Bytex Skrevet 15. mai 2016 Del Skrevet 15. mai 2016 Masse butikker som er under 100 kvm rundt omkring. Alle Joker-butikkene stort sett åpent hele året uansett helligdag. Kjekt for meg som har en 200 meter unna. Trenger aldri planlegge for lange ferier. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 15. mai 2016 Del Skrevet 15. mai 2016 Tror de bare har åppe på dagtid? Vet ikke, handler aldri på søndag. Jeg handler bare på søndager. Det er min måte å demonstrere på. Får pottiter langt opp i halsen når jeg hører folk argumentere for at søndag skal være hviledag. Snauskalla meg nettopp. Det var akkurat passe herlig. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 15. mai 2016 Del Skrevet 15. mai 2016 Masse butikker som er under 100 kvm rundt omkring. Alle Joker-butikkene stort sett åpent hele året uansett helligdag. Kjekt for meg som har en 200 meter unna. Trenger aldri planlegge for lange ferier. Hva er åpningstiden demmes på søndager? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 15. mai 2016 Del Skrevet 15. mai 2016 (endret) Joker her er åpen 09-23 uansett helligdag. Bunnpris er pgså åpen til 21 søndager. De hadde også åpen idag Endret 15. mai 2016 av Bytex Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 15. mai 2016 Del Skrevet 15. mai 2016 Jeg klagde til dama da butikkene var stengt i påsken. Hun mente jeg var heldig som bodde i et land hvor butikkene er stengt én gang i året, og ikke én gang i uken. Jeg må si meg enig. Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 15. mai 2016 Del Skrevet 15. mai 2016 Droppa middagen for å ha mere plass til kake. Spiste så mye kake at jeg spydde. Nå skal jeg på butikken å kjøpe chips, for jeg har lyst på noe salt. Fornuft? Har jeg aldri hørt om. Edit: ble to poser chips! Har du kuttet ut dietten din eller har du en gigantisk cheat-day? Har hatt en skikkelig cheat-weekend. Har spist så mye dritt denne helga at jeg straffes nok kraftig på mandag. Men godt var det! Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 15. mai 2016 Del Skrevet 15. mai 2016 Droppa middagen for å ha mere plass til kake. Spiste så mye kake at jeg spydde. Nå skal jeg på butikken å kjøpe chips, for jeg har lyst på noe salt. Fornuft? Har jeg aldri hørt om. Edit: ble to poser chips! Butikken sier du, er jo søndag i dag, det er stengt i dag, mente du kiosk du kjøpte potetgullet i då Som du ser de andre svarte så var jeg å handla på en søndagsåpen butikk Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 15. mai 2016 Del Skrevet 15. mai 2016 Nei, faen. No har russen bestemt seg for å feste her i strøket også. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 15. mai 2016 Del Skrevet 15. mai 2016 Jeg skulle egentlig jobbe fra 21:00 til 06:00, men da min skiftsavtreder aldri møtte opp, så er skiftet utvidet til 14:00. 17-timers skift er gøy ... Skal ikke klage, egentlig. Får 5 avspaseringsdager for dette, og jeg har bokstaveligtalt ingenting å gjøre. Jeg har sittet å sett på YouTube og NetFlix i snart 11 timer nå. Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 16. mai 2016 Del Skrevet 16. mai 2016 Jeg er helt nybarbert på hodet! Digger følelsen. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 16. mai 2016 Del Skrevet 16. mai 2016 Det gjør godt å få av seg hårdritte. Klippet nesten helt ned, men ikke helt. 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 17. mai 2016 Del Skrevet 17. mai 2016 Jeg pleier å ta det ned til 5 millimeter når jeg klipper meg, og lar det sjelden bli mer enn et par cm før jeg klipper meg igjen. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 17. mai 2016 Del Skrevet 17. mai 2016 Jeg pleier å ta det ned til 5 millimeter når jeg klipper meg, og lar det sjelden bli mer enn et par cm før jeg klipper meg igjen. For mange år siden da jeg røyket hadde jeg ikke mer Rød mix eller penger da, så sa vennene mine jeg skulle får en tobakkpakke hvis vennene barbere hode mitt, etter på hadde jeg tobakk å var helt barbert på hode delux. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. mai 2016 Del Skrevet 17. mai 2016 Gralla med dagen, forumfolk. Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 17. mai 2016 Del Skrevet 17. mai 2016 https://www.youtube.com/watch?v=cuGeNFoI77o Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 17. mai 2016 Del Skrevet 17. mai 2016 gz Selv sitter jeg på jobb og ser på NRK1. Stemning. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 17. mai 2016 Del Skrevet 17. mai 2016 I dag hadde jeg gleda meg til å feire dattera mi si første 17. Mai. Men isteden sitter jeg her på Ullevål sjukehus, låst inne uten lov til å gå ut eller få besøk. Mens de ansatte prøver å muntre meg opp med kake, musikk og flagg... Virkelig en dårlig dag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå