Delvis Skrevet 15. mai 2016 Del Skrevet 15. mai 2016 Druesukker, er ikke det kjent for å være oppkvikkende? Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 15. mai 2016 Del Skrevet 15. mai 2016 Jeg synest knott er godt, men har ikke spist dem på lenge fordi jeg holder meg unna sukker nå. Livet er bedre uten sukker. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 15. mai 2016 Del Skrevet 15. mai 2016 Knott er ikke noe godt. Joda det er veldig godt Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 15. mai 2016 Del Skrevet 15. mai 2016 Jeg synest knott er godt, men har ikke spist dem på lenge fordi jeg holder meg unna sukker nå. Livet er bedre uten sukker. ye. har holdt meg unna sukker nå i straks 11 år. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 15. mai 2016 Del Skrevet 15. mai 2016 Husker jeg alltid plukket vekk de hvite for de smakte bare tannkrem Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 15. mai 2016 Del Skrevet 15. mai 2016 Husker jeg alltid plukket vekk de hvite for de smakte bare tannkremDe har jo peppermyntesmak så det stemmer jo. Faen altså, nå fikk jeg lyst på knott. Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 15. mai 2016 Del Skrevet 15. mai 2016 (endret) Fantes det ikke knott i farger og før? Gul og røde osv? Endret 15. mai 2016 av JoseCuervo Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 15. mai 2016 Del Skrevet 15. mai 2016 Fantes det ikke knott i farger og før? Gul og røde osv? Non Stop det sikkert, bedre også det. Knott har jeg aldri smakt. Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 15. mai 2016 Del Skrevet 15. mai 2016 Fantes det ikke knott i farger og før? Gul og røde osv? Non Stop det sikkert, bedre også det. Knott har jeg aldri smakt. Non Stop har jo alltid vært farget. Mulig jeg tenker på noe som lignet som jeg kjøpte i Sverige. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 15. mai 2016 Del Skrevet 15. mai 2016 Druesukker, er ikke det kjent for å være oppkvikkende? Litt usikker der, trur ikke det er oppkvikkende. Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 15. mai 2016 Del Skrevet 15. mai 2016 Første gangen jeg pierca meg, fikk jeg druesukker fordi jeg blei litt svimmel. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 15. mai 2016 Del Skrevet 15. mai 2016 Forskning viser at koffein og druesukker sammen skaper en forsterkende effekt. http://forskning.no/hjernen/2010/11/mer-effektiv-med-kaffe-og-druesukker Da er det bare å skaffe seg noe glukose! Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 15. mai 2016 Del Skrevet 15. mai 2016 Husker jeg alltid plukket vekk de hvite for de smakte bare tannkremDe har jo peppermyntesmak så det stemmer jo. Faen altså, nå fikk jeg lyst på knott. Her selger di Knott Lenke til kommentar
Overmoden2.0 Skrevet 15. mai 2016 Del Skrevet 15. mai 2016 (endret) Droppa middagen for å ha mere plass til kake. Spiste så mye kake at jeg spydde. Nå skal jeg på butikken å kjøpe chips, for jeg har lyst på noe salt. Fornuft? Har jeg aldri hørt om. Edit: ble to poser chips! Endret 15. mai 2016 av Overmoden2.0 Lenke til kommentar
Coa Skrevet 15. mai 2016 Del Skrevet 15. mai 2016 Jeg synest knott er godt, men har ikke spist dem på lenge fordi jeg holder meg unna sukker nå. Livet er bedre uten sukker. Enig. Liker livet best uten glede. 2 Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 15. mai 2016 Del Skrevet 15. mai 2016 Jeg sitter her og stirrer på deg som en fjortenåring, jeg rødmer når du fersker meg og ser en annen vei ? Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 15. mai 2016 Del Skrevet 15. mai 2016 Droppa middagen for å ha mere plass til kake. Spiste så mye kake at jeg spydde. Nå skal jeg på butikken å kjøpe chips, for jeg har lyst på noe salt. Fornuft? Har jeg aldri hørt om. Edit: ble to poser chips! Har du kuttet ut dietten din eller har du en gigantisk cheat-day? Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 15. mai 2016 Del Skrevet 15. mai 2016 (endret) Droppa middagen for å ha mere plass til kake. Spiste så mye kake at jeg spydde. Nå skal jeg på butikken å kjøpe chips, for jeg har lyst på noe salt. Fornuft? Har jeg aldri hørt om. Edit: ble to poser chips! Butikken sier du, er jo søndag i dag, det er stengt i dag, mente du kiosk du kjøpte potetgullet i då Endret 15. mai 2016 av Jokingnutria Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 15. mai 2016 Del Skrevet 15. mai 2016 Noen som ikke har hørt om brustad bu her ser eg Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 15. mai 2016 Del Skrevet 15. mai 2016 Tror de bare har åppe på dagtid? Vet ikke, handler aldri på søndag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå