IMO så er det feil å gi SSRI o.l sammen med antipsykotisk medisin, fordi de virker motsatt. Men jeg ser stadig vekk at folk får det. + At cipralex er feil ved hallusinasjoner. Men jeg er jo ikke helsepersonell, og dette er bare min mening.

Neurontin/Lamictal/Orfiril er bra medisiner. Lite bivirkninger, de kan ikke sammenlignes med de "hestemedisinene" du har fått. Jeg anbefaler deg sterkt å takke ja hvis du får tilbud om dem. Hvis ikke, så håper jeg du blir bedre på en annen måte. :)

Endret av Emancipate
Lenke til kommentar

Hør på legeråd på diskusjonsforum, ikke legene. Jepp. Bestill medisinene på nettet, det er sikkert ikke noen farlige slaggstoffer i dem uansett. Man kan jo stole på internett.

Endret av Bytex
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Tror du id kortet mitt fra førstegangstjenesten enda funker som legg? Det går jo ikke ut før 23.05.32

Kommer an på hva du trenger legitimasjon for. Jeg har brukt ansattbeviset mitt som legitimasjon på Posten i enkelte tilfeller, det var helt greit siden det ikke var en rekommandert forsendelse.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...