MR SPEED Skrevet 14. mai 2016 Del Skrevet 14. mai 2016 Bestemt meg for at jeg aldri skal begynne på medisiner igjen. Jeg har mer psykose, stemmer og hallusinasjoner samt paranoia enn noen gang. Samtidig har jeg aldri følt meg mer levende. Du det er medisinene dine som hjelper deg PLZ ikke slutt, jeg vet veldig godt hva jeg snakker om, Har hatt epilepsi i 30 år for slutter jeg med medisinene min da går det til helvete igjen da, jeg drikker ikke bruker ikke narko. Men får jeg det like jevlig som da jeg ble syk 16 år gammel da hadde jeg begynt å drikke å røyke hasj da for slutter du da risikerer du bli innlagt igjen plz si i fra til legen din, jeg har vært inn ut på sykehus det tok lang tid å få orden på sykdomen Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 14. mai 2016 Del Skrevet 14. mai 2016 Bestemt meg for at jeg aldri skal begynne på medisiner igjen. Jeg har mer psykose, stemmer og hallusinasjoner samt paranoia enn noen gang. Samtidig har jeg aldri følt meg mer levende. Hva med andre medisiner? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2016 Jeg veit at biff helst skal være romtemprert før man skal steike den. Men er dette noe som skalererer? Vil det være bedre om jeg stapper den mellom skinkene en halvtime og lar den bli kroppstemperert? Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 14. mai 2016 Del Skrevet 14. mai 2016 Bestemt meg for at jeg aldri skal begynne på medisiner igjen. Jeg har mer psykose, stemmer og hallusinasjoner samt paranoia enn noen gang. Samtidig har jeg aldri følt meg mer levende.Please hør på legene dine. Det gjør oss vondt å lese når du potensielt gjør situasjonen verre for deg selv enn den allerede er.Det var legene som satt meg av medisinene. Jeg sier meg selv enig. Medisinene ødela meg helt som person. Så ikke det her før jeg var ferdig å skrive, måtte forte meg tilbake til DOOM4 da fy faen for et spill Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 14. mai 2016 Del Skrevet 14. mai 2016 Jeg trur det. Men ikke mye. Men poenget er vell ikke noe mer enn at det skal bli lettere å steke biffen uten at den er svidd utenpå og rå på innsiden. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 14. mai 2016 Del Skrevet 14. mai 2016 (endret) Jeg veit at biff helst skal være romtemprert før man skal steike den. Men er dette noe som skalererer? Vil det være bedre om jeg stapper den mellom skinkene en halvtime og lar den bli kroppstemperert? Det vil definitivt kjøle pannen mindre når du hiver den oppi, men har jo en del ulemper. Kan ikke se for meg at gevinsten er særlig stor heller. Legg den heller i et vannbad isåfall, men da er du jo nesten på sous vide uansett. edit: jeg har tenkt meg om og magefølelsen sier at det ikke vil ha noen positiv effekt (med mindre du klarer å få kjernetemperaturen opp til 55°). Du vil komme dit raskere, men målet er ikke å komme dit kjapt uansett. Men om temperaturen på kjøttet er >= romtemperatur vil ikke pannen miste mer varme til biffen enn den allerede gjør til luften (aka ingen kjøling eller dropp i temperatur). Endret 14. mai 2016 av Lycantrophe Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 14. mai 2016 Del Skrevet 14. mai 2016 HH : It wasn't Rick Derringer who wrote my theme , jack...it was the Hulkster himself , dude ! And then Metallica rang and wanted me to join them , true story brother. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2016 Det vil definitivt kjøle pannen mindre når du hiver den oppi, men har jo en del ulemper. Kan ikke se for meg at gevinsten er særlig stor heller. Legg den heller i et vannbad isåfall, men da er du jo nesten på sous vide uansett.Men jeg går jo glipp av følelsen av et skikkelig kjøttstykke i rumpa da. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 14. mai 2016 Del Skrevet 14. mai 2016 Men jeg går jo glipp av følelsen av et skikkelig kjøttstykke i rumpa da.Tror ikke du trenger en biff for det mate. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 14. mai 2016 Del Skrevet 14. mai 2016 Det vil definitivt kjøle pannen mindre når du hiver den oppi, men har jo en del ulemper. Kan ikke se for meg at gevinsten er særlig stor heller. Legg den heller i et vannbad isåfall, men da er du jo nesten på sous vide uansett.Men jeg går jo glipp av følelsen av et skikkelig kjøttstykke i rumpa da. Det er bare å ringe Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2016 Men jeg går jo glipp av følelsen av et skikkelig kjøttstykke i rumpa da.Tror ikke du trenger en biff for det mate. Du er FOR enkel å lede inn i fristelse. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2016 Det er bare å ringeHadde du: 1) Bodd litt nærmere 2) latt meg vite hvodan du ser ut Så hadde du hatt en bedre sjanse Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 14. mai 2016 Del Skrevet 14. mai 2016 Haha! Kapret en sexy dame fra Bytex istan... (+ ørten andre også) Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 14. mai 2016 Del Skrevet 14. mai 2016 Du er FOR enkel å lede inn i fristelse.erre pinse så erre pinse Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2016 What would happen if you made a Mars bar factory on Mars? Would it be a Mars-Mars-bar? And if you served these in a bar, would it be a Mars-mars-bar-bar? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2016 erre pinse så erre pinseSant det. Det er lov å være forvirret i disse tider. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 14. mai 2016 Del Skrevet 14. mai 2016 What would happen if you made a Mars bar factory on Mars? Would it be a Mars-Mars-bar? And if you served these in a bar, would it be a Mars-mars-bar-bar? Har du røykt gamle sokker igjen, Lars? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2016 Har du røykt gamle sokker igjen, Lars?Ja... Dine. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 14. mai 2016 Del Skrevet 14. mai 2016 What would happen if you made a Mars bar factory on Mars? Would it be a Mars-Mars-bar? And if you served these in a bar, would it be a Mars-mars-bar-bar? Har du røykt gamle sokker igjen, Lars? Rusk i marsineriet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå